De rest wel ...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik zit helemaal niet achter alle vrouwen aan!teigan en freecell hebben een vaste relatie al zolang ik ze ken, en heb ik nooit gepoogd te versieren
ja duh... zelden zo'n collectie toffe vrouwen met een beeldschoon uiterlijk gezien als in dit topic.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:02 schreef 2cv het volgende:
Koppijn, vervelende collega's, moe, schouders kapot, frustraties, enzovoorts. Humeur is derhalve om te schieten. Vandaag stond ik dan ook al met dingen te smijten toen er weer een scheut koppijn op kwam.
[..]
De rest wel ...
Ik ben gewoon eerlijk. Als ik iemand een lelijke stoephoer vind zeg ik dat ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:19 schreef 2cv het volgende:
Slijmbal.
Sorry. Het in dit topic posten door niet-Groningers kunnen we helaas niet toestaan. En ik denk dat ik dan mede namens 2cv en Do2 spreek.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef JH87 het volgende:
Goedenavond. Definitief Groningen verlaten; eind augustus ben ik pas weer terug. Mag ik tot dan nog wel af en toe blijven posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |