Roep Bob..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:08 schreef JH87 het volgende:
Koffer: check
Laptop: check
Klerentas: check
Trekkersrugzak: check.
Pakezel: Shit.
Wie weet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:45 schreef MaxMark het volgende:
Als ik nou dat hele gedoe van de tweede pagina hier qouote, wordt het dan ook binnen de kortste keren weer volgestouwd met plaatjes?
Heeft je ezel gepoept?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:08 schreef JH87 het volgende:
Koffer: check
Laptop: check
Klerentas: check
Trekkersrugzak: check.
Pakezel: Shit.
Als je zo over vrouwen praat kom je er niet hoor. Neem dat maar van mij aan. :pquote:
Het zou me anders niets verbazenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Helegaar niet! Dat ik naar zijn sexuele voorkeur vraag wil niet direct zeggen dat ik er op uit ben om de binnenkant van zijn darmkanaal de exploreren.
Bij jou krijg ik altijd zin een bezemsteel in je aars te schuiven.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zou me anders niets verbazen
Vreemde fantasiën die passen bij een gefrustreerd iemandquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij jou krijg ik altijd zin een bezemsteel in je aars te schuiven.
Die van jou heet Bezemsteel?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij jou krijg ik altijd zin een bezemsteel in je aars te schuiven.
De rest wel ...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik zit helemaal niet achter alle vrouwen aan!teigan en freecell hebben een vaste relatie al zolang ik ze ken, en heb ik nooit gepoogd te versieren
ja duh... zelden zo'n collectie toffe vrouwen met een beeldschoon uiterlijk gezien als in dit topic.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:02 schreef 2cv het volgende:
Koppijn, vervelende collega's, moe, schouders kapot, frustraties, enzovoorts. Humeur is derhalve om te schieten. Vandaag stond ik dan ook al met dingen te smijten toen er weer een scheut koppijn op kwam.
[..]
De rest wel ...
Ik ben gewoon eerlijk. Als ik iemand een lelijke stoephoer vind zeg ik dat ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:19 schreef 2cv het volgende:
Slijmbal.
Sorry. Het in dit topic posten door niet-Groningers kunnen we helaas niet toestaan. En ik denk dat ik dan mede namens 2cv en Do2 spreek.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef JH87 het volgende:
Goedenavond. Definitief Groningen verlaten; eind augustus ben ik pas weer terug. Mag ik tot dan nog wel af en toe blijven posten?
Ben je toch ookquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:39 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!
Gisteravond in de kroeg kreegte horen dat hij een hele leuke vriendin had....
Zometeen ontbijten, snel boodschappen doen, en in de auto naar een skatetocht..
In de wasmachinequote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:45 schreef Tangarine het volgende:
Net nieuwe schoenen en wat andere kleding gekocht![]()
Nu zitten m'n blauwe All-stars in de wasmachine... ben benieuwd hoe ze er uit komen
HoewashetinSintNymen hadjenogoordoppennodigtoenjemetBaukeBosaanhetpratenwasenhoebenjeweeraanbaukebosontsnaptenhebbenjullieveelfotosgemaaktenhoevonjehet?quote:
Jaenwezijnontsnaptomdathijbroodjesmoestrondbrengenelmerheefteenpaarfotosgemaaktmaartoenkreeghijbehoorlijkekoppijnenzijnwedusmaarweerteruggegaanhetwasopzichwelleukmaarwezijndusmaarheelkortgeweest.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HoewashetinSintNymen hadjenogoordoppennodigtoenjemetBaukeBosaanhetpratenwasenhoebenjeweeraanbaukebosontsnaptenhebbenjullieveelfotosgemaaktenhoevonjehet?
Hij is vanmorgen voor me op de knieen gegaanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
En wanneer gaan jullie eindelijk eens trouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:50 schreef maok het volgende:
[..]
Jaenwezijnontsnaptomdathijbroodjesmoestrondbrengenelmerheefteenpaarfotosgemaaktmaartoenkreeghijbehoorlijkekoppijnenzijnwedusmaarweerteruggegaanhetwasopzichwelleukmaarwezijndusmaarheelkortgeweest.
[..]
Hij is vanmorgen voor me op de knieen gegaanWhehe, als je hem heb gesproken snap je ten minste waarom ik zonder spaties typte (en waarom ik niet ben gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) En wat onge-emancipeerd! Vraag hem gewoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |