HoewashetinSintNymen hadjenogoordoppennodigtoenjemetBaukeBosaanhetpratenwasenhoebenjeweeraanbaukebosontsnaptenhebbenjullieveelfotosgemaaktenhoevonjehet?quote:
Jaenwezijnontsnaptomdathijbroodjesmoestrondbrengenelmerheefteenpaarfotosgemaaktmaartoenkreeghijbehoorlijkekoppijnenzijnwedusmaarweerteruggegaanhetwasopzichwelleukmaarwezijndusmaarheelkortgeweest.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HoewashetinSintNymen hadjenogoordoppennodigtoenjemetBaukeBosaanhetpratenwasenhoebenjeweeraanbaukebosontsnaptenhebbenjullieveelfotosgemaaktenhoevonjehet?
Hij is vanmorgen voor me op de knieen gegaanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
En wanneer gaan jullie eindelijk eens trouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:50 schreef maok het volgende:
[..]
Jaenwezijnontsnaptomdathijbroodjesmoestrondbrengenelmerheefteenpaarfotosgemaaktmaartoenkreeghijbehoorlijkekoppijnenzijnwedusmaarweerteruggegaanhetwasopzichwelleukmaarwezijndusmaarheelkortgeweest.
[..]
Hij is vanmorgen voor me op de knieen gegaanWhehe, als je hem heb gesproken snap je ten minste waarom ik zonder spaties typte (en waarom ik niet ben gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) En wat onge-emancipeerd! Vraag hem gewoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |