Anders was ik bij de slak gaan zitten.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan hoeveel we in Criezel gestampt hebbenToch leuk dat jij er ook nog bij paste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Vanaf het moment dat ik keek, zag ik "Springs"..die kregen een kleine voldoende. Daarna "Boven Jan", die hebben een sticker gekregen. De Italiaan op de hoek in de Poelestraat was niet echt aan te raden. Verder was er nog ergens een sticker uitgedeeld, maar dat kon ik niet herkennen.quote:Op maandag 7 juli 2008 02:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Is dit ergens terug te kijken, en welke horecagelegenheden waren er op??
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:40 schreef maok het volgende:
Nee, maar vooruit, ik zal wat geëmancipeerder worden.Nee sorry, ik wil niet met een christen trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moge hij zijn missionaris werk in duister afrika succesvol voltooien!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:32 schreef nietzman het volgende:
Weten jullie nog hoe mooi die tijd was dat Jopje er nog was?.
Altijd goed voor een opbeurend woord, luisterend oor of een schetige anekdote..
oh haimorgen sollicitatiegesprek .. in Joure
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |