Redelijke dooddoenerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:35 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
Mogguh
Wat gaan deze topics snel dicht
Weet iemand of er woensdag middag nog wat leuks in de stad te doen is(en goedkoop)
Ik vlieg niet meer op bezems sinds ik mn rijbewijs hebquote:Op zondag 6 juli 2008 00:09 schreef JH87 het volgende:
Alex & Bezemsteel?
Heb je een racelicensie dan of is het zo'n vrije rondjes rijdag? Of rij je alleen met iemand mee?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vlieg niet meer op bezems sinds ik mn rijbewijs heb
Maar goed, er sterven gemiddeld 4 mensen per jaar op dat circuit, en ik ben onervaren, dus wie weet hebben jullie geluk
Prettige vakantie, Jopquote:Op zondag 6 juli 2008 00:12 schreef JH87 het volgende:
Kom maar heelhuids terug, Alex. Rij-ze en tot over drie weken. Ik zal onze Jeeps voor je op de foto zetten.
Keihard aan de rode wijn en crackers?quote:Op zondag 6 juli 2008 09:12 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, veel plezien met alle dingen die iedereen gaat doen vandaag. Het is zondag ochtend, je kunt wel raden wat ik ga doen dus...
Nog bedankt voor de tip.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:29 schreef Mark_Boelen het volgende:
Voor de fans van sensation die geen kaarten konden krijgen, nederland drie zend momenteel een live verslag uit!!
Het is dat ik dit jaar geen kaarten kon krijgen, volgend jaar weer een kans, 2007 was wel tof trouwens
Ja, dat.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:00 schreef Jesse_ het volgende:
Anders ligt nestor er ook al de hele ochtend uit
En ik heb het nodig
Precies hetzelfde hier.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, dat.Ik wil weten wat ik moet studeren. Prutsers.
Lapjes.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, dat.Ik wil weten wat ik moet studeren. Prutsers.
En lukt het nog steeds niet Chips? Doe je het met zo'n soort balletje of met lapjes? Want als het niet wil is lapjes wel makkelijker.
Gelukkig ben ik niet vroeg opgestaan om te leren, maar nu wordt het toch wel kut.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier.
En ik was nog wel vroeg opgestaan ook
Is het dan wel warm genoeg? Zorgen dat het goed vloeibaar is, maar dat het geen pijn meer doet op je huid. Ik vond het zelf het fijnste om het dan met een mes heel dun tegen de haarrichting in uit te smeren. (Ja zo'n pruts mes waar niks scherps aan zit eh, anders worden het een pijnlijke bedoening.quote:
Jup. Ingepakt, mp3 cd's gebrand, paspoort en medisch paspoort liggen klaar, nu nog een uurtje niets doen dus voor we vertrekken.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:39 schreef Bob. het volgende:
Ha die Jopje, helemaal klaar voor de grote reis?
Morgenavond arriveer ik na drie vluchten in Mwanza, onderaan het Victoriameer. Daar nemen we de volgende dag een ferry en rijden we naar Biharamulo, wat meer naar het zuiden. Daarna naar Chabalisa, richting de noord-west kant van Tanzania. Uiteindelijk gaan we dan via Bukoba (niet ver van Rwandese grens) weer met een nachtboot over het Victoriameer naar Mwanza. Dan gaan we nog anderhalve dag op safari bij Kenya, Serengetti park dus, om daarna in Mwanza op het vliegtuig terug te stappen. Onderweg dan nog een biertje in Dubai omdat we daar geen visum voor nodig hebben met een NL paspoort en over drie weken ben ik weer terug.quote:
Ik hoop dat ik ze allemaal zie inderdaad.quote:Big Five refers to five of Africa's greatest wild animals - lion, leopard, elephant, buffalo and rhino conjure up the romance and excitement of Africa's ...
Whahaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:31 schreef Tangarine het volgende:
Tara en Freecell, jullie moeten de groeten van Moshe hebben
Jep, diequote:Op zondag 6 juli 2008 13:56 schreef JH87 het volgende:
Ik ken alleen de Big Five uit de psychologie, maar dit dus:
[..]
Ik hoop dat ik ze allemaal zie inderdaad.
In juli en augustus zijn er geen koopzondagenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:00 schreef Bob. het volgende:
Weet iemand op het koopzondag is? Het is wel de eerste zondag van de maand..
Oke, bedankt. Dan maar morgen.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In juli en augustus zijn er geen koopzondagen
Hondenquote:The Blackboard e-Learning software can't be used at the moment.
Maintenance is scheduled till 10:00 o'clock.
Leuk zo'n CAM!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zit ik weer niks te doen, beetje Hancock kijken enzo.
Ik heb toch niks beters te doen, daarnaast is het een camwaardige film.quote:
TS met een verneukte arquote:
ga douchen dan..quote:
Daar was je het fries er niet mee afquote:
Doe eens een fototje plaatsen hier, dan kunnen andere mensen dan de mensen van de macdriver ook mee doen aan het raadsen 'hoeveel auto's ziet u hier?'quote:Op zondag 6 juli 2008 17:20 schreef 2cv het volgende:
Ben ook weer wakker. Al om 15:15 hoor![]()
Zou vandaag wat auto-onderdelen dumpen, maar heb geen sleutel van de schuur waar ze in moeten. Nu moet ik tot dinsdag met die bende op m'n dak rondrijden
Waar moeten nu wel en waar moeten we niet heen?quote:
Microreportage:quote:Op zondag 6 juli 2008 22:55 schreef maok het volgende:
[..]
Doe eens een fototje plaatsen hier, dan kunnen andere mensen dan de mensen van de macdriver ook mee doen aan het raadsen 'hoeveel auto's ziet u hier?'![]()
Geeft maar weer aan hoeveel we in Criezel gestampt hebbenquote:Op zondag 6 juli 2008 23:17 schreef maok het volgende:
Het wordt ook gewoon donker tijdens de reportage
Anders was ik bij de slak gaan zitten.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan hoeveel we in Criezel gestampt hebbenToch leuk dat jij er ook nog bij paste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Vanaf het moment dat ik keek, zag ik "Springs"..die kregen een kleine voldoende. Daarna "Boven Jan", die hebben een sticker gekregen. De Italiaan op de hoek in de Poelestraat was niet echt aan te raden. Verder was er nog ergens een sticker uitgedeeld, maar dat kon ik niet herkennen.quote:Op maandag 7 juli 2008 02:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Is dit ergens terug te kijken, en welke horecagelegenheden waren er op??
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:40 schreef maok het volgende:
Nee, maar vooruit, ik zal wat geėmancipeerder worden.Nee sorry, ik wil niet met een christen trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moge hij zijn missionaris werk in duister afrika succesvol voltooien!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:32 schreef nietzman het volgende:
Weten jullie nog hoe mooi die tijd was dat Jopje er nog was?.
Altijd goed voor een opbeurend woord, luisterend oor of een schetige anekdote..
oh haimorgen sollicitatiegesprek .. in Joure
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |