Redelijke dooddoenerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:35 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
Mogguh
Wat gaan deze topics snel dicht
Weet iemand of er woensdag middag nog wat leuks in de stad te doen is(en goedkoop)
Ik vlieg niet meer op bezems sinds ik mn rijbewijs hebquote:Op zondag 6 juli 2008 00:09 schreef JH87 het volgende:
Alex & Bezemsteel?
Heb je een racelicensie dan of is het zo'n vrije rondjes rijdag? Of rij je alleen met iemand mee?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vlieg niet meer op bezems sinds ik mn rijbewijs heb
Maar goed, er sterven gemiddeld 4 mensen per jaar op dat circuit, en ik ben onervaren, dus wie weet hebben jullie geluk
Prettige vakantie, Jopquote:Op zondag 6 juli 2008 00:12 schreef JH87 het volgende:
Kom maar heelhuids terug, Alex. Rij-ze en tot over drie weken. Ik zal onze Jeeps voor je op de foto zetten.
Keihard aan de rode wijn en crackers?quote:Op zondag 6 juli 2008 09:12 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, veel plezien met alle dingen die iedereen gaat doen vandaag. Het is zondag ochtend, je kunt wel raden wat ik ga doen dus...
Nog bedankt voor de tip.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:29 schreef Mark_Boelen het volgende:
Voor de fans van sensation die geen kaarten konden krijgen, nederland drie zend momenteel een live verslag uit!!
Het is dat ik dit jaar geen kaarten kon krijgen, volgend jaar weer een kans, 2007 was wel tof trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |