Ow, laat ik dan laat maar niet met iemand gaan trouwen die Hamer van zijn achternaam heet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Mevrouw M.C. Hamer was toch wel érg leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TVPNiet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ik heb TARA gezien vandaagquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik ben zeker de enige die vandaag NIEMAND uit dit topic gezien heeft
haha, laatst tijdens het EK was midden op de Gelkingestraat ook een bewaakte fietsenstalling. gewoon op de stoep. Toen werd er ook onder hun neus een fiets weggejat. Zo'n vrouw roepen van 'he kom terug' kijk die knakker nog een paar keer om oftie ook achtervolgd werd. En toen stapte de donkere 'bewaker' in zijn transporter, liet die nog een keer afslaan en reed toen, zwarte rook achterlatend achter die gast aan, maar die was em allang gepeerd natuurlijk. Ik zag dit alles aan vanaf de stoep omdat ik wachtte tot die negert in zijn transporter voorbij was. Prachtig tafereel, zonde van de fiets natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef teigan het volgende:op de mensen van de bewaakte fietsenstalling... Ze zien niet eens dat fietsen onder hun neus worden leeggestolen..
Je vergeet nog iemand die er wasquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
En JH, Bob. en ondergetekende natuurlijk
Ik zie iedere dag iemand uit dit topicquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn bed staat ongeveer 10 meter van iemand anders bed uit dit topic, geldt dat ook?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zie iedere dag iemand uit dit topic
alleen als julie iedere nacht samen in één van die bedden liggenquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:49 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn bed staat ongeveer 10 meter van iemand anders bed uit dit topic, geldt dat ook?
Neuh ...quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie dan ?quote:
Welke van de 2 ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |