Waar ben je geweest?quote:Op zondag 27 april 2008 21:17 schreef misdaadforum het volgende:
Vrijdag in Breda geweest, leuke spontaane mensen.
Toch ander publiek als hier in Rotterdam.
Whaha leuk! Daar hebben wij ons trouwfeest gegeven.quote:Op zondag 27 april 2008 21:38 schreef misdaadforum het volgende:
Oncle jean als ik het goed schrijf, toen ik de weg vroeg zeiden ze ohhhh ome jan lol
Ja, wat een grafitem. Het was duidelijk de schuld van TNT, maar Peterrrrr gaat dan weer bitchen tegen Justitiequote:Op zondag 27 april 2008 21:39 schreef Asics het volgende:
nog meer Breda op TV bij peterrrrrrdevries
Ik vind die kerel (m/v) die het zag gebeuren en vervolgens die stukken niet zoals het hoort naar justitie brengt (hallo! het zal vlakbij de rechtbank geweest zijn!) maar bij Peter Rotjong de Vries inlevert ook maar een rare. Ik bedoel wáárom?quote:Op zondag 27 april 2008 21:53 schreef veldmuis het volgende:
Ja, wat een grafitem. Het was duidelijk de schuld van TNT, maar Peterrrrr gaat dan weer bitchen tegen Justitie.
Hmm, heb zitten zoeken maar gek genoeg staat het nergens anders op internet dan op de site van Het Laatste Nieuws (beetje de Telegraaf van België overigens).. Tis wel een bericht van Novum dus 't zal wel waar zijn...quote:Op zondag 27 april 2008 21:53 schreef veldmuis het volgende:http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/257782/2008/04/27/Tiener-beschoten-tijdens-nachtelijk-partijtje-voetbal-in-Breda.dhtml
Zeg, waar zou dat gebeurd zijn?
That pisses me off.quote:Op zondag 27 april 2008 10:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een of andere onverlaat is sinds woensdag een hoop spullen rijker in Breda en wij een stuk armer![]()
Hehe dat is vlak naast mijn huisquote:Op zondag 27 april 2008 21:38 schreef misdaadforum het volgende:
Oncle jean als ik het goed schrijf, toen ik de weg vroeg zeiden ze ohhhh ome jan lol
Een hoop kouwe kak als je het mij vraagt.quote:Op maandag 28 april 2008 10:07 schreef Rossdale het volgende:
Hehe dat is vlak naast mijn huisTof bruin cafe
Ja maar Koekie, je moet ook niet doorlopen naar de rotary club hequote:Op maandag 28 april 2008 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een hoop kouwe kak als je het mij vraagt.
Alles op de Ginnekenmarkt is kouwe kak Rossie. Ik heb de afgelopen 22 jaar niet anders gezien daarquote:Op maandag 28 april 2008 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Ja maar Koekie, je moet ook niet doorlopen naar de rotary club he
Er zijn ook goeie stukken hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 10:34 schreef bassieVL het volgende:
Ginneken is toch: sjaaltje om, kinderwagen en een golden retreiver?
Sjaaltjes zijn echt verschrikkelijkquote:Op maandag 28 april 2008 10:34 schreef bassieVL het volgende:
niets mis meequote:Op maandag 28 april 2008 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een hoop kouwe kak als je het mij vraagt.
Vergeet de Land Rover of V70 niet!quote:Op maandag 28 april 2008 10:34 schreef bassieVL het volgende:
Een Porsche Cayenne voor de deur bedoel jequote:
Clio ftw!quote:Op maandag 28 april 2008 10:51 schreef Rossdale het volgende:
Of in mijn geval een Renault Clio (is altijd makkelijk te vinden tussen de rest van de auto's daar)
quote:ma 28 apr 2008, 05:30
Kiwi's wespvrij door Nederlands parfum
door Jouke Schaafsma
HILVERSUM - De wespenoverlast bij telers van kiwi's, wijndruiven en grapefruits in Nieuw-Zeeland wordt straks aangepakt met een Nederlandse parfum voor wespenkoninginnen.
Het Nieuw-Zeelandse onderzoeksinstituut Landcare Research heeft verschillende experimenten met de Nederlandse lokstof uitgevoerd en is zo enthousiast dat het 't goedje onder licentie in eigen land wil produceren.
De parfum lokt wespenkoninginnen over grote afstand naar een val toe in de tijd dat ze op zoek zijn naar een nieuwe nestplaats. Het middel van het bedrijf IRP uit Hilversum is in Nederland vorig jaar voor het eerst bij restaurants, terrasjes en pretparken ingezet.
"Rond deze tijd van het jaar worden we vaak gebeld met vragen over wespenmaatregelen en er is grote interesse voor deze methode", zegt onderzoeker Richard Toft van Landcare. "We waren blij verrast toen we er testen mee deden. Er werden tientallen wespenkoninginnen gevangen per val. Niet elke koningin maakt natuurlijk een nest, en de proef was van bescheiden omvang, maar dit biedt zeer goede perspectieven. Hopelijk komt het snel beschikbaar voor de telers die worstelen met wespenproblemen."
De Nederlandse uitvinder van het middel denkt dat het koninginnenparfum, waarvan het recept geheim blijft, snel de wereld over zal gaan. " Binnenkort gaan we naar Nieuw-Zeeland om de contracten voor productie te tekenen", zegt directeur Sweder de Bruijn van IRP. "In Nieuw-Zeeland hebben ze last van de wespen omdat ze het fruit aanvreten, maar ook veel werknemers in het ziekenhuis doen belanden door steken."
In Nederland is bij de horecagroothandels van Hanos de lokstof vorig jaar voor het eerst geïntroduceerd in speciale wespenlokdoosjes onder de noemer Wasp Go. Dit jaar wordt de verspreiding opgeschaald via Hocras en komen daar voor de particuliere markt ook diverse tuincentra bij zoals Welkoop en Duke Fauna. De Bruijn: "Ook zijn ongediertebestrijdingbedrijven ermee gaan werken."
Helaas is het moeilijk om nieuws te vergaren omtrent mijn soort. Wat uiteraard niet wil zeggen dat er niets gebeurd; daarom probeer ik ons wat duidelijker te profileren. Als er in dit topic nog een marketingstudent(e) rondzwerft die op zoek is naar een leuke stageopdracht.... je mag een strategie uitzetten voor de middel-lange termijn om Kiwi's beter in beeld te krijgen bij een breed publiek, en alle positieve aspecten van kiwi's uit te lichten. Helaas geen stagevergoeding, wel een frisse en fruitige werksfeer!quote:Op maandag 28 april 2008 11:04 schreef JDude het volgende:
Ik kijk elke dag weer uit naar het kiwifeitje!
quote:Op maandag 28 april 2008 11:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Reacties via PM, als je het niet erg vind dat Danny meeleest
gebeurtquote:Op maandag 28 april 2008 11:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Helaas is het moeilijk om nieuws te vergaren omtrent mijn soort. Wat uiteraard niet wil zeggen dat er niets gebeurd; daarom probeer ik ons wat duidelijker te profileren. Als er in dit topic nog een marketingstudent(e) rondzwerft die op zoek is naar een leuke stageopdracht.... je mag een strategie uitzetten voor de middel-lange termijn om Kiwi's beter in beeld te krijgen bij een breed publiek, en alle positieve aspecten van kiwi's uit te lichten. Helaas geen stagevergoeding, wel een frisse en fruitige werksfeer!
BANquote:Op maandag 28 april 2008 11:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Reacties via PM, als je het niet erg vind dat Danny meeleest
Ja, wrijf het er maar in... Ik moet van woensdag tot en met zondag werken, zaagmans komt bij mij pas op vrijdag langsquote:Op maandag 28 april 2008 12:06 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk van wat hoor ik toch allemaal voor klusgeluiden. Blijkt dat zaagmans net druk aan het zagen was!
quote:
Hele week vakáánsiequote:Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef UvdP het volgende:
Ja, wrijf het er maar in... Ik moet van woensdag tot en met zondag werken, zaagmans komt bij mij pas op vrijdag langs
Ja ik ook, daarom werk ik ook zoveel... Krijg je als je student bent.quote:
Hmm, das klote inderdaadquote:Op maandag 28 april 2008 17:30 schreef BossFight het volgende:
Vannacht mijn portomonee kwijt geraakt, dus dat is echt MEGA KUT.
Alles zat er in. Verdomme.
quote:Op maandag 28 april 2008 17:45 schreef UvdP het volgende:
[..]
Hmm, das klote inderdaad
En dan nu de standaard tips: Heb je al je pasjes al laten blokkeren en nieuwe aangevraagd? Ben je al teruggeweest naar de plek(ken) waar je geweest bent en daar geïnformeerd of iemand misschien een portemonnee gevonden had? En ohja: Altijd aangifte doen hè, je weet maar nooit!
Disclaimer: Ik weet ook wel dat je daar niks aan hebt.
En terecht, mensen die portemonnee verkeerd schrijven.... nee hoor BF ook ik leef met je mee. Snel alles blokkeren etc he!quote:Op maandag 28 april 2008 17:30 schreef BossFight het volgende:
Vannacht mijn portomonee kwijt geraakt, dus dat is echt MEGA KUT.
Alles zat er in. Verdomme.
Ja idd, heerlijk hoor zo'n vrijdagmorgenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:24 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Nu is het echt bijna weekend!
quote:
Dat klopt, achter de bewolkingquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:58 schreef travelman het volgende:
een goedemorgen! Volgens mij gaat vandaag de zon schijnen!
Herkenbaar, nog anderhalf uur... pfffffffffquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:26 schreef Asics het volgende:
wat doen jullie me aan
de dag kruipt zoooooo langzaam voorbij zonder jullie
Als het goed is ligt hij bij mij nu al op de mat, alleen ben ik zelf nog niet thuisquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:40 schreef Ritchie het volgende:
Ik zit een beetje te wachten tot ik weg kan hier.. hopen dat ik nog ergens GTA4 op de kop kan tikken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-met-een-sigaret.ece
Sjezus wat een pauperstel.
Kansloos paupervolkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand vraagt netjes of de sigaret in de andere hand mag, dat mag van haar niet en nu de zielepiet uithangen.
Iemand anders moet zich wel aan hun conformeren, maar visa versa hoeft dit niet. Volgens hun dan.
Kansloos
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Ik zag het staan in de Appie hier, maar niet gekocht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:55 schreef Clauw het volgende:
En heeft iemand dit bier al op?
[ afbeelding ]
Coma ze!quote:Op woensdag 30 april 2008 02:02 schreef fransbreda het volgende:
Dit alles heeft me er niet van weerhouden toch een groot aantal jupiler te nuttigen.
Dit naar grote tevredenheid en ik verheug me op mijn aanstaande comateuse slaapsessie.
Houdoe
Jij was toch vrij ofzo?quote:
ikeaquote:Op woensdag 30 april 2008 08:48 schreef Frazz het volgende:
MM is altijd open eigenlijk. En idd ik zal je aanraden niet naar MM te gaan, tuincentra zal het zelfde zijn op een dag als deze.
Wat let je om Frazz te bezoeken?quote:Op woensdag 30 april 2008 09:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ikea
wel k*t overigens, ik wil GTA IV proberen, maar kan er nergens aankomen. (uiteraard heeft mediamarkt het nog wel liggen)...... kiwi in dubio
Ik ben vrij ja. Al de hele week. Maar ik ben altijd vroeg wakker, sterf dan van de honger, eet, en ga terug naar bed.quote:Op woensdag 30 april 2008 08:31 schreef Frazz het volgende:
Jij was toch vrij ofzo?
Dan had ik lekker uitgeslapen vandaag. Of wil je de koningin graag op tv zien?
Dan mag je wel oppassen dat je niet in zo'n situatie terecht komt!quote:Op woensdag 30 april 2008 11:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben vrij ja. Al de hele week. Maar ik ben altijd vroeg wakker, sterf dan van de honger, eet, en ga terug naar bed.
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 08:48 schreef Frazz het volgende:
MM is altijd open eigenlijk. En idd ik zal je aanraden niet naar MM te gaan, tuincentra zal het zelfde zijn op een dag als deze.
Ook wij hebben um niet meer. Zaterdag komt de nieuwe lading.quote:Op woensdag 30 april 2008 09:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ikea
wel k*t overigens, ik wil GTA IV proberen, maar kan er nergens aankomen. (uiteraard heeft mediamarkt het nog wel liggen)...... kiwi in dubio
EHBO? Je bedoelt dequote:Op woensdag 30 april 2008 23:57 schreef Asics het volgende:
auw k*t K*T K*T !!!
ik heb mijn grote teen gestoten. loei en LOEI hard.
Het doet echt zeer. Maar ik weet niet of-tie gebroken of gekneusd is en of het erg genoeg is om mee langs de EHBO te gaan. Hij is wel heel dik en rood/blauw. Ff kijken hoe het morgen is.
K*TZOOI
trusten.
Nou is t sterretje een rondje zeker?quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:25 schreef Dalamar het volgende:
Niet als je geweten had waar het abces zit
Sterkte...quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:07 schreef Asics het volgende:
Kom net van het ziekenhuis vandaan.
gebroken dus.
mijn hele been zit in het gips.
allemaal voor 1 teen.
Dus je zit op de Ere komende zaterdag? Bij die rolstoelers?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:07 schreef Asics het volgende:
Kom net van het ziekenhuis vandaan.
gebroken dus.
mijn hele been zit in het gips.
allemaal voor 1 teen.
thanksquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:31 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Sterkte...
Hoe lang moet het gips blijven zitten?
Er is draadloos internet. Hiervoor moet wel je MAC adres geregistreerd zijn en daar moet je weer een studentenpas van Avans hebben. Er is ook een kantine officieel ook alleen voor Avans studenten, maar dat lijkt me minder probleem om daar naar binnen te lopen en wat te halen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo,
Ik heb weer even zo'n stom ontopic vraagje.
Is het mogelijk om als 'buitenstaander' te gaan zitten studeren met een laptopje in de Avans aan de Hogeschoollaan? Is er een draadloos netwerk, zijn er lunchmogelijkheden, moet ik er per sé student zijn?
Bij voorbaat dank,
DaD.
Alleen voor studenten. Je kunt in het Grand Café wel niet-Avans-student zijn en daar tegen betaling eten.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo,
Ik heb weer even zo'n stom ontopic vraagje.
Is het mogelijk om als 'buitenstaander' te gaan zitten studeren met een laptopje in de Avans aan de Hogeschoollaan? Is er een draadloos netwerk, zijn er lunchmogelijkheden, moet ik er per sé student zijn?
Bij voorbaat dank,
DaD.
Ik heb de gok ook maar niet genomen. Zit nu in de gewone bieb in een studiekabinetje, gaat ook prima.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alleen voor studenten. Je kunt in het Grand Café wel niet-Avans-student zijn en daar tegen betaling eten.
Avans is ook gesloten trouwens. Meivakantie enzo. Wij zijn de dag na Hemelvaart allen verplicht vrij.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de gok ook maar niet genomen. Zit nu in de gewone bieb in een studiekabinetje, gaat ook prima..
Maar wat nu als je wilt gaan studeren?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Avans is ook gesloten trouwens. Meivakantie enzo. Wij zijn de dag na Hemelvaart allen verplicht vrij.
Maar ik bén student.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:52 schreef Asics het volgende:
studenten zuipen alleen maar, nadat ze rond 13:30u eens een keer hun bed uit komen stinken
dus die vrije dag is volkomen terecht.
Doe eens niet zo ijverig.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wat nu als je wilt gaan studeren?.
Ik had een deadline op 5 juni die twee weken terug verzet is naar 5 mei, dus ik zal wel moeten.quote:
maar duidelijk niet aan avans, anders zou je op het terras zitten, zoals alle anderen.quote:
ga eens kijken hoe druk het is op de havermarkt!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:29 schreef BossFight het volgende:
wtf?
Grote Jazzmeet, heb ik daar even overheen gelezen ofzo?
Of bedoel je Frans zijn aanbieding voor havermarkt 13?
Nee, aan de RuG.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
maar duidelijk niet aan avans, anders zou je op het terras zitten, zoals alle anderen.
Is dat een beetje leuk, Groningen?quote:
Of in Scheveningen als je een tentamen hebt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
maar duidelijk niet aan avans, anders zou je op het terras zitten, zoals alle anderen.
nou, eigenlijk niet.quote:
Zat je daar vanmiddag nou alweer?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Of in Scheveningen als je een tentamen hebt?![]()
Ze lieten me drie dagen wachten. Maar goed, het werkt nu allemaal tof. Alleen nog uitvinden hoe ik de harde schijf van m'n vorige PC aan de praat krijg in deze.quote:
Jumper op slave zetten en bijprikken op een ide kabel?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze lieten me drie dagen wachten. Maar goed, het werkt nu allemaal tof. Alleen nog uitvinden hoe ik de harde schijf van m'n vorige PC aan de praat krijg in deze.
Ja, dat dacht ik ook. Maar in de nieuwe kast loopt alleen een IDE-kabel naar de DVD-spelert. De HD zit op zoeen SATA-geval. En die IDE-kabel naar de DVD gaat van z'n leven niet lang genoeg zijn om naar de 2e HD te lopenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:35 schreef fransbreda het volgende:
Jumper op slave zetten en bijprikken op een ide kabel?
sterker nog; aan de telefoon stelde hij zojuist voor om opnieuw naar scheveningen te gaanquote:
ah.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze lieten me drie dagen wachten. Maar goed, het werkt nu allemaal tof. Alleen nog uitvinden hoe ik de harde schijf van m'n vorige PC aan de praat krijg in deze.
ja ik heb in de rij gestaan voor een parkeerplaatsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:53 schreef JDude het volgende:
Iemand de kansloos lange rijen auto's voor het centrum nog gespot vandaag?
Je moet er maar zin in hebben met dit mooie weer...
Whehehe pwnd. Met de fiets reden we heul de rij voorbij én kun je dichter bij de stad (lees: er middenin) parkeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ja ik heb in de rij gestaan voor een parkeerplaats
ik woon middenin de stad jdudequote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe pwnd. Met de fiets reden we heul de rij voorbij én kun je dichter bij de stad (lees: er middenin) parkeren.
Puik plan van hemquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
sterker nog; aan de telefoon stelde hij zojuist voor om opnieuw naar scheveningen te gaan
zullen we vanavond een biertje doen in utrecht?quote:
Ja!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
zullen we vanavond een biertje doen in utrecht?
Ja, wij hebben er ook ingestaanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:53 schreef JDude het volgende:
gaan we met het franse vehikel?quote:
Prima. Sta je over minuut of 20 hier voor de deur dan?quote:
Er zijn wel flatcables die twee "aansluitingen" hebben. En volgens mij bestaan er ook verloopjes van SATA naar IDE.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Maar in de nieuwe kast loopt alleen een IDE-kabel naar de DVD-spelert. De HD zit op zoeen SATA-geval. En die IDE-kabel naar de DVD gaat van z'n leven niet lang genoeg zijn om naar de 2e HD te lopen.
Natuurlijk zouden die mensen anders allemaal met de trein komen maar omdat het station hermetisch is afgesloten kan dat niet... Dat is het toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:53 schreef JDude het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:46 schreef veldmuis het volgende:
Zo! Dat optreden van die big band met Trijntje Oosterhuis was...vet!
Groningen is superleuk!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Is dat een beetje leuk, Groningen?
Heet het tegenwoordig overigens niet University of Groningen? (vanwege internationale zinspelingen op tapijten enzo)
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:46 schreef veldmuis het volgende:
Zo! Dat optreden van die big band met Trijntje Oosterhuis was...vet!
Het is toch maar een externe IDE behuizing gewordenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef Dalamar het volgende:
Er zijn wel flatcables die twee "aansluitingen" hebben. En volgens mij bestaan er ook verloopjes van SATA naar IDE.
ik ben het niet met je eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:48 schreef veldmuis het volgende:
Oh en er waren keiveel mensen dus die waren het allemaal met me eens. Denk ik!
Jij bent degene die naar Trijntje Oosterhuis gaatquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou, dan niet. Je hebt gewoon geen verstand van muziek!
Ja, en de big band van de landmacht speelde ook. En die waren ook verrassend goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij bent degene die naar Trijntje Oosterhuis gaat
Ik kom er net vandaan. Het is er nu al poepiedruk.quote:
Van die luchttoeters?quote:
Misselijk ventjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:30 schreef tha_rizzo het volgende:
@K. Weet je zeker dat je niemand hebt weggejaagd? Dan is de mensenmassa wel hardnekkig![]()
Ik realiseerde het me pas erg laat, maar zag ik nou vanmiddag een JD en Koekie in het wild?quote:
Ja!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik realiseerde het me pas erg laat, maar zag ik nou vanmiddag een JD en Koekie in het wild?
Ja!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik realiseerde het me pas erg laat, maar zag ik nou vanmiddag een JD en Koekie in het wild?
Als je nou iets groter was dan kon je er makkelijker omheen lopen. Je mag mijn kinderwagen wel lenen om te oefenen!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:38 schreef fransbreda het volgende:
Ik eis een verbod op kinderwagens, rolstoelers en alles wat zich op wielen voortbeweegd in en door de stad.
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja!. Ik was net naar een bepaald type auto aan het zoeken toen ik volgens mij vanuit m'n ooghoek de eigenaar ook meende te zien. Dat blijkt dus juist te zijn?
Sorry. Ik was even aan het kijken of je het nou wel of niet wasquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:51 schreef Rossdale het volgende:
Blijkbaar welStond net de deur dicht te doen. Vond het al zo vreemd dat er iemand zo ontzettend omkeek naar me
dat had ik eerder moeten weten - indien het ook voor mij zou gelden dan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En anders heb ik nog wel een rolstoel die je kunt lenen, zul je gelijk merken dat de meeste mensen een hele goede levensverzekering hebben; gooien zich zo maar voor je rolstoel en verwachten dan ook nog dat je in een keer stilstaat
ja Kuukske, hoe is het?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:36 schreef veldmuis het volgende:
Hallo Kuuske. Hoe is het?
wat hebben jullie op?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sorry. Ik was even aan het kijken of je het nou wel of niet was.
We hebben net trouwens bij je overburen gegeten.
dat dus.quote:
Hallo J-dud-e !!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:26 schreef JDude het volgende:
Hallo S-tof-je!
jij ook al - snik - have funquote:
Daar is geen ruG aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Is dat een beetje leuk, Groningen?
medifit?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:18 schreef Oma het volgende:
Weet iemand hier een plek in Breda-Noord waar je aangenaam en relatief goedkoop kunt fitnessen?
Goed!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:36 schreef veldmuis het volgende:
Hallo Kuuske. Hoe is het?
Naast de Hero zit een goeie toko geloof ik. Hoek Teteringsedijk/Oosterhoutseweg ongeveer.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:18 schreef Oma het volgende:
Weet iemand hier een plek in Breda-Noord waar je aangenaam en relatief goedkoop kunt fitnessen?
Health City? Die is best prijzig.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:49 schreef JDude het volgende:
Naast de Hero zit een goeie toko geloof ik. Hoek Teteringsedijk/Oosterhoutseweg ongeveer.
Mja, lekker in je badpak aan de Claudius Prinsenlaan hangen. Joyquote:Op zondag 4 mei 2008 09:52 schreef veldmuis het volgende:
Of het ouwe casino. Met al die ouwe mensen die in minimale kleding buiten op dat balkonachtige ding rondlopen![]()
.
Ja en dan vlak voor zoeen kruispunt, ik snap het niet hèquote:Op zondag 4 mei 2008 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, lekker in je badpak aan de Claudius Prinsenlaan hangen. Joy.
Mensen die daar komen zijn een beetje pervers.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:01 schreef veldmuis het volgende:
Ja en dan vlak voor zoeen kruispunt, ik snap het niet hè.
Sowieso, mensen die daar komen..
snik - en dalijk de hbloop - snikquote:Op zondag 4 mei 2008 11:11 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen Breda. Het was erg gezellig in de stad gisteren.
Toen het nog Futurefitness heette was het al een dure maar sinds ze die naam hebben is het idd nog duurder geworden. Mijn idee is Fit for Free, zit wel niet echt in noord (Health City natuurlijk ook niet) maar is wel lekker goedkoop en behoorlijk goed.quote:
Bier, thuis op het balkon is inderdaad ook erg smaakvol.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:21 schreef Asics het volgende:
[..]
snik - en dalijk de hbloop - snik
ach ja thuis ist bier ook lekeL
Daar ben ik ook al een aantal keer geweest, is echt wel heel erg goed daarquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sorry. Ik was even aan het kijken of je het nou wel of niet was.
We hebben net trouwens bij je overburen gegeten.
Echt het gaat allemaal veel te snelquote:Op zondag 4 mei 2008 22:26 schreef veldmuis het volgende:
Jazzfestival afgelopen.
Klacht: Zie bovenstaande..
Nee joh! Groezrock = Punkers, Bier en Modder!quote:Op maandag 5 mei 2008 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Volgens het KNMI is het zaterdag zeker nog mooi weer. En das tof. Want weiland vol mensen en muziek vraagt mooi weer.
Nou, niet als het aan mij ligt.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Nee joh! Groezrock = Punkers, Bier en Modder!
Niet zeuren, ik ben al zo'n 5 uur wakkerquote:Op maandag 5 mei 2008 10:43 schreef BossFight het volgende:
Waarom de moederneuk ben ik zo vroeg wakker...
Waarom?quote:Op maandag 5 mei 2008 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik ben al zo'n 5 uur wakker
Werk enzoquote:Op maandag 5 mei 2008 10:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom?
Het is wel keilekker weer, te lekker om aan school te werken
Ik bedoel van die bevrijdingsfeestjes ofzo!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:06 schreef BossFight het volgende:
Met dit weer?
Op het terras zitten en mensen kijken.
Ik geloof dat dat alleen in de "grotere" steden is.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik bedoel van die bevrijdingsfeestjes ofzo!
Neuh, maar andere jaren was er op het kerkplein wel wat te doen bijvoorbeeld. Tentje met wat muziek oid.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat alleen in de "grotere" steden is.
Zo'n festival is toch nooit in Breda geweest?
Anders moet je even naar Valkenberg of de Grote Markt, daar zijn de meeste festivals in Breda
Zwolle, Wageningen, enorme steden inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 11:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik geloof dat dat alleen in de "grotere" steden is.
Zie aanhalingstekens.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Zwolle, Wageningen, enorme steden inderdaad.
Deze is echt dicht bij mijn huis:quote:Op zondag 4 mei 2008 11:39 schreef UvdP het volgende:
[..]
Toen het nog Futurefitness heette was het al een dure maar sinds ze die naam hebben is het idd nog duurder geworden. Mijn idee is Fit for Free, zit wel niet echt in noord (Health City natuurlijk ook niet) maar is wel lekker goedkoop en behoorlijk goed.
En hij is ook behoorlijk goed, tenminste... Die in Raamsdonksveer (waar ze begonnen zijn) maar ik denk wel dat ze overal dezelfde kwaliteit hebben, het is het geld wel waard.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:26 schreef Oma het volgende:
Deze is echt dicht bij mijn huis:
http://www.arendse.nl/default.asp?pagina_id=1295
Is wel prijzig. Maar wel met zwembad en sauna waar je onbeperkt gebruik van mag maken.
Zo vuil is het niet!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
veldmuis! Ga je huis poetsen. Net als ik.
GEEK !!! NERD !!!quote:Op maandag 5 mei 2008 12:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo vuil is het niet!
Ik ben heerlijk aan het programmeren. En zin dat ik erin heb!
Volgens mij wel ja, mijn vriendin zei zo iets toch vanmiddag.quote:
Ah, dat wordt rustig terugrijden uit België, dan is het bijna afgelopen als we hier zijn.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:48 schreef fransbreda het volgende:
As zondag ook weer dancetour toch?
Altijd al gedacht dat je moeder een Belg is!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, dat wordt rustig terugrijden uit België, dan is het bijna afgelopen als we hier zijn.
En mijn vader heet Gert en mijn hond Samson.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:49 schreef veldmuis het volgende:
Altijd al gedacht dat je moeder een Belg is!
Heerlijk weer om binnen te zitten "werken"quote:
Hou eens ff je mond dicht joh. Lekker werken met een raampje openquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Heerlijk weer om binnen te zitten "werken"
Ik wil regen! Keiharde, donderende, knetterende, gure regen!
Eens. Ik wil vandaag regen, doe morgen ook maar... De rest van de week mag het wel zonnig zijn. Ik zit nu 'lekker' op mijn kamer aan iets voor school te werken, iets wat morgen af moet maar wat ik constant heb uitgesteld... Het is hier een graad of 30 binnen (zolderkamer) en de airco helpt niet echtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Heerlijk weer om binnen te zitten "werken"
Ik wil regen! Keiharde, donderende, knetterende, gure regen!
Eigen schuld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:47 schreef UvdP het volgende:
Eens. Ik wil vandaag regen, doe morgen ook maar... De rest van de week mag het wel zonnig zijn. Ik zit nu 'lekker' op mijn kamer aan iets voor school te werken, iets wat morgen af moet maar wat ik constant heb uitgesteld... Het is hier een graad of 30 binnen (zolderkamer) en de airco helpt niet echt. Morgen zit ik 9 uur lang op school, daar is het meestal ook stikbenauwd met dit weer.. Dus een verfrissend buitje kan geen kwaad naar mijn mening.
Ik was aan het wachten tot het slechter weer werd....quote:
Kijk je niet naar de weersverwachtingen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef UvdP het volgende:
Ik was aan het wachten tot het slechter weer werd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |