Hmm, das klote inderdaadquote:Op maandag 28 april 2008 17:30 schreef BossFight het volgende:
Vannacht mijn portomonee kwijt geraakt, dus dat is echt MEGA KUT.
Alles zat er in. Verdomme.
quote:Op maandag 28 april 2008 17:45 schreef UvdP het volgende:
[..]
Hmm, das klote inderdaad
En dan nu de standaard tips: Heb je al je pasjes al laten blokkeren en nieuwe aangevraagd? Ben je al teruggeweest naar de plek(ken) waar je geweest bent en daar geïnformeerd of iemand misschien een portemonnee gevonden had? En ohja: Altijd aangifte doen hè, je weet maar nooit!
Disclaimer: Ik weet ook wel dat je daar niks aan hebt.
En terecht, mensen die portemonnee verkeerd schrijven.... nee hoor BF ook ik leef met je mee. Snel alles blokkeren etc he!quote:Op maandag 28 april 2008 17:30 schreef BossFight het volgende:
Vannacht mijn portomonee kwijt geraakt, dus dat is echt MEGA KUT.
Alles zat er in. Verdomme.
Ja idd, heerlijk hoor zo'n vrijdagmorgenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:24 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Nu is het echt bijna weekend!
quote:
Dat klopt, achter de bewolkingquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:58 schreef travelman het volgende:
een goedemorgen! Volgens mij gaat vandaag de zon schijnen!
Herkenbaar, nog anderhalf uur... pfffffffffquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:26 schreef Asics het volgende:
wat doen jullie me aan
de dag kruipt zoooooo langzaam voorbij zonder jullie
Als het goed is ligt hij bij mij nu al op de mat, alleen ben ik zelf nog niet thuisquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:40 schreef Ritchie het volgende:
Ik zit een beetje te wachten tot ik weg kan hier.. hopen dat ik nog ergens GTA4 op de kop kan tikken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-met-een-sigaret.ece
Sjezus wat een pauperstel.
Kansloos paupervolkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand vraagt netjes of de sigaret in de andere hand mag, dat mag van haar niet en nu de zielepiet uithangen.
Iemand anders moet zich wel aan hun conformeren, maar visa versa hoeft dit niet. Volgens hun dan.
Kansloos
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Ik zag het staan in de Appie hier, maar niet gekocht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:55 schreef Clauw het volgende:
En heeft iemand dit bier al op?
[ afbeelding ]
Coma ze!quote:Op woensdag 30 april 2008 02:02 schreef fransbreda het volgende:
Dit alles heeft me er niet van weerhouden toch een groot aantal jupiler te nuttigen.
Dit naar grote tevredenheid en ik verheug me op mijn aanstaande comateuse slaapsessie.
Houdoe
Jij was toch vrij ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |