Is dat een beetje leuk, Groningen?quote:
Of in Scheveningen als je een tentamen hebt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
maar duidelijk niet aan avans, anders zou je op het terras zitten, zoals alle anderen.
nou, eigenlijk niet.quote:
Zat je daar vanmiddag nou alweer?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Of in Scheveningen als je een tentamen hebt?![]()
Ze lieten me drie dagen wachten. Maar goed, het werkt nu allemaal tof. Alleen nog uitvinden hoe ik de harde schijf van m'n vorige PC aan de praat krijg in deze.quote:
Jumper op slave zetten en bijprikken op een ide kabel?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze lieten me drie dagen wachten. Maar goed, het werkt nu allemaal tof. Alleen nog uitvinden hoe ik de harde schijf van m'n vorige PC aan de praat krijg in deze.
Ja, dat dacht ik ook. Maar in de nieuwe kast loopt alleen een IDE-kabel naar de DVD-spelert. De HD zit op zoeen SATA-geval. En die IDE-kabel naar de DVD gaat van z'n leven niet lang genoeg zijn om naar de 2e HD te lopenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:35 schreef fransbreda het volgende:
Jumper op slave zetten en bijprikken op een ide kabel?
sterker nog; aan de telefoon stelde hij zojuist voor om opnieuw naar scheveningen te gaanquote:
ah.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze lieten me drie dagen wachten. Maar goed, het werkt nu allemaal tof. Alleen nog uitvinden hoe ik de harde schijf van m'n vorige PC aan de praat krijg in deze.
ja ik heb in de rij gestaan voor een parkeerplaatsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:53 schreef JDude het volgende:
Iemand de kansloos lange rijen auto's voor het centrum nog gespot vandaag?
Je moet er maar zin in hebben met dit mooie weer...
Whehehe pwnd. Met de fiets reden we heul de rij voorbij én kun je dichter bij de stad (lees: er middenin) parkeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ja ik heb in de rij gestaan voor een parkeerplaats
ik woon middenin de stad jdudequote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe pwnd. Met de fiets reden we heul de rij voorbij én kun je dichter bij de stad (lees: er middenin) parkeren.
Puik plan van hemquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
sterker nog; aan de telefoon stelde hij zojuist voor om opnieuw naar scheveningen te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |