Is dat een beetje leuk, Groningen?quote:
Of in Scheveningen als je een tentamen hebt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
maar duidelijk niet aan avans, anders zou je op het terras zitten, zoals alle anderen.
nou, eigenlijk niet.quote:
Zat je daar vanmiddag nou alweer?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Of in Scheveningen als je een tentamen hebt?![]()
Ze lieten me drie dagen wachten. Maar goed, het werkt nu allemaal tof. Alleen nog uitvinden hoe ik de harde schijf van m'n vorige PC aan de praat krijg in deze.quote:
Jumper op slave zetten en bijprikken op een ide kabel?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze lieten me drie dagen wachten. Maar goed, het werkt nu allemaal tof. Alleen nog uitvinden hoe ik de harde schijf van m'n vorige PC aan de praat krijg in deze.
Ja, dat dacht ik ook. Maar in de nieuwe kast loopt alleen een IDE-kabel naar de DVD-spelert. De HD zit op zoeen SATA-geval. En die IDE-kabel naar de DVD gaat van z'n leven niet lang genoeg zijn om naar de 2e HD te lopenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:35 schreef fransbreda het volgende:
Jumper op slave zetten en bijprikken op een ide kabel?
sterker nog; aan de telefoon stelde hij zojuist voor om opnieuw naar scheveningen te gaanquote:
ah.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze lieten me drie dagen wachten. Maar goed, het werkt nu allemaal tof. Alleen nog uitvinden hoe ik de harde schijf van m'n vorige PC aan de praat krijg in deze.
ja ik heb in de rij gestaan voor een parkeerplaatsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:53 schreef JDude het volgende:
Iemand de kansloos lange rijen auto's voor het centrum nog gespot vandaag?
Je moet er maar zin in hebben met dit mooie weer...
Whehehe pwnd. Met de fiets reden we heul de rij voorbij én kun je dichter bij de stad (lees: er middenin) parkeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ja ik heb in de rij gestaan voor een parkeerplaats
ik woon middenin de stad jdudequote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe pwnd. Met de fiets reden we heul de rij voorbij én kun je dichter bij de stad (lees: er middenin) parkeren.
Puik plan van hemquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
sterker nog; aan de telefoon stelde hij zojuist voor om opnieuw naar scheveningen te gaan
zullen we vanavond een biertje doen in utrecht?quote:
Ja!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
zullen we vanavond een biertje doen in utrecht?
Ja, wij hebben er ook ingestaanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:53 schreef JDude het volgende:
gaan we met het franse vehikel?quote:
Prima. Sta je over minuut of 20 hier voor de deur dan?quote:
Er zijn wel flatcables die twee "aansluitingen" hebben. En volgens mij bestaan er ook verloopjes van SATA naar IDE.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Maar in de nieuwe kast loopt alleen een IDE-kabel naar de DVD-spelert. De HD zit op zoeen SATA-geval. En die IDE-kabel naar de DVD gaat van z'n leven niet lang genoeg zijn om naar de 2e HD te lopen.
Natuurlijk zouden die mensen anders allemaal met de trein komen maar omdat het station hermetisch is afgesloten kan dat niet... Dat is het toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:53 schreef JDude het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:46 schreef veldmuis het volgende:
Zo! Dat optreden van die big band met Trijntje Oosterhuis was...vet!
Groningen is superleuk!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Is dat een beetje leuk, Groningen?
Heet het tegenwoordig overigens niet University of Groningen? (vanwege internationale zinspelingen op tapijten enzo)
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:46 schreef veldmuis het volgende:
Zo! Dat optreden van die big band met Trijntje Oosterhuis was...vet!
Het is toch maar een externe IDE behuizing gewordenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef Dalamar het volgende:
Er zijn wel flatcables die twee "aansluitingen" hebben. En volgens mij bestaan er ook verloopjes van SATA naar IDE.
ik ben het niet met je eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:48 schreef veldmuis het volgende:
Oh en er waren keiveel mensen dus die waren het allemaal met me eens. Denk ik!
Jij bent degene die naar Trijntje Oosterhuis gaatquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou, dan niet. Je hebt gewoon geen verstand van muziek!
Ja, en de big band van de landmacht speelde ook. En die waren ook verrassend goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij bent degene die naar Trijntje Oosterhuis gaat
Ik kom er net vandaan. Het is er nu al poepiedruk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |