ikeaquote:Op woensdag 30 april 2008 08:48 schreef Frazz het volgende:
MM is altijd open eigenlijk. En idd ik zal je aanraden niet naar MM te gaan, tuincentra zal het zelfde zijn op een dag als deze.
Wat let je om Frazz te bezoeken?quote:Op woensdag 30 april 2008 09:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ikea
wel k*t overigens, ik wil GTA IV proberen, maar kan er nergens aankomen. (uiteraard heeft mediamarkt het nog wel liggen)...... kiwi in dubio
Ik ben vrij ja. Al de hele week. Maar ik ben altijd vroeg wakker, sterf dan van de honger, eet, en ga terug naar bed.quote:Op woensdag 30 april 2008 08:31 schreef Frazz het volgende:
Jij was toch vrij ofzo?
Dan had ik lekker uitgeslapen vandaag. Of wil je de koningin graag op tv zien?
Dan mag je wel oppassen dat je niet in zo'n situatie terecht komt!quote:Op woensdag 30 april 2008 11:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben vrij ja. Al de hele week. Maar ik ben altijd vroeg wakker, sterf dan van de honger, eet, en ga terug naar bed.
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 08:48 schreef Frazz het volgende:
MM is altijd open eigenlijk. En idd ik zal je aanraden niet naar MM te gaan, tuincentra zal het zelfde zijn op een dag als deze.
Ook wij hebben um niet meer. Zaterdag komt de nieuwe lading.quote:Op woensdag 30 april 2008 09:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ikea
wel k*t overigens, ik wil GTA IV proberen, maar kan er nergens aankomen. (uiteraard heeft mediamarkt het nog wel liggen)...... kiwi in dubio
EHBO? Je bedoelt dequote:Op woensdag 30 april 2008 23:57 schreef Asics het volgende:
auw k*t K*T K*T !!!
ik heb mijn grote teen gestoten. loei en LOEI hard.
Het doet echt zeer. Maar ik weet niet of-tie gebroken of gekneusd is en of het erg genoeg is om mee langs de EHBO te gaan. Hij is wel heel dik en rood/blauw. Ff kijken hoe het morgen is.
K*TZOOI
trusten.
Nou is t sterretje een rondje zeker?quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:25 schreef Dalamar het volgende:
Niet als je geweten had waar het abces zit
Sterkte...quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:07 schreef Asics het volgende:
Kom net van het ziekenhuis vandaan.
gebroken dus.
mijn hele been zit in het gips.
allemaal voor 1 teen.
Dus je zit op de Ere komende zaterdag? Bij die rolstoelers?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:07 schreef Asics het volgende:
Kom net van het ziekenhuis vandaan.
gebroken dus.
mijn hele been zit in het gips.
allemaal voor 1 teen.
thanksquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:31 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Sterkte...
Hoe lang moet het gips blijven zitten?
Er is draadloos internet. Hiervoor moet wel je MAC adres geregistreerd zijn en daar moet je weer een studentenpas van Avans hebben. Er is ook een kantine officieel ook alleen voor Avans studenten, maar dat lijkt me minder probleem om daar naar binnen te lopen en wat te halen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo,
Ik heb weer even zo'n stom ontopic vraagje.
Is het mogelijk om als 'buitenstaander' te gaan zitten studeren met een laptopje in de Avans aan de Hogeschoollaan? Is er een draadloos netwerk, zijn er lunchmogelijkheden, moet ik er per sé student zijn?
Bij voorbaat dank,
DaD.
Alleen voor studenten. Je kunt in het Grand Café wel niet-Avans-student zijn en daar tegen betaling eten.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo,
Ik heb weer even zo'n stom ontopic vraagje.
Is het mogelijk om als 'buitenstaander' te gaan zitten studeren met een laptopje in de Avans aan de Hogeschoollaan? Is er een draadloos netwerk, zijn er lunchmogelijkheden, moet ik er per sé student zijn?
Bij voorbaat dank,
DaD.
Ik heb de gok ook maar niet genomen. Zit nu in de gewone bieb in een studiekabinetje, gaat ook prima.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alleen voor studenten. Je kunt in het Grand Café wel niet-Avans-student zijn en daar tegen betaling eten.
Avans is ook gesloten trouwens. Meivakantie enzo. Wij zijn de dag na Hemelvaart allen verplicht vrij.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de gok ook maar niet genomen. Zit nu in de gewone bieb in een studiekabinetje, gaat ook prima..
Maar wat nu als je wilt gaan studeren?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Avans is ook gesloten trouwens. Meivakantie enzo. Wij zijn de dag na Hemelvaart allen verplicht vrij.
Maar ik bén student.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:52 schreef Asics het volgende:
studenten zuipen alleen maar, nadat ze rond 13:30u eens een keer hun bed uit komen stinken
dus die vrije dag is volkomen terecht.
Doe eens niet zo ijverig.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wat nu als je wilt gaan studeren?.
Ik had een deadline op 5 juni die twee weken terug verzet is naar 5 mei, dus ik zal wel moeten.quote:
maar duidelijk niet aan avans, anders zou je op het terras zitten, zoals alle anderen.quote:
ga eens kijken hoe druk het is op de havermarkt!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:29 schreef BossFight het volgende:
wtf?
Grote Jazzmeet, heb ik daar even overheen gelezen ofzo?
Of bedoel je Frans zijn aanbieding voor havermarkt 13?
Nee, aan de RuG.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
maar duidelijk niet aan avans, anders zou je op het terras zitten, zoals alle anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |