Nee joh! Groezrock = Punkers, Bier en Modder!quote:Op maandag 5 mei 2008 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Volgens het KNMI is het zaterdag zeker nog mooi weer. En das tof. Want weiland vol mensen en muziek vraagt mooi weer.
Nou, niet als het aan mij ligt.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Nee joh! Groezrock = Punkers, Bier en Modder!
Niet zeuren, ik ben al zo'n 5 uur wakkerquote:Op maandag 5 mei 2008 10:43 schreef BossFight het volgende:
Waarom de moederneuk ben ik zo vroeg wakker...
Waarom?quote:Op maandag 5 mei 2008 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik ben al zo'n 5 uur wakker
Werk enzoquote:Op maandag 5 mei 2008 10:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom?
Het is wel keilekker weer, te lekker om aan school te werken
Ik bedoel van die bevrijdingsfeestjes ofzo!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:06 schreef BossFight het volgende:
Met dit weer?
Op het terras zitten en mensen kijken.
Ik geloof dat dat alleen in de "grotere" steden is.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik bedoel van die bevrijdingsfeestjes ofzo!
Neuh, maar andere jaren was er op het kerkplein wel wat te doen bijvoorbeeld. Tentje met wat muziek oid.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat alleen in de "grotere" steden is.
Zo'n festival is toch nooit in Breda geweest?
Anders moet je even naar Valkenberg of de Grote Markt, daar zijn de meeste festivals in Breda
Zwolle, Wageningen, enorme steden inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 11:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik geloof dat dat alleen in de "grotere" steden is.
Zie aanhalingstekens.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Zwolle, Wageningen, enorme steden inderdaad.
Deze is echt dicht bij mijn huis:quote:Op zondag 4 mei 2008 11:39 schreef UvdP het volgende:
[..]
Toen het nog Futurefitness heette was het al een dure maar sinds ze die naam hebben is het idd nog duurder geworden. Mijn idee is Fit for Free, zit wel niet echt in noord (Health City natuurlijk ook niet) maar is wel lekker goedkoop en behoorlijk goed.
En hij is ook behoorlijk goed, tenminste... Die in Raamsdonksveer (waar ze begonnen zijn) maar ik denk wel dat ze overal dezelfde kwaliteit hebben, het is het geld wel waard.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:26 schreef Oma het volgende:
Deze is echt dicht bij mijn huis:
http://www.arendse.nl/default.asp?pagina_id=1295
Is wel prijzig. Maar wel met zwembad en sauna waar je onbeperkt gebruik van mag maken.
Zo vuil is het niet!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
veldmuis! Ga je huis poetsen. Net als ik.
GEEK !!! NERD !!!quote:Op maandag 5 mei 2008 12:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo vuil is het niet!
Ik ben heerlijk aan het programmeren. En zin dat ik erin heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |