quote:De meest voor de hand liggende reden dat Nintendo heeft gekozen dat de Wii geen dvd’s kan afspelen, is dat deze functionaliteit de console duurder had gemaakt. Een machine mag pas dvd’s afspelen wanneer de maker een licentie heeft afgesloten en een vergoeding afdraagt. Microsoft wist handig deze licentieverplichting te omzeilen door de dvd-afspeelmogelijkheden voor de Xbox 360 beschikbaar te maken als een onderdeel van een add-on.
Het is niet duidelijk waarop Nintendo heeft gekozen om een nieuwe versie van de Wii uit te brengen en niet om de dvd-afspeelfunctionaliteit als een upgrade aan te bieden. Een woordvoerder van Nintendo wilde alleen zeggen dat het aanpassen van de Wii verder gaat dan alleen een softwarematige upgrade.
Hoeveel gamers nu zullen wachten totdat de Wii 'Plus' uitkomt, moet Nintendo maar afwachten.
Metroid Prime, Medal Of Honor, Resident Evil, Red Steelquote:Op donderdag 27 december 2007 18:29 schreef Gierigesloeber het volgende:
Zijn er eigenlijk een beetje FPS'es voor de Wii? Resident Evil ken ik wel, maar ben ik niet zo'n fan van.
Eens.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:45 schreef neo2000 het volgende:
Mooie TT!
En over een tijdje Red Steel 2.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Metroid Prime, Medal Of Honor, Resident Evil, Red Steel
Vertelquote:Op donderdag 27 december 2007 18:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, beetje zonde, pakketje is gratis te vinden op Internet, legaal.
dat van x-oom?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:02 schreef Devolution het volgende:
Zijn er al mensen die het kijken van DVD's (met dat programma wat in de winkel ligt voor 20e en op internet staat) op de Wii geprobeerd hebben?
Dat zal waarschijnlijk niet al te lang duren, aangezien ze Wii Sports al apart verkopenquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:22 schreef Noorseviking het volgende:
IK wacht nog ff met kopen ik wil liever een mario pack
Dat is in japan ja. Hier niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:27 schreef Vampess het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk niet al te lang duren, aangezien ze Wii Sports al apart verkopen
Niet zeuren, kopenquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:47 schreef theKiD het volgende:
Iemand al guitar hero 3 gespeeld? *twijfeld over de aankoop*
De Wii is een babe-magnet. Tis net een kleine puppy.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:14 schreef Ninedarts het volgende:
En bij jullie???
Misschien moet je het vorige topic even lezen..? Oh wacht, dat is niet leuk, want dan kan je geen vraag stellen die de laatste weken al 10 duizend keer gesteld is..quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:56 schreef Timmai het volgende:
Iemand een idee waar ik nog een Wii kan vinden vandaag of morgen?
Ik kijk al een tijdje rond, maar ik zie ze echt nergens staan.
1e kerstdag was het bij mij thuis een groot succes... wel leuk altijd die competitie drang onder je familiequote:Op vrijdag 28 december 2007 11:14 schreef Ninedarts het volgende:
Gisteravond weer heerlijk Wii'en.............met 5 man...........lekker bowlen en tennissen...........
Mijn vriendin kan blijkbaar goed bowlen en tennissen wat ik niet verwacht had..........
Ben blij dat mijn vriendin ook van de Wii houd...........dat scheelt heel veel hoor!!
En bij jullie???
Misschien geef je gewoon antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien moet je het vorige topic even lezen..?
Ruz teh helpdeskquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En dat antwoord is: Nee dat weten we niet, in december is de Wii bijna onmogelijk te vinden.
Ja maar.. Ja maar.. Dan kan je net zo goed elke vraag in dit topic met een copy/paste antwoord beantwoordenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Misschien geef je gewoon antwoord op de vraag.
En dat antwoord is: Nee dat weten we niet, in december is de Wii bijna onmogelijk te vinden.
is dit in de praktijk al 's bewezen, of komt dit rechtstreeks uit Nintendo's verkooppraat? Want ik zit op een meter of 3 en dan is de ontvangst al niet echt goed meer. Nog iets verder naar achter en het aanwijzen gaat echt niet meer.quote:Daarnaast kun je het binnen 5 meter van het scherm als aanwijzer gebruiken.
In de praktijk is het bewezen dat het nog verder kan dan Nintendo zelf zegt. Als dat bij jou bij 3 meter niet meer lukt klopt er iets niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:36 schreef Tokus het volgende:
uit de openingspost:
[..]
is dit in de praktijk al 's bewezen, of komt dit rechtstreeks uit Nintendo's verkooppraat? Want ik zit op een meter of 3 en dan is de ontvangst al niet echt goed meer. Nog iets verder naar achter en het aanwijzen gaat echt niet meer.
Gevoeligheid verhogen, verstorende lichtbronnen weghalen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:36 schreef Tokus het volgende:
uit de openingspost:
[..]
is dit in de praktijk al 's bewezen, of komt dit rechtstreeks uit Nintendo's verkooppraat? Want ik zit op een meter of 3 en dan is de ontvangst al niet echt goed meer. Nog iets verder naar achter en het aanwijzen gaat echt niet meer.
Dat zijn 2 verschillende dingen. De draadloze verbinding voor het doorsturen van knoppen en bewegingen kan veel verder dan 4 meter. Maar het optische gedeelte (de infraroodleds in de balk en de sensor in de wiimote) voor de aanwijscursor hebben een korter bereik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:10 schreef ThE_ED het volgende:
Het rare is dat ie bij mij na een meter of 4 soms al gaat zeuren dan "je staat te ver weg" of watook.
En soms loop ik naar de keuken en voel ik dat ding nog trillen (en staat mario rond te huppen in de woonkamer, 15 meter en een dikke betonnen muur verder.)
Wtf..quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:20 schreef depax het volgende:
bij:
http://www.google.com/translate_t?langpair=es|en
http://www.google.com/translate_t?langpair=en|pt
type daar eens nintendo wii en vertaal van engels naar spaans of portugees en van spaans naar engels ( hij staat al goed)
Voor hoeveel is sports dan los te koop?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is in japan ja. Hier niet.
[..]
Niet zeuren, kopen
Mja, ik ging gewoon af op de reclames die je tegenwoordig voor WiiSports ziet, je ziet 'm daarin ook in een gewoon CD hoesje. Hoe duur die zou moeten zijn, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:10 schreef disjfa het volgende:
Dat is in japan ja. Hier niet.
Que?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef heaven7 het volgende:
Maar hij is al vrij oud, en best duur, bestaat de kans niet dat het binnenkort instort en er weer iets nieuws komt en je met een waardeloos product zit waar geen spel meer voor te krijgen is?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef heaven7 het volgende:
Nja december 2006 toch? Gaat zo hard in de wereld van computers, is het een hele rare gedachte? Ik vind ¤250,- een hoop geld en de spellen zijn ook geen kattenpis dus zal het kopen daarvan niet met 5 tegelijk gaan..
Dat is hét voordeel van een spelcomputer tov normale computers. Je koopt een keer zo'n apparaat, en hebt er dan jaren plezier van en je kunt alle spellen draaien zonder je druk te maken over updates en systeemspecificaties zoals bij pc'squote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef heaven7 het volgende:
@Saviour, bedankt voor het enige normale antwoord. Ik wil er graag één hebben maar dit is een beetje mijn angst, Ik ben niet iemand die om de 2 jaar het nieuwste van het nieuwste moet hebben maar heb graag lang plezier van mn aankoop.
Spelcomputers gaan jaren mee hoor...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef heaven7 het volgende:
Nja december 2006 toch? Gaat zo hard in de wereld van computers, is het een hele rare gedachte?..
Mensen zijn complete leken op het gebied van spelcomputers nou eenmaal niet gewend hier, dus trek het je niet aan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef heaven7 het volgende:
Nou sorry hoor, dat ik dat niet wist hoor, je zal maar een vraag stellen hoor
Nouja, het is meer dat je begint met twee stellingen die (voor een spelcomputer) niet echt kloppen. "oud" en "best duur"...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef heaven7 het volgende:
Nou sorry hoor, dat ik dat niet wist hoor, je zal maar een vraag stellen hoor
Maar het zijn valide vragen voor iemand die er geen verstand van heeft, een computer is na een jaar al oud te noemen, geldt alleen niet voor spelcomputers, en 250 euro is ook veel geld. Dat het vergeleken met andere spelcomputers minder is doet daar niet vanaf.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja, het is meer dat je begint met twee stellingen die (voor een spelcomputer) niet echt kloppen. "oud" en "best duur"...
Dus dan zit iedereen wel even van "eh, gaat dit over waar wij het over hebben?".
In vergelijking met andere spelcomputers is de Wii niet duur, jij kan het veel geld vinden, maar voor een relatief nieuwe spelcomputer is het niet duur. (Hoewel natuurlijk toch best een uitgave, zeker met wat spellen er bij, dat is zeker. Een PS3 kostte eerst 600+ euro's dus, vandaar dat ik zeg "niet duur".)quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:03 schreef heaven7 het volgende:
@The Ed, ik vind een product van een jaar oud niet echt nieuw meer. In de wereld van electronica gaat het razend snel, niet alleen computers. En daarbij vind ik ¤250,- voor een kaal apparaat een hoop geld. Dat is ieder voor zich me dunkt. Jij kunt dat niet voor een ander gaan beoordelen.
Ja, maar de Wii is dus in dit geval de goedkoopste van het stel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:11 schreef heaven7 het volgende:
Er zijn digitale camera's te koop voor ¤100,- maar ook voor ¤500,-. Tja....
Je blijft editten he
Nou, nee. Vrij oud valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef heaven7 het volgende:
Maar hij is al vrij oud, en best duur, bestaat de kans niet dat het binnenkort instort en er weer iets nieuws komt en je met een waardeloos product zit waar geen spel meer voor te krijgen is?
Er zijn veel digitale camera's die uitkomen. In de games industrie heb je maar een handje vol systemen die per generatie uitkomen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:11 schreef heaven7 het volgende:
Er zijn digitale camera's te koop voor ¤100,- maar ook voor ¤500,-. Tja....
Je blijft editten he
In de reguliere winkels is ie volgens mij overal uitverkochtquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:43 schreef Oksel het volgende:
Heren, dames. Ik heb VANDAAG een Wii nodig. Waar zou ik hem kunnen krijgen? Omgeving Rotterdam.
Bedankt
Zo te zien kun je hem bij Ruzbeh ophalen, daar staat ie schijnbaar stof te happenquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:43 schreef Oksel het volgende:
Heren, dames. Ik heb VANDAAG een Wii nodig. Waar zou ik hem kunnen krijgen? Omgeving Rotterdam.
Bedankt
OoT, en als je daarmee klaar bent meteen beginnen aan WWquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, eindelijk eens twilight princess uitgespeeld. die lag al lang te wachten met een save bij het eindgevecht.
nu een andere zeldagame. welke is toffe om te gaan spelen: ocarina of time of wind waker?
Ocarina of Time, alleen valt de windwaker tegen als je die daarna speelt, dus andersom is misschien ook een idee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, eindelijk eens twilight princess uitgespeeld. die lag al lang te wachten met een save bij het eindgevecht.
nu een andere zeldagame. welke is toffe om te gaan spelen: ocarina of time of wind waker?
Voor 500 euro mag je hem lenen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zo te zien kun je hem bij Ruzbeh ophalen, daar staat ie schijnbaar stof te happen
Maakt eigelijk niet uit. Ze verschillen heel erg. Beide zijn 2105810967103967 keer beter dan Twilight Princess.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maakt eigelijk niet uit. Ze verschillen heel erg. Beide zijn 2105810967103967 keer beter dan Twilight Princess.
Duidelijk OOT. Wind Waker kan altijd daarna nog.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Jij maakt er weer van wat je graag ziet?quote:Op zondag 30 december 2007 13:58 schreef Ruzbeh het volgende:
een homoseksuele gozer van 18.
Nee. Link in Twilight Princess was hardstikke ghey. Terwijl Link in de Wind Waker heel veel character had.quote:Op zondag 30 december 2007 14:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij maakt er weer van wat je graag ziet?
quote:Op zondag 30 december 2007 15:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee. Link in Twilight Princess was hardstikke ghey. Terwijl Link in de Wind Waker heel veel character had.
Komt door die cartoonstijl natuurlijk. Erg geschikt voor gezichtsuitdrukkingenquote:Op zondag 30 december 2007 15:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee. Link in Twilight Princess was hardstikke ghey. Terwijl Link in de Wind Waker heel veel character had.
Mwah vind ik niet. Ik vind volwassen link veel toffer dan Link als jochie en veel character vind ik bij beiden niet echt.quote:Op zondag 30 december 2007 15:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb mijn Wii laten vallen vanaf een kast van een paar meter hoog(quote:Op maandag 31 december 2007 02:56 schreef Madine het volgende:
tvp
Ik ga jullie topic eens volgen, want zeer interessant die Wii. Nu ben ik helemaal geen game-fanaat. Heb twee consoles gehad: een SEGA Mastersystem II en een N64. Afgelopen week naar de Mediamarkt in Duitsland gereden en als ze toen een Wii hadden gehad had ik 'm meegenomen. Begin nu wel weer te twijfelen. Wii + extra controllers en games, da's niet goedkoop. En aangezien bij mij apparatuur altijd enorm snel het loodje legt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |