Neequote:
Slaan zeg ik je!quote:Op donderdag 27 december 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
Verdomme praatgrage collega, doe mij gewoon top2000 laten luisteren
Maar natuurlijkquote:
een lut watte??quote:Op donderdag 27 december 2007 08:55 schreef jack4ya het volgende:
Lkker hoor, koffie et handschoenen... ow en ik heb een luthumeir.//.![]()
(normaal nieet trouwems`~)
Oh sorryquote:Op donderdag 27 december 2007 08:58 schreef jack4ya het volgende:
kuthumeur... hsandschoenen ijn lastig
Ik ga ook maar eens wat doen hier...quote:Op donderdag 27 december 2007 09:02 schreef jack4ya het volgende:
befdankt... nou ben ik al een winterdip;p;ende koukleum, maar dit hlpt niet natuurlijk`; om 8:30 op je werrk zijm terwijl je er normaal om 9:00 itkomt.
Koffie is lekket..
~Ik ga zo hier maar afewassen denk i k.
ik ook, de backoffice van -quote:Op donderdag 27 december 2007 09:32 schreef tactic_to het volgende:
hier ook geen reet te doen, werk op een servicedesk
hier is het niet heel erg gezellig ofzo hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 10:03 schreef Hardrebel het volgende:
bleh. jullie zitten tenminste nog op een servicedesk met andere mensen.
Ik zit onsite (bij klant) helemaal alleen in een grote kantoor ruimte...
Best wel raar dat ik aanwezig moet zijn. Zijn misschien 15 mensen aanwezig op het hele terrein...
het is wachten op het eerste fokgerelateerde ontslagquote:Op donderdag 27 december 2007 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
- Het topic waardoor werkgevers fok blokkeren
geweldiggoed bezig
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
het is wachten op het eerste fokgerelateerde ontslag
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
beste < insert uw naam hier >
Deze brief is samengesteld door fok om u te informeren over de prestaties die je afgelopen maand hebt gepresteerd:
u heeft:
3 fipo's
2 lapo's
2800 posts
en 14 L0LLER E!NZ!!!!!!
Daardoor mede krijgt u een ban op uw werk.
Prettige dag verder
Ik meld me ook altijd ziek met de melding dat het werk momenteel moeilijk te bereiken is en dat ik even wat te drinken ga inschenkenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja dat snappen ze tenminste
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik meld me ook altijd ziek met de melding dat het werk momenteel moeilijk te bereiken is en dat ik even wat te drinken ga inschenken
'Mogguh Henk'quote:Op donderdag 27 december 2007 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sorry kan niet inbellen teveel verkeer ... probeer het later opnieuw ....
uw baas is momenteel te druk en schenkt koffie voor je in... heb alsjeblieft 5 min geduld
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
'Mogguh Henk'
'Je bent nu ingelogd. Momentje, dan sturen we je terug naar de Frontpage.'
'Uh, Henk, waar heb je het over?'
'Database error! Pagina met dit ID niet gevonden!'
'Gaat alles wel goed Henk? Misschien kan je beter weer in bed gaan liggen..'
'Wilt u alleen deze of alle sessies uitloggen?'
Plaats reactie op: Henk, ook een bakkie koffie?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Uw werk rapport word niet getolereerd u krijgt een tijdelijke niet werken verbod van 48 uur
werkquote:Op donderdag 27 december 2007 11:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
toch nog aardig wat mensen aan het werk zo te zien...
Nou uhm nee. Dat is wel grappig verhaalquote:Op donderdag 27 december 2007 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en uiteindelijk nog gelukt of niet ?
op het werk danquote:
Eerst lezen dan blaten SUKKEL!, zo goed als iedereen is vrij vandaag dus is het ook privetijdquote:Op donderdag 27 december 2007 12:31 schreef phritzy het volgende:
Stelletje nietsnutten. Ga eens aan het werk!
Laat mij even een berekening maken:
Jullie zitten allemaal de hele dag te F5-en, zeg maar gerust 2,5 uur per dag, 12,5 uur per week. Dit is 1/3 van jullie werkweek en dat vermenigvuldigen we even door naar 1/3 van het werk wat je per maand moet verrichten.
Laten we een gemiddeld aantal fanatieke posters/lezers nemen van 20 per dag. Uitgaande van een gemiddeld maandsalaris van 2000-2500 euro bruto verputsen jullie p.p. dus, laten we zeggen, 750 euro per maand aan dit forum, keer 20 is dat 15.000 euro, dat is per jaar 180.000 euro in totaal. Jullie verkrachten de Nederlandse economie, benadelen werkgevers en misbruiken de eigendommen van bedrijven om dit voor elkaar te krijgen.
En dan heb ik het nieteens over de uitkering die de staat jullie moet geven als je baas hier een keer achter komt... In imam Khalil el Moumni's rijtje eindigen jullie in mijn optiek zelfs onder de homo's. Gefeliciteerd!
En voor de wijsneuzen onder jullie: Ik ben vandaag vrij en post dit in mijn privétijd.
Goedemiddag mevrouw,quote:Op donderdag 27 december 2007 12:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou uhm nee. Dat is wel grappig verhaal. Mn moeder wou dus ff de chocola warm maken in de magnetron. Op de verpakking stond dat het zakje 3 minuten in de magnetron moest. Gewoon met zakje en al..stond ook aan afbeelding bij. Dus mn moeder doet dat en na ongeveer een halve minuut hoort ze ineens iets knappen. Was het zakje bijna in de magnetron verbrand... schijnbaar kon dat plastic niet tegen de hitte.
Terwijl het op de verpakking stond dat het kon
. Maar nu gaan we met oud en nieuw fonduen
.
Goedemiddag trouwens.. Ik kom ook maar even mn bed uitrollen. Waarschijnlijk kan ik vanavond niet slapen want mn ritme is beetje kapot. En moet morgen wel opstaan..dat wordt nog moeilijk :p
Hier ookquote:
sterf...quote:Op donderdag 27 december 2007 12:31 schreef phritzy het volgende:
lulverhaal...
wij verneuken mischien onze tijd met een beetje fun moet je kijken waar jij het aan verneuktquote:Op donderdag 27 december 2007 12:31 schreef phritzy het volgende:
spam
neuh mn moederquote:Op donderdag 27 december 2007 12:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goedemiddag mevrouw,
mocht ook wel eens tijd worden jah![]()
aah je wou mij nadoen met die banket letter?
[..]
Hier ook
ga nu maar naar bakkerij bart
Hier hebben we niet eens een bakker bart in de buurt zitten. Stom dorpjequote:Op donderdag 27 december 2007 12:42 schreef Sgele het volgende:
Ik ga Bakker Bart ook maar 's opzoeken
Vond ik ook!quote:Op donderdag 27 december 2007 13:09 schreef nelisb het volgende:
biw! gelukkig alweer een half dag gewegnikst. nog 1,5 dag te gaan met deze kutbaan.
tot hoe laat moet iedereen vandaag?
@diertjuh was gezellig vannacht haha!
Ik mag tot kwart voor 5 vandaag...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:09 schreef nelisb het volgende:
biw! gelukkig alweer een half dag gewegnikst. nog 1,5 dag te gaan met deze kutbaan.
tot hoe laat moet iedereen vandaag?
@diertjuh was gezellig vannacht haha!
Fijn, iemand die z'n kritiek onderbouwtquote:Op donderdag 27 december 2007 12:31 schreef phritzy het volgende:
Stelletje nietsnutten. Ga eens aan het werk!
Laat mij even een berekening maken:
Jullie zitten allemaal de hele dag te F5-en, zeg maar gerust 2,5 uur per dag, 12,5 uur per week. Dit is 1/3 van jullie werkweek en dat vermenigvuldigen we even door naar 1/3 van het werk wat je per maand moet verrichten.
Laten we een gemiddeld aantal fanatieke posters/lezers nemen van 20 per dag. Uitgaande van een gemiddeld maandsalaris van 2000-2500 euro bruto verputsen jullie p.p. dus, laten we zeggen, 750 euro per maand aan dit forum, keer 20 is dat 15.000 euro, dat is per jaar 180.000 euro in totaal. Jullie verkrachten de Nederlandse economie, benadelen werkgevers en misbruiken de eigendommen van bedrijven om dit voor elkaar te krijgen.
En dan heb ik het nieteens over de uitkering die de staat jullie moet geven als je baas hier een keer achter komt... In imam Khalil el Moumni's rijtje eindigen jullie in mijn optiek zelfs onder de homo's. Gefeliciteerd!
En voor de wijsneuzen onder jullie: Ik ben vandaag vrij en post dit in mijn privétijd.
Als ze daar om half 5 moeten zijn, kan je er van uit gaan, dat ze een uur vantevoren weg moeten/willen... dus Diertjuh is morgen om half 4 klaar met werkenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:27 schreef diertjuh het volgende:
weetje ik weet niet eens tot hoelaat ik morgen moet. Ze hebben volgens mij 's avonds een etentje(waar ik niet voor uitgenodigd ben). En ik weet dat ze daar dan om half 5 moeten zijn. Ik zie wel hoelaat ik morgen thuis ben. Vast niet zo laat.
zal wel mee vallen inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:27 schreef diertjuh het volgende:
weetje ik weet niet eens tot hoelaat ik morgen moet. Ze hebben volgens mij 's avonds een etentje(waar ik niet voor uitgenodigd ben). En ik weet dat ze daar dan om half 5 moeten zijn. Ik zie wel hoelaat ik morgen thuis ben. Vast niet zo laat.
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ze daar om half 5 moeten zijn, kan je er van uit gaan, dat ze een uur vantevoren weg moeten/willen... dus Diertjuh is morgen om half 4 klaar met werken
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
en ik ga er weer vandoor
vandaag rondje brabant gehad
eerst tilburg, toen eindhoven, den bosch, Breda en daarna weer tilburg
lekker hoor, ben jaloers. zit alweer 6 uur op me werk brrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 27 december 2007 14:06 schreef lynda het volgende:
Zo dikke kater en heeeeeeerlijk van 6 uur vanochtend tot half 2 diep, heeeeeeeel diep in slaap gelegen
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:08 schreef nelisb het volgende:
[..]
lekker hoor, ben jaloers. zit alweer 6 uur op me werk brrrrrrrrrrrrrr
als jij misschien een keer vrij bent en wij moeten werken dan vindt jij ook dat het verschil er moet zijn, toch?quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
als jij misschien een keer vrij bent en wij moeten werken dan vindt jij ook dat het verschil er moet zijn, toch?![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
ik heb vakantie volgende week en dan vind ik ook dat er verschil moet zijn
gezellig! gaan we samen wat leuks doen ipv dit topic vervuilenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]Precies, mij maakt het niet uit want ik ben volgende week toch vrij
volgende week alleen maandag, woensdag en donderdagquote:Op donderdag 27 december 2007 14:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
ik heb vakantie volgende week en dan vind ik ook dat er verschil moet zijn
Waar woon jij? Dit topic vervuilen is ook erg leukquote:Op donderdag 27 december 2007 14:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
gezellig! gaan we samen wat leuks doen ipv dit topic vervuilen
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
volgende week alleen maandag, woensdag en donderdag
deze week hele week vrijjjjjjjj
flevoland. het is opzich leuk krijg alleen last van me duim door dat f5enquote:Op donderdag 27 december 2007 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waar woon jij? Dit topic vervuilen is ook erg leuk
lekker hoor!!! wat een levenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
volgende week alleen maandag, woensdag en donderdag
deze week hele week vrijjjjjjjj
wordt tijd danquote:Op donderdag 27 december 2007 14:31 schreef lynda het volgende:
Zo maar eens me OV ophalen
Ophaaldingest ligt ook pas 3 maanden te wachten
Dan moet ik weer werkenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]Precies, mij maakt het niet uit want ik ben volgende week toch vrij
Mwoah..Meestal wacht ik gewoon even voordat ik ga f5en. Paar minuutjes ofzoquote:Op donderdag 27 december 2007 14:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
flevoland. het is opzich leuk krijg alleen last van me duim door dat f5en
dan maar niet wat leuks samen doen,gaan we lekker dit topic vervuilenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah..Meestal wacht ik gewoon even voordat ik ga f5en. Paar minuutjes ofzo
geen vervuiling hier hequote:Op donderdag 27 december 2007 15:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
dan maar niet wat leuks samen doen,gaan we lekker dit topic vervuilen
Kost je een krat bierquote:Op donderdag 27 december 2007 15:50 schreef nelisb het volgende:
[..]
komt goed! mag ik hier wel komen trouwens? ben werkloos voor een week namelijk!
bij mij kost het 1 flesjequote:
jij ook! ik moet nog 45 minuten!quote:Op donderdag 27 december 2007 16:29 schreef Sgele het volgende:
Ik ga naar huisFijne avond iedereen!
voor 1 flesje doe ik het zeker hahaquote:Op donderdag 27 december 2007 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij mij kost het 1 flesje![]()
dus valt mee he
zolang je niet aan vervuiling doet is iedereen welkom.
morgen wordt weer een ouderwetse spamdag denk ik
lang geleden geweest
wat vervuiling? Doen we toch niet aanquote:
Gaan we een meet houdenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
dan maar niet wat leuks samen doen,gaan we lekker dit topic vervuilen
1 flesje maar? Das nie veelquote:Op donderdag 27 december 2007 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij mij kost het 1 flesje![]()
dus valt mee he
zolang je niet aan vervuiling doet is iedereen welkom.
morgen wordt weer een ouderwetse spamdag denk ik
lang geleden geweest
De rest hou jezelf?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:32 schreef nelisb het volgende:
[..]
voor 1 flesje doe ik het zeker haha
Geen ideequote:Op donderdag 27 december 2007 16:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
waarom niet! wat en waar gaan we wat doen?
vast wel haha! gunnen ze ons welquote:Op donderdag 27 december 2007 16:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Geen ideemisschien moeten we eerst even kijken of er mensen uit dit topic dat wel willen
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
vast wel haha! gunnen ze ons wel
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]ik bedoelde met meerdere mensen uit dit topic erbij
moet nog 15 minuten. alleen lukt me dan welquote:Op donderdag 27 december 2007 17:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tot hoelaat moet je vandaag?
Ik ga namelijk even Bami maken. Dus laat je hier alleen achter.
Niet huilen..zijn maar 15 minutenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
moet nog 15 minuten. alleen lukt me dan wel
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niet huilen..zijn maar 15 minuten![]()
quote:
Ik moest er zelf gewoon om lachen toen ik dat aan het typen wasquote:Op donderdag 27 december 2007 17:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey dies gemeen..dat heb ik nooit gezegd. Mss 1 keer ofzo
Maar kan er wel om lachen
quote:Op donderdag 27 december 2007 18:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moest er zelf gewoon om lachen toen ik dat aan het typen was![]()
p.s
Afgelopen maandat met Lynda kerstinkopen gedaan, hebben we een sms gestuurd naar Smokez:
Ej Smokez! we zoeken nog een kamer, weet jij er toevallig nog 1?![]()
antwoord: kijk zelf maar in de goudengids...
En dan nog heel hoopvol denken dat smokie niet weet wie dat smsje stuurdequote:Op donderdag 27 december 2007 18:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moest er zelf gewoon om lachen toen ik dat aan het typen was![]()
p.s
Afgelopen maandat met Lynda kerstinkopen gedaan, hebben we een sms gestuurd naar Smokez:
Ej Smokez! we zoeken nog een kamer, weet jij er toevallig nog 1?![]()
antwoord: kijk zelf maar in de goudengids...
Tuurlijk wel man, ze had je toch ook gebeld (in de ochtend)quote:Op donderdag 27 december 2007 18:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dan nog heel hoopvol denken dat smokie niet weet wie dat smsje stuurde
Hey je moest wel ff denkenquote:Op donderdag 27 december 2007 18:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dan nog heel hoopvol denken dat smokie niet weet wie dat smsje stuurde
Volgens mij werd er toen anoniem gebeld, of ik was te slaperig om het nummer later nog te kunnen herkennenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man, ze had je toch ook gebeld (in de ochtend)![]()
maar ... heb je nou al een leuke gezellig kamer voor ons gevonden dan?
vd valk klinkt goed, dat maar volgende week doen schat?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij werd er toen anoniem gebeld, of ik was te slaperig om het nummer later nog te kunnen herkennen
Maar probeer Motel Akersloot eens (vd valk), de duurste kamers zijn wel geschikt hoor
Oja, en smokie betaalt niet
Akersloot ligt ongeveer 10km onder Alkmaar, dus zo ver is het niet voor Lyndaquote:Op donderdag 27 december 2007 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
vd valk klinkt goed, dat maar volgende week doen schat?
Gelukkig valt dat wel meequote:Op donderdag 27 december 2007 20:11 schreef lynda het volgende:
Alsof Droxz en ik zooooooooo ver van elkaar wonen
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, waarom heb ik nou weer beloofd om morgen te gaan werken om 06:00 ...
jongens en meisjesquote:Op donderdag 27 december 2007 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
vd valk klinkt goed, dat maar volgende week doen schat?
DavyEquote:Op donderdag 27 december 2007 20:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
jongens en meisjes
goeiemorgen
deze twee dagen ben ik hard rechtsaf gegaan![]()
ja zoiets kun je wel noemen. Het begon eigenlijk met een onschuldige fles wijn uit het kerstpakketquote:Op donderdag 27 december 2007 20:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DavyE![]()
p.s rechtsaf gegaan = naar de klote gegaan?
moesten een aantal van jullie vandaag nog aan het werk ?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:28 schreef lynda het volgende:
Bekend verhaal DavyBegon onschuldig met een biertje en eindigde te laat in mijn bed
![]()
klopt, wij zijn altijd onschuldigquote:Op donderdag 27 december 2007 16:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
wat vervuiling? Doen we toch niet aan
iets met onschuldig zijn mompelt![]()
jah, en morgen ook weerquote:Op donderdag 27 december 2007 20:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
moesten een aantal van jullie vandaag nog aan het werk ?
vorige week was mijn laatste week bij de oude baas.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:31 schreef lynda het volgende:
Ik hoor eigenlijk thuis te werken net als maandag
s` avonds is het denk ik hier wat rustiger dan overdag, maar ik de mensen van dit topic zijn nooit ver wegquote:Op donderdag 27 december 2007 20:42 schreef Crazy-M het volgende:
waar is diertjuh eigenlijk?
laatst bekend dat ze bami ging maken ... sindsdien spoorloos ....
maar even de brandweer ofzo bellen ?
Dat whiskey klinkt dan weer erg goed!quote:Op donderdag 27 december 2007 20:23 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja zoiets kun je wel noemen. Het begon eigenlijk met een onschuldige fles wijn uit het kerstpakket
uiteindelijk geeindigd met een fles whiskey
diertjuh ook nooitquote:Op donderdag 27 december 2007 20:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
s` avonds is het denk ik hier wat rustiger dan overdag, maar ik de mensen van dit topic zijn nooit ver weg
ik ben altijd heeeeeeeul ver wegquote:Op donderdag 27 december 2007 20:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
s` avonds is het denk ik hier wat rustiger dan overdag, maar ik de mensen van dit topic zijn nooit ver weg
Diertjuh komt zeker terug, let maar op..quote:Op donderdag 27 december 2007 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
diertjuh ook nooit
is er eigenlijk altijd
Maak me wel zorgen zo na dat ze bami ging maken en dat verhaal met dat zakje choco .....
Thee..daar ben ik aan toequote:Op donderdag 27 december 2007 20:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Diertjuh komt zeker terug, let maar op..
* Dr.Droxz zet voor diertjuh een lekker bakje thee neer
nou als het aan de auto achter mij gelegen had niet. Ik steek mn hand uit dat ik mn straat in wil fietsen..ga halverwege naar het midden van de weg. maar toch even opletten wat die auto deed. Nou hij was me al aan het inhalen hoor. Echt ik wordt soms helemaal chagerijning van stomme autorijders en fietsersquote:Op donderdag 27 december 2007 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
ze is al op msn
dus ze leeft in elk geval nog
Graag gedaan! wilt u er misschien nog wat bij?quote:
heb je vermist al gebeld?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:42 schreef Crazy-M het volgende:
waar is diertjuh eigenlijk?
laatst bekend dat ze bami ging maken ... sindsdien spoorloos ....
maar even de brandweer ofzo bellen ?
lekkerquote:Op donderdag 27 december 2007 20:55 schreef Crazy-M het volgende:
ook een koekje erbij dan maar ?
heb al koekje van crazy-mquote:Op donderdag 27 december 2007 20:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graag gedaan! wilt u er misschien nog wat bij?
jah wilde ik net doen.quote:
mja, sommige asos op de weg .....quote:Op donderdag 27 december 2007 20:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nou als het aan de auto achter mij gelegen had niet. Ik steek mn hand uit dat ik mn straat in wil fietsen..ga halverwege naar het midden van de weg. maar toch even opletten wat die auto deed. Nou hij was me al aan het inhalen hoor. Echt ik wordt soms helemaal chagerijning van stomme autorijders en fietsers
jahjah,quote:Op donderdag 27 december 2007 21:00 schreef diertjuh het volgende:
Ik vind jullie wel lief hoor..zorgen maken over mij dat ik eventjes niet aanwezig ben. Morgen moeten jullie mij ook missen. Tenminste in de ochtend. Dan zit ik namelijk in het magazijn allemaal dingen te tellen, denk ik
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah wilde ik net doen.
had hem al klaar liggen.
vermist:
Lief klein meisje dat zich schattig gedraagd. Laatst gezien tijdens het klaarmaken van Bami omstreeks 17:00
Dit meisje luistert naar de naam: Diertjuh. Mocht u haar gezien hebben gelieven op fok een bericht te plaatsen in het GRTDOJW topic. Wij danken u voor uw aandacht.
Lekker slapen in het magazijnquote:Op donderdag 27 december 2007 21:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jahjah,
niet slapen dan he
maar ik ben er nog voor 8:00 hier
mag je je ontbijtje ophalen
haha, jah moest ff iets uit mn mouw schudden aan tekstquote:Op donderdag 27 december 2007 21:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]Cool. Maar ik ben niet vermist gelukkig Maar in het echt luister ik naar Nathalie hoor. Zal wat zijn als iemand me in de winkel Diertjuh noemde
.
Oja ik had trouwens vandaag champagne zo? gekocht![]()
ipv slapen kom je dan maar op internetquote:Op donderdag 27 december 2007 21:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekker slapen in het magazijn. Anderen mogen het werk doen
. Maarja dan is het alweer weekend en kan ik weer slapen
. Ik moet serieus ff minder slapen. Nu kom ik ook zo lui over
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ipv slapen kom je dan maar op internet
genoeg fantasie overquote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, jah moest ff iets uit mn mouw schudden aan tekst
fantasie raakt op na lange conversaties
De meeste mensen en collega's noemen me ook gewoon "Droxz"quote:Op donderdag 27 december 2007 21:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]Cool. Maar ik ben niet vermist gelukkig Maar in het echt luister ik naar Nathalie hoor. Zal wat zijn als iemand me in de winkel Diertjuh noemde
.
Oja ik had trouwens vandaag champagne zo? gekocht![]()
nu jah, of gezellige msn convosquote:
tja, helaas stop ik nooit als ik eenmaal beginquote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
genoeg fantasie overNou ik ga jullie ff verlaten
![]()
Ja serieus? Komischquote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De meeste mensen en collega's noemen me ook gewoon "Droxz"
tjah, op werk weten ze niet van crazym, maar daar heb ik ook de bijnaam gekkie enzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De meeste mensen en collega's noemen me ook gewoon "Droxz"
Kan ik wel via PM doen, maar geef mijn naam niet zomaar op een forum (gebruik droxz daar al te lang voor). Ik vind Droxz gewoon leuker klinken dan mijn echte naamquote:Op donderdag 27 december 2007 21:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja serieus? Komischhoe heet je echt?
oei, das minder! maar een keerde optijd slapen is toch niet verkeerd?quote:
ja is inderdaad niet verkeerd maarja nu moet het nog gebeuren en dan ook nog eens flink uitslapen ipv 6 uur wakkerquote:Op donderdag 27 december 2007 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oei, das minder! maar een keerde optijd slapen is toch niet verkeerd?
Een kleine sprong richting je bedje zal al een verschil maken denk ikquote:Op donderdag 27 december 2007 21:26 schreef lynda het volgende:
[..]
ja is inderdaad niet verkeerd maarja nu moet het nog gebeuren en dan ook nog eens flink uitslapen ipv 6 uur wakker
Mja ik kon dat ook maar laatste weken sinds ik ziek was is het een groot drama.. 20x per nacht wakker etc schiet totaal niet opquote:Op donderdag 27 december 2007 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een kleine sprong richting je bedje zal al een verschil maken denk ik
Ik word ook steeds rond 6 uur wakker, maar gelukkig kan ik me dan omdraaien
en lekker verder slapen
Pm eens danquote:Op donderdag 27 december 2007 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan ik wel via PM doen, maar geef mijn naam niet zomaar op een forum (gebruik droxz daar al te lang voor). Ik vind Droxz gewoon leuker klinken dan mijn echte naam![]()
hey gekkie,quote:Op donderdag 27 december 2007 21:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, op werk weten ze niet van crazym, maar daar heb ik ook de bijnaam gekkie enzo.
Zelfs diertjuh begint te snappen waarom ik Crazy-M ben
en dan kennen we elkaar pas kort en alleen nog maar op msn en fok
Slecht slapen is gewoon kut, en je kan er zo 123 ook niets aan doenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja ik kon dat ook maar laatste weken sinds ik ziek was is het een groot drama.. 20x per nacht wakker etc schiet totaal niet op
ging jij niet tv kijkenquote:
Kom je erbij liggen?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slecht slapen is gewoon kut, en je kan er zo 123 ook niets aan doen
Hoop alleen dat je vannacht wel lekker (door) kan slapen!
Natuurlijk, graag zelfs! ben alleen bang dat je dan alsnog niet gaat slapenquote:
Als jij me ophoudt dan kom ik nooit aan tv kijken toequote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ging jij niet tv kijken
droxz, ze gaat eisen stellen, dus pas maar op
Diertjuh en eisen stellen? nee joh ...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ging jij niet tv kijken
droxz, ze gaat eisen stellen, dus pas maar op
jawel ik eis een massage van me nek en schouders en dan ga ik slapenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk, graag zelfs! ben alleen bang dat je dan alsnog niet gaat slapen![]()
![]()
Die massage kan je krijgenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:52 schreef lynda het volgende:
[..]
jawel ik eis een massage van me nek en schouders en dan ga ik slapen
ehm,quote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey gekkie,
ben jij niet diegene die zo onschuldig is? Of vergis ik me nou en was dat een andere gekkie? nee dat was jij toch? Ja ja, mijn verstand doet raar. Dus ik mn verstand maar snel fixen voordat die weg loopt.
Jahoor, jij bent gek, en Diertjuh is liefquote:Op donderdag 27 december 2007 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm,
jah met die vraag zit ik dus ook altijd heben ik nu gek, ben ik onschuldig???
ben jij gek en onschuldig ?
ik snap het ook allemaal niet meer
kan iemand het even goed uitleggen ?
krijg ik nu weer de schuld ......quote:Op donderdag 27 december 2007 21:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als jij me ophoudt dan kom ik nooit aan tv kijken toe
aah dankje :dquote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jahoor, jij bent gek, en Diertjuh is lief
Jij spoort niet en diertjuh is gewoon diertjuhquote:Op donderdag 27 december 2007 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm,
jah met die vraag zit ik dus ook altijd heben ik nu gek, ben ik onschuldig???
ben jij gek en onschuldig ?
ik snap het ook allemaal niet meer
kan iemand het even goed uitleggen ?
aah toch duidelijk dusquote:Op donderdag 27 december 2007 21:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij spoort niet en diertjuh is gewoon diertjuh
Vraag je er niet een beetje zelf om?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah toch duidelijk dus
dank u allen
zal niet weten watquote:Op donderdag 27 december 2007 22:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vraag je er niet een beetje zelf om?
(zeker met wat er ONDER je berichten staat?)
Mij noemen ze prettig gestoord, dat klinkt tenminste positiefquote:Op donderdag 27 december 2007 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal niet weten wat![]()
ik ben onschuldig
en jah... als ze me zelfs op het werk gek gaan noemen is er toch een serieus probleem denk ik .....
Hier ben ik weerquote:Op donderdag 27 december 2007 21:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Diertjuh en eisen stellen? nee joh ...
Ze is gewoon lekker gezellig, en ik kende haar naam al van msn![]()
* Dr.Droxz staat al in de startblokken om straks een bakje thee neer te zetten als Diertjuh klaar is met tv kijken
Ik ben gewoon ikquote:Op donderdag 27 december 2007 21:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij spoort niet en diertjuh is gewoon diertjuh
Mij noemen ze ook wel eens zoquote:Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mij noemen ze prettig gestoord, dat klinkt tenminste positief
Slaaplekkerquote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar slapen
morgen weer een dag vol verassingen ?
of toch niet ?
wie weet, wie weet
alvast een nachtkusje voor diertjuh
de rest slaap lekker
en voor iedereen:
tot morgen
* Dr.Droxz zet een overheerlijk bakje thee neer voor diertjuhquote:Op donderdag 27 december 2007 22:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hier ben ik weerWacht op thee
oehh dankjewelquote:Op donderdag 27 december 2007 23:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een overheerlijk bakje thee neer voor diertjuh![]()
jaja gaat snelquote:Op donderdag 27 december 2007 23:03 schreef nelisb het volgende:
avond,damn alweer 2,5 pagina vol gekletst.
Als hij lekker smaakt, dan lust ik nog wel een whiskey colaquote:Op donderdag 27 december 2007 23:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oehh dankjewel![]()
* diertjuh thee met gevoel opdrinkt
![]()
Jij ook wat drinken?
* Diertjuh geeft Droxz nog een Whiskey colaquote:Op donderdag 27 december 2007 23:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als hij lekker smaakt, dan lust ik nog wel een whiskey cola
Dank u, dank u!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* Diertjuh geeft Droxz nog een Whiskey cola![]()
heb al opquote:Op donderdag 27 december 2007 23:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
hij smaakt lekker!![]()
en de thee, nog steeds lekker, of alweer op?
Poeh 15 minuten is wel snelquote:Op donderdag 27 december 2007 23:37 schreef nelisb het volgende:
[..]
niet zo snel als dat ik me nintendo wii hier verkoop, 15 minuten whahaha!
Zou je graag een nieuwe willen geven (misschien voor in bed?)quote:Op donderdag 27 december 2007 23:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb al op. Nu ook tijd om maar eens mijn bed in te kruipen
Ik heb net 2 weken een Wii .. had je dat niet eerder kunnen zeggen ahhahahahahaquote:Op donderdag 27 december 2007 23:37 schreef nelisb het volgende:
[..]
niet zo snel als dat ik me nintendo wii hier verkoop, 15 minuten whahaha!
Nou ik loop dus stage en was de rest van de week vrij. Alleen vandaag ga ik ff helpen met balansen. Ik hoef eigenlijk alleen dinsdag, woensdag en donderdag stage te lopen. Dus ik ben de rest van de week ook laat gaan slapen. En dus gisteren ook. Weet het mijn eigen schuldquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:15 schreef master_X het volgende:
hehe waarom ga je dan ook zo laat ???
Ik moet niet klagen..ben volgende week ook de hele week vrijquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:18 schreef master_X het volgende:
hehe maar vanaaf toch weekend kan je lekker bij komen
Zelfde als ik dusquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:20 schreef master_X het volgende:
beter ik ben deze week en volgende week helemaal vrij alleen morgen werken![]()
ik mag helemaal niet klagenhaha
Mogguh,quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:12 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen![]()
Dit ritme is niet fijnGing dus echt pas om 2 uur slapen na nog een saaie film te hebben gezien. Daarna nog verschilllende keren wakker geweest en uiteindelijk anderhalf uur voordat ik moest opstaan ook nog wakker geweest. Vanavond als ik klaar ben..ben ik een wrak
![]()
Misschien tot straks
net te laat dusquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zelfde als ik dusgewoon 1 dag werken. Maar nu ga ik er vandoor
Net op tijdquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mogguh,
hier een lekker kopje thee![]()
JEUJ is mijn dag ook weer goedquote:
jah, geluk is met de gekkequote:
hehehe moet je toch uit bedquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, geluk is met de gekke
maarre, als ik omme zijde zie .... zie ik alleen de achterkant van mn beeldscherm
ik ben al sinds 7:00 uit bedquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:31 schreef master_X het volgende:
ik ook had toen gelijk ff goedenmorgen topic gemaakt
dank u, hoef ik niet te zoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:31 schreef master_X het volgende:
Goedenmorgen op 28 december, Bijna weekend :D
tjah, kloptquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:45 schreef master_X het volgende:
mooivind altijd lachen zo`n topic want iedereen overal vandaan zet even zijn groetje erin
jah, en over een maandje is het:quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:48 schreef master_X het volgende:
hehe PZ goede afdelinglekker vaag altijd haha
hehe ind vrij is altijd relaxt vooral met dit soort dagen
remote beheer, on side, en gedeeltelijk detacheringquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:49 schreef master_X het volgende:
dat zijn altijd de mooiste momenten oud werk gedag zeggen op naar nieuw werk wat ga je doen ?
op alles gaan we voorruitquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:53 schreef master_X het volgende:
kijk dat zijn mooie vooruitzichen![]()
en waarschijnelijk ook meer verdienen??
leuke is, ik was niet opzoekquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:55 schreef master_X het volgende:
ideaal baan dus![]()
dat is wel het beste als je anders werk zoekt dat je toch ergens een beetje vooruit gaat
Hehe inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:59 schreef master_X het volgende:
dat is echt helemaal mooi dan hoef je er de minste moeite voor te doen
en als alles je aanstaant is toch helemaal mooi![]()
maar goed altijd ff afwachten hoe het gaat aflopen
DYLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:01 schreef Dylanesque het volgende:
goeiemorgen
wordt even druk vandaagopdrachtje uitvoeren, als dat klaar is kan ik hier gaan liggen slapen..
mandje?quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:04 schreef ToMaSZ het volgende:
Goeiesmorgens. Ik waag er hier ook een post aan. Laatste dag op deze opdracht vandaag, dan eindelijk voorlopig weg uit overheidsland. Weinig te doen, eigenlijk alles al netjes afgerond. Kon geen vrij krijgen vanwege onderbezetting igv calamiteiten, maar anders had ik nu mooi nog lekker in m'n mandje gelegen!
aah okquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:04 schreef master_X het volgende:
werk momenteel nog bij digros supermarkt, even tijdelijk nog nog aan uitzoeken wat ik wil gaan doen
succes vandaag danquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:04 schreef ToMaSZ het volgende:
Goeiesmorgens. Ik waag er hier ook een post aan. Laatste dag op deze opdracht vandaag, dan eindelijk voorlopig weg uit overheidsland. Weinig te doen, eigenlijk alles al netjes afgerond. Kon geen vrij krijgen vanwege onderbezetting igv calamiteiten, maar anders had ik nu mooi nog lekker in m'n mandje gelegen!
moggequote:Op vrijdag 28 december 2007 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DYLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Goedemorgen
ja is helemaal het zelfdequote:Op vrijdag 28 december 2007 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok
digros te vergelijken met aldi, jumbo en heel de andere mikmak of is het een ander soort supermarkt ?
nee, ben weer wakkerquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mogge
ben je helemaal crazy ofzo
nee hoor was een grapje.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ben weer wakker
waarom moet iedereen me nu weer gek noemen
jah, de appie snol. 1 jaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:08 schreef master_X het volgende:
[..]
ja is helemaal het zelfde![]()
heb je ook in een supermarkt gewerkt ???
o ok ...quote:
ja hoe zou dat nu kunnen he met zo`n naamquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ben weer wakker
waarom moet iedereen me nu weer gek noemen
damn afwassen lijkt me echt niks man ...quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, de appie snol. 1 jaartoen ontslagen
![]()
daarna nog 1.5 jaar afwas hulp
toen half jaar stage met aansluitend 2 maanden vast contract(toen ging bedrijf over zn nek
)
daarna gelijk half jaar hier gewerkt
in een restaurant wel lachen manquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:11 schreef master_X het volgende:
[..]
damn afwassen lijkt me echt niks man ...
Ik ben na 3 weken ontslagen bij de AH ooitquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, de appie snol. 1 jaartoen ontslagen
![]()
daarna nog 1.5 jaar afwas hulp
toen half jaar stage met aansluitend 2 maanden vast contract(toen ging bedrijf over zn nek
)
daarna gelijk half jaar hier gewerkt
weet nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:10 schreef master_X het volgende:
[..]
ja hoe zou dat nu kunnen he met zo`n naam
quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:13 schreef master_X het volgende:
Ik ga ff eten daana sporten![]()
doei veel plezier nog allemaal
personeels feestjes zijn ind leukquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in een restaurant wel lachen man
zeker de personeelsfeesjes, nieuwjaarsrecepties
de alcohl vloeide rijkelijk
helemaal gek jijquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet
Maar ik ga mn paard zijn drinken weer geven en dan de sporen geven naar mn werk
werksequote:Op vrijdag 28 december 2007 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet
Maar ik ga mn paard zijn drinken weer geven en dan de sporen geven naar mn werk
afwassen is gewoon lachequote:Op vrijdag 28 december 2007 08:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben na 3 weken ontslagen bij de AH ooit
Toen 2 jaar afwasser (ook wel 'chef spoelkeuken'), is nog best leuk werk in een beetje een leuke tent
Komt vast door de sfeer danquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
afwassen is gewoon lache
heb in een restaurant in tilburg gedaan. Je was wel de enige afwasser aanwezig, maar was echt lachen enzo
Thuis heb ik er ook een hekel aan, maar in een beetje restaurant doe je 't met een gigantische machine, komt geen borsteltje meer bij kijken vaakquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:15 schreef master_X het volgende:
[..]
Komt vast door de sfeer danmaar als ik thuis afwas vind niet echt tof :"P
Nouja, spreekwoordelijk lits-jumeaux-mandje danquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mandje?
slapend als een hond?
maar goedemorgen en welkom in GRTDOJW topic
Het wordt voornamelijk 'uitzitten' ben ik bang. Rookhok onveilig maken, fokken, roken, lunchen, fokken, koffietanken, afscheid nemen (bier!) en pleiten. Ik ga deze ballentoko niet missen!quote:
Voor de flinke hondquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:23 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Nouja, spreekwoordelijk lits-jumeaux-mandje dan
Correct. Gelukkig is t een mand met speeltje, anders was 'ie veel te groot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |