nee hoor was een grapje.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ben weer wakker
waarom moet iedereen me nu weer gek noemen
jah, de appie snol. 1 jaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:08 schreef master_X het volgende:
[..]
ja is helemaal het zelfde![]()
heb je ook in een supermarkt gewerkt ???
o ok ...quote:
ja hoe zou dat nu kunnen he met zo`n naamquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ben weer wakker
waarom moet iedereen me nu weer gek noemen
damn afwassen lijkt me echt niks man ...quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, de appie snol. 1 jaartoen ontslagen
![]()
daarna nog 1.5 jaar afwas hulp
toen half jaar stage met aansluitend 2 maanden vast contract(toen ging bedrijf over zn nek
)
daarna gelijk half jaar hier gewerkt
in een restaurant wel lachen manquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:11 schreef master_X het volgende:
[..]
damn afwassen lijkt me echt niks man ...
Ik ben na 3 weken ontslagen bij de AH ooitquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, de appie snol. 1 jaartoen ontslagen
![]()
daarna nog 1.5 jaar afwas hulp
toen half jaar stage met aansluitend 2 maanden vast contract(toen ging bedrijf over zn nek
)
daarna gelijk half jaar hier gewerkt
weet nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:10 schreef master_X het volgende:
[..]
ja hoe zou dat nu kunnen he met zo`n naam
quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:13 schreef master_X het volgende:
Ik ga ff eten daana sporten![]()
doei veel plezier nog allemaal
personeels feestjes zijn ind leukquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in een restaurant wel lachen man
zeker de personeelsfeesjes, nieuwjaarsrecepties
de alcohl vloeide rijkelijk
helemaal gek jijquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet
Maar ik ga mn paard zijn drinken weer geven en dan de sporen geven naar mn werk
werksequote:Op vrijdag 28 december 2007 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet
Maar ik ga mn paard zijn drinken weer geven en dan de sporen geven naar mn werk
afwassen is gewoon lachequote:Op vrijdag 28 december 2007 08:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben na 3 weken ontslagen bij de AH ooit
Toen 2 jaar afwasser (ook wel 'chef spoelkeuken'), is nog best leuk werk in een beetje een leuke tent
Komt vast door de sfeer danquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
afwassen is gewoon lache
heb in een restaurant in tilburg gedaan. Je was wel de enige afwasser aanwezig, maar was echt lachen enzo
Thuis heb ik er ook een hekel aan, maar in een beetje restaurant doe je 't met een gigantische machine, komt geen borsteltje meer bij kijken vaakquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:15 schreef master_X het volgende:
[..]
Komt vast door de sfeer danmaar als ik thuis afwas vind niet echt tof :"P
Nouja, spreekwoordelijk lits-jumeaux-mandje danquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mandje?
slapend als een hond?
maar goedemorgen en welkom in GRTDOJW topic
Het wordt voornamelijk 'uitzitten' ben ik bang. Rookhok onveilig maken, fokken, roken, lunchen, fokken, koffietanken, afscheid nemen (bier!) en pleiten. Ik ga deze ballentoko niet missen!quote:
Voor de flinke hondquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:23 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Nouja, spreekwoordelijk lits-jumeaux-mandje dan
Correct. Gelukkig is t een mand met speeltje, anders was 'ie veel te groot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |