quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:31 schreef master_X het volgende:
ik ook had toen gelijk ff goedenmorgen topic gemaakt
dank u, hoef ik niet te zoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:31 schreef master_X het volgende:
Goedenmorgen op 28 december, Bijna weekend :D
tjah, kloptquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:45 schreef master_X het volgende:
mooivind altijd lachen zo`n topic want iedereen overal vandaan zet even zijn groetje erin
jah, en over een maandje is het:quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:48 schreef master_X het volgende:
hehe PZ goede afdelinglekker vaag altijd haha
hehe ind vrij is altijd relaxt vooral met dit soort dagen
remote beheer, on side, en gedeeltelijk detacheringquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:49 schreef master_X het volgende:
dat zijn altijd de mooiste momenten oud werk gedag zeggen op naar nieuw werk wat ga je doen ?
op alles gaan we voorruitquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:53 schreef master_X het volgende:
kijk dat zijn mooie vooruitzichen![]()
en waarschijnelijk ook meer verdienen??
leuke is, ik was niet opzoekquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:55 schreef master_X het volgende:
ideaal baan dus![]()
dat is wel het beste als je anders werk zoekt dat je toch ergens een beetje vooruit gaat
Hehe inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:59 schreef master_X het volgende:
dat is echt helemaal mooi dan hoef je er de minste moeite voor te doen
en als alles je aanstaant is toch helemaal mooi![]()
maar goed altijd ff afwachten hoe het gaat aflopen
DYLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:01 schreef Dylanesque het volgende:
goeiemorgen
wordt even druk vandaagopdrachtje uitvoeren, als dat klaar is kan ik hier gaan liggen slapen..
mandje?quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:04 schreef ToMaSZ het volgende:
Goeiesmorgens. Ik waag er hier ook een post aan. Laatste dag op deze opdracht vandaag, dan eindelijk voorlopig weg uit overheidsland. Weinig te doen, eigenlijk alles al netjes afgerond. Kon geen vrij krijgen vanwege onderbezetting igv calamiteiten, maar anders had ik nu mooi nog lekker in m'n mandje gelegen!
aah okquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:04 schreef master_X het volgende:
werk momenteel nog bij digros supermarkt, even tijdelijk nog nog aan uitzoeken wat ik wil gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |