oh ja ?? weet je wel wat er in die koffer zit ?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:25 schreef NrSiX het volgende:
ook vrolijk
[ afbeelding ]
nog 45 minuuutn
jup, een hendige ethiopiėr.. dit was de oude manier van mensensmokkelquote:Op donderdag 15 november 2007 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja ?? weet je wel wat er in die koffer zit ?
ah , ik dacht dat dat alleen met chinezen ging ?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:28 schreef NrSiX het volgende:
[..]
jup, een hendige ethiopiėr.. dit was de oude manier van mensensmokkel
nee joh, ethiopiers zijn iets dunner.. past beter, en lenig zijn ze ookquote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , ik dacht dat dat alleen met chinezen ging ?
wat dat betreft ben ik wel blij dat ik vlakbij de kust woon. (is het vaak meestal warmer)quote:Op donderdag 15 november 2007 16:30 schreef NrSiX het volgende:
al 4? pas 2 hiervanmorgen om kwart voor 7 was het -2 ofz
past het niet, dan toch!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:30 schreef NrSiX het volgende:
[..]
nee joh, ethiopiers zijn iets dunner.. past beter, en lenig zijn ze ook![]()
nou dan had ik toch liever dat het door gingquote:Op donderdag 15 november 2007 16:31 schreef NrSiX het volgende:
ow!!! er zat een bom in, de mensen waren opweg naar het concert van dries voelflink, vandaar dat het niet doorgaat..
Profielkijkert!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
past het niet, dan toch!
krak!
Als je dat serieus meent ben ik uitgepraatquote:Op donderdag 15 november 2007 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan had ik toch liever dat het door ging
ben jij Fan van die gast ?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:34 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Profielkijkert!
[..]
Als je dat serieus meent ben ik uitgepraatHO!
pff
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |