moesten een aantal van jullie vandaag nog aan het werk ?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:28 schreef lynda het volgende:
Bekend verhaal DavyBegon onschuldig met een biertje en eindigde te laat in mijn bed
![]()
klopt, wij zijn altijd onschuldigquote:Op donderdag 27 december 2007 16:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
wat vervuiling? Doen we toch niet aan
iets met onschuldig zijn mompelt![]()
jah, en morgen ook weerquote:Op donderdag 27 december 2007 20:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
moesten een aantal van jullie vandaag nog aan het werk ?
vorige week was mijn laatste week bij de oude baas.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:31 schreef lynda het volgende:
Ik hoor eigenlijk thuis te werken net als maandag
s` avonds is het denk ik hier wat rustiger dan overdag, maar ik de mensen van dit topic zijn nooit ver wegquote:Op donderdag 27 december 2007 20:42 schreef Crazy-M het volgende:
waar is diertjuh eigenlijk?
laatst bekend dat ze bami ging maken ... sindsdien spoorloos ....
maar even de brandweer ofzo bellen ?
Dat whiskey klinkt dan weer erg goed!quote:Op donderdag 27 december 2007 20:23 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja zoiets kun je wel noemen. Het begon eigenlijk met een onschuldige fles wijn uit het kerstpakket
uiteindelijk geeindigd met een fles whiskey
diertjuh ook nooitquote:Op donderdag 27 december 2007 20:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
s` avonds is het denk ik hier wat rustiger dan overdag, maar ik de mensen van dit topic zijn nooit ver weg
ik ben altijd heeeeeeeul ver wegquote:Op donderdag 27 december 2007 20:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
s` avonds is het denk ik hier wat rustiger dan overdag, maar ik de mensen van dit topic zijn nooit ver weg
Diertjuh komt zeker terug, let maar op..quote:Op donderdag 27 december 2007 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
diertjuh ook nooit
is er eigenlijk altijd
Maak me wel zorgen zo na dat ze bami ging maken en dat verhaal met dat zakje choco .....
Thee..daar ben ik aan toequote:Op donderdag 27 december 2007 20:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Diertjuh komt zeker terug, let maar op..
* Dr.Droxz zet voor diertjuh een lekker bakje thee neer
nou als het aan de auto achter mij gelegen had niet. Ik steek mn hand uit dat ik mn straat in wil fietsen..ga halverwege naar het midden van de weg. maar toch even opletten wat die auto deed. Nou hij was me al aan het inhalen hoor. Echt ik wordt soms helemaal chagerijning van stomme autorijders en fietsersquote:Op donderdag 27 december 2007 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
ze is al op msn
dus ze leeft in elk geval nog
Graag gedaan! wilt u er misschien nog wat bij?quote:
heb je vermist al gebeld?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:42 schreef Crazy-M het volgende:
waar is diertjuh eigenlijk?
laatst bekend dat ze bami ging maken ... sindsdien spoorloos ....
maar even de brandweer ofzo bellen ?
lekkerquote:Op donderdag 27 december 2007 20:55 schreef Crazy-M het volgende:
ook een koekje erbij dan maar ?
heb al koekje van crazy-mquote:Op donderdag 27 december 2007 20:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graag gedaan! wilt u er misschien nog wat bij?
jah wilde ik net doen.quote:
mja, sommige asos op de weg .....quote:Op donderdag 27 december 2007 20:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nou als het aan de auto achter mij gelegen had niet. Ik steek mn hand uit dat ik mn straat in wil fietsen..ga halverwege naar het midden van de weg. maar toch even opletten wat die auto deed. Nou hij was me al aan het inhalen hoor. Echt ik wordt soms helemaal chagerijning van stomme autorijders en fietsers
jahjah,quote:Op donderdag 27 december 2007 21:00 schreef diertjuh het volgende:
Ik vind jullie wel lief hoor..zorgen maken over mij dat ik eventjes niet aanwezig ben. Morgen moeten jullie mij ook missen. Tenminste in de ochtend. Dan zit ik namelijk in het magazijn allemaal dingen te tellen, denk ik
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah wilde ik net doen.
had hem al klaar liggen.
vermist:
Lief klein meisje dat zich schattig gedraagd. Laatst gezien tijdens het klaarmaken van Bami omstreeks 17:00
Dit meisje luistert naar de naam: Diertjuh. Mocht u haar gezien hebben gelieven op fok een bericht te plaatsen in het GRTDOJW topic. Wij danken u voor uw aandacht.
Lekker slapen in het magazijnquote:Op donderdag 27 december 2007 21:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jahjah,
niet slapen dan he
maar ik ben er nog voor 8:00 hier
mag je je ontbijtje ophalen
haha, jah moest ff iets uit mn mouw schudden aan tekstquote:Op donderdag 27 december 2007 21:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]Cool. Maar ik ben niet vermist gelukkig Maar in het echt luister ik naar Nathalie hoor. Zal wat zijn als iemand me in de winkel Diertjuh noemde
.
Oja ik had trouwens vandaag champagne zo? gekocht![]()
ipv slapen kom je dan maar op internetquote:Op donderdag 27 december 2007 21:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekker slapen in het magazijn. Anderen mogen het werk doen
. Maarja dan is het alweer weekend en kan ik weer slapen
. Ik moet serieus ff minder slapen. Nu kom ik ook zo lui over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |