De rest hou jezelf?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:32 schreef nelisb het volgende:
[..]
voor 1 flesje doe ik het zeker haha
Geen ideequote:Op donderdag 27 december 2007 16:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
waarom niet! wat en waar gaan we wat doen?
vast wel haha! gunnen ze ons welquote:Op donderdag 27 december 2007 16:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Geen ideemisschien moeten we eerst even kijken of er mensen uit dit topic dat wel willen
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
vast wel haha! gunnen ze ons wel
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]ik bedoelde met meerdere mensen uit dit topic erbij
moet nog 15 minuten. alleen lukt me dan welquote:Op donderdag 27 december 2007 17:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tot hoelaat moet je vandaag?
Ik ga namelijk even Bami maken. Dus laat je hier alleen achter.
Niet huilen..zijn maar 15 minutenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
moet nog 15 minuten. alleen lukt me dan wel
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niet huilen..zijn maar 15 minuten![]()
quote:
Ik moest er zelf gewoon om lachen toen ik dat aan het typen wasquote:Op donderdag 27 december 2007 17:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey dies gemeen..dat heb ik nooit gezegd. Mss 1 keer ofzo
Maar kan er wel om lachen
quote:Op donderdag 27 december 2007 18:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moest er zelf gewoon om lachen toen ik dat aan het typen was![]()
p.s
Afgelopen maandat met Lynda kerstinkopen gedaan, hebben we een sms gestuurd naar Smokez:
Ej Smokez! we zoeken nog een kamer, weet jij er toevallig nog 1?![]()
antwoord: kijk zelf maar in de goudengids...
En dan nog heel hoopvol denken dat smokie niet weet wie dat smsje stuurdequote:Op donderdag 27 december 2007 18:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moest er zelf gewoon om lachen toen ik dat aan het typen was![]()
p.s
Afgelopen maandat met Lynda kerstinkopen gedaan, hebben we een sms gestuurd naar Smokez:
Ej Smokez! we zoeken nog een kamer, weet jij er toevallig nog 1?![]()
antwoord: kijk zelf maar in de goudengids...
Tuurlijk wel man, ze had je toch ook gebeld (in de ochtend)quote:Op donderdag 27 december 2007 18:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dan nog heel hoopvol denken dat smokie niet weet wie dat smsje stuurde
Hey je moest wel ff denkenquote:Op donderdag 27 december 2007 18:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dan nog heel hoopvol denken dat smokie niet weet wie dat smsje stuurde
Volgens mij werd er toen anoniem gebeld, of ik was te slaperig om het nummer later nog te kunnen herkennenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man, ze had je toch ook gebeld (in de ochtend)![]()
maar ... heb je nou al een leuke gezellig kamer voor ons gevonden dan?
vd valk klinkt goed, dat maar volgende week doen schat?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij werd er toen anoniem gebeld, of ik was te slaperig om het nummer later nog te kunnen herkennen
Maar probeer Motel Akersloot eens (vd valk), de duurste kamers zijn wel geschikt hoor
Oja, en smokie betaalt niet
Akersloot ligt ongeveer 10km onder Alkmaar, dus zo ver is het niet voor Lyndaquote:Op donderdag 27 december 2007 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
vd valk klinkt goed, dat maar volgende week doen schat?
Gelukkig valt dat wel meequote:Op donderdag 27 december 2007 20:11 schreef lynda het volgende:
Alsof Droxz en ik zooooooooo ver van elkaar wonen
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, waarom heb ik nou weer beloofd om morgen te gaan werken om 06:00 ...
jongens en meisjesquote:Op donderdag 27 december 2007 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
vd valk klinkt goed, dat maar volgende week doen schat?
DavyEquote:Op donderdag 27 december 2007 20:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
jongens en meisjes
goeiemorgen
deze twee dagen ben ik hard rechtsaf gegaan![]()
ja zoiets kun je wel noemen. Het begon eigenlijk met een onschuldige fles wijn uit het kerstpakketquote:Op donderdag 27 december 2007 20:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DavyE![]()
p.s rechtsaf gegaan = naar de klote gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |