zal niet weten watquote:Op donderdag 27 december 2007 22:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vraag je er niet een beetje zelf om?
(zeker met wat er ONDER je berichten staat?)
Mij noemen ze prettig gestoord, dat klinkt tenminste positiefquote:Op donderdag 27 december 2007 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal niet weten wat![]()
ik ben onschuldig
en jah... als ze me zelfs op het werk gek gaan noemen is er toch een serieus probleem denk ik .....
Hier ben ik weerquote:Op donderdag 27 december 2007 21:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Diertjuh en eisen stellen? nee joh ...
Ze is gewoon lekker gezellig, en ik kende haar naam al van msn![]()
* Dr.Droxz staat al in de startblokken om straks een bakje thee neer te zetten als Diertjuh klaar is met tv kijken
Ik ben gewoon ikquote:Op donderdag 27 december 2007 21:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij spoort niet en diertjuh is gewoon diertjuh
Mij noemen ze ook wel eens zoquote:Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mij noemen ze prettig gestoord, dat klinkt tenminste positief
Slaaplekkerquote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar slapen
morgen weer een dag vol verassingen ?
of toch niet ?
wie weet, wie weet
alvast een nachtkusje voor diertjuh
de rest slaap lekker
en voor iedereen:
tot morgen
* Dr.Droxz zet een overheerlijk bakje thee neer voor diertjuhquote:Op donderdag 27 december 2007 22:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hier ben ik weerWacht op thee
oehh dankjewelquote:Op donderdag 27 december 2007 23:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een overheerlijk bakje thee neer voor diertjuh![]()
jaja gaat snelquote:Op donderdag 27 december 2007 23:03 schreef nelisb het volgende:
avond,damn alweer 2,5 pagina vol gekletst.
Als hij lekker smaakt, dan lust ik nog wel een whiskey colaquote:Op donderdag 27 december 2007 23:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oehh dankjewel![]()
* diertjuh thee met gevoel opdrinkt
![]()
Jij ook wat drinken?
* Diertjuh geeft Droxz nog een Whiskey colaquote:Op donderdag 27 december 2007 23:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als hij lekker smaakt, dan lust ik nog wel een whiskey cola
Dank u, dank u!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* Diertjuh geeft Droxz nog een Whiskey cola![]()
heb al opquote:Op donderdag 27 december 2007 23:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
hij smaakt lekker!![]()
en de thee, nog steeds lekker, of alweer op?
Poeh 15 minuten is wel snelquote:Op donderdag 27 december 2007 23:37 schreef nelisb het volgende:
[..]
niet zo snel als dat ik me nintendo wii hier verkoop, 15 minuten whahaha!
Zou je graag een nieuwe willen geven (misschien voor in bed?)quote:Op donderdag 27 december 2007 23:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb al op. Nu ook tijd om maar eens mijn bed in te kruipen
Ik heb net 2 weken een Wii .. had je dat niet eerder kunnen zeggen ahhahahahahaquote:Op donderdag 27 december 2007 23:37 schreef nelisb het volgende:
[..]
niet zo snel als dat ik me nintendo wii hier verkoop, 15 minuten whahaha!
Nou ik loop dus stage en was de rest van de week vrij. Alleen vandaag ga ik ff helpen met balansen. Ik hoef eigenlijk alleen dinsdag, woensdag en donderdag stage te lopen. Dus ik ben de rest van de week ook laat gaan slapen. En dus gisteren ook. Weet het mijn eigen schuldquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:15 schreef master_X het volgende:
hehe waarom ga je dan ook zo laat ???
Ik moet niet klagen..ben volgende week ook de hele week vrijquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:18 schreef master_X het volgende:
hehe maar vanaaf toch weekend kan je lekker bij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |