Neequote:
Slaan zeg ik je!quote:Op donderdag 27 december 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
Verdomme praatgrage collega, doe mij gewoon top2000 laten luisteren
Maar natuurlijkquote:
een lut watte??quote:Op donderdag 27 december 2007 08:55 schreef jack4ya het volgende:
Lkker hoor, koffie et handschoenen... ow en ik heb een luthumeir.//.![]()
(normaal nieet trouwems`~)
Oh sorryquote:Op donderdag 27 december 2007 08:58 schreef jack4ya het volgende:
kuthumeur... hsandschoenen ijn lastig
Ik ga ook maar eens wat doen hier...quote:Op donderdag 27 december 2007 09:02 schreef jack4ya het volgende:
befdankt... nou ben ik al een winterdip;p;ende koukleum, maar dit hlpt niet natuurlijk`; om 8:30 op je werrk zijm terwijl je er normaal om 9:00 itkomt.
Koffie is lekket..
~Ik ga zo hier maar afewassen denk i k.
ik ook, de backoffice van -quote:Op donderdag 27 december 2007 09:32 schreef tactic_to het volgende:
hier ook geen reet te doen, werk op een servicedesk
hier is het niet heel erg gezellig ofzo hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 10:03 schreef Hardrebel het volgende:
bleh. jullie zitten tenminste nog op een servicedesk met andere mensen.
Ik zit onsite (bij klant) helemaal alleen in een grote kantoor ruimte...
Best wel raar dat ik aanwezig moet zijn. Zijn misschien 15 mensen aanwezig op het hele terrein...
het is wachten op het eerste fokgerelateerde ontslagquote:Op donderdag 27 december 2007 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
- Het topic waardoor werkgevers fok blokkeren
geweldiggoed bezig
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
het is wachten op het eerste fokgerelateerde ontslag
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
beste < insert uw naam hier >
Deze brief is samengesteld door fok om u te informeren over de prestaties die je afgelopen maand hebt gepresteerd:
u heeft:
3 fipo's
2 lapo's
2800 posts
en 14 L0LLER E!NZ!!!!!!
Daardoor mede krijgt u een ban op uw werk.
Prettige dag verder
Ik meld me ook altijd ziek met de melding dat het werk momenteel moeilijk te bereiken is en dat ik even wat te drinken ga inschenkenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja dat snappen ze tenminste
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik meld me ook altijd ziek met de melding dat het werk momenteel moeilijk te bereiken is en dat ik even wat te drinken ga inschenken
'Mogguh Henk'quote:Op donderdag 27 december 2007 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sorry kan niet inbellen teveel verkeer ... probeer het later opnieuw ....
uw baas is momenteel te druk en schenkt koffie voor je in... heb alsjeblieft 5 min geduld
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
'Mogguh Henk'
'Je bent nu ingelogd. Momentje, dan sturen we je terug naar de Frontpage.'
'Uh, Henk, waar heb je het over?'
'Database error! Pagina met dit ID niet gevonden!'
'Gaat alles wel goed Henk? Misschien kan je beter weer in bed gaan liggen..'
'Wilt u alleen deze of alle sessies uitloggen?'
Plaats reactie op: Henk, ook een bakkie koffie?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Uw werk rapport word niet getolereerd u krijgt een tijdelijke niet werken verbod van 48 uur
werkquote:Op donderdag 27 december 2007 11:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
toch nog aardig wat mensen aan het werk zo te zien...
Nou uhm nee. Dat is wel grappig verhaalquote:Op donderdag 27 december 2007 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en uiteindelijk nog gelukt of niet ?
op het werk danquote:
Eerst lezen dan blaten SUKKEL!, zo goed als iedereen is vrij vandaag dus is het ook privetijdquote:Op donderdag 27 december 2007 12:31 schreef phritzy het volgende:
Stelletje nietsnutten. Ga eens aan het werk!
Laat mij even een berekening maken:
Jullie zitten allemaal de hele dag te F5-en, zeg maar gerust 2,5 uur per dag, 12,5 uur per week. Dit is 1/3 van jullie werkweek en dat vermenigvuldigen we even door naar 1/3 van het werk wat je per maand moet verrichten.
Laten we een gemiddeld aantal fanatieke posters/lezers nemen van 20 per dag. Uitgaande van een gemiddeld maandsalaris van 2000-2500 euro bruto verputsen jullie p.p. dus, laten we zeggen, 750 euro per maand aan dit forum, keer 20 is dat 15.000 euro, dat is per jaar 180.000 euro in totaal. Jullie verkrachten de Nederlandse economie, benadelen werkgevers en misbruiken de eigendommen van bedrijven om dit voor elkaar te krijgen.
En dan heb ik het nieteens over de uitkering die de staat jullie moet geven als je baas hier een keer achter komt... In imam Khalil el Moumni's rijtje eindigen jullie in mijn optiek zelfs onder de homo's. Gefeliciteerd!
En voor de wijsneuzen onder jullie: Ik ben vandaag vrij en post dit in mijn privétijd.
Goedemiddag mevrouw,quote:Op donderdag 27 december 2007 12:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou uhm nee. Dat is wel grappig verhaal. Mn moeder wou dus ff de chocola warm maken in de magnetron. Op de verpakking stond dat het zakje 3 minuten in de magnetron moest. Gewoon met zakje en al..stond ook aan afbeelding bij. Dus mn moeder doet dat en na ongeveer een halve minuut hoort ze ineens iets knappen. Was het zakje bijna in de magnetron verbrand... schijnbaar kon dat plastic niet tegen de hitte.
Terwijl het op de verpakking stond dat het kon
. Maar nu gaan we met oud en nieuw fonduen
.
Goedemiddag trouwens.. Ik kom ook maar even mn bed uitrollen. Waarschijnlijk kan ik vanavond niet slapen want mn ritme is beetje kapot. En moet morgen wel opstaan..dat wordt nog moeilijk :p
Hier ookquote:
sterf...quote:Op donderdag 27 december 2007 12:31 schreef phritzy het volgende:
lulverhaal...
wij verneuken mischien onze tijd met een beetje fun moet je kijken waar jij het aan verneuktquote:Op donderdag 27 december 2007 12:31 schreef phritzy het volgende:
spam
neuh mn moederquote:Op donderdag 27 december 2007 12:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goedemiddag mevrouw,
mocht ook wel eens tijd worden jah![]()
aah je wou mij nadoen met die banket letter?
[..]
Hier ook
ga nu maar naar bakkerij bart
Hier hebben we niet eens een bakker bart in de buurt zitten. Stom dorpjequote:Op donderdag 27 december 2007 12:42 schreef Sgele het volgende:
Ik ga Bakker Bart ook maar 's opzoeken
Vond ik ook!quote:Op donderdag 27 december 2007 13:09 schreef nelisb het volgende:
biw! gelukkig alweer een half dag gewegnikst. nog 1,5 dag te gaan met deze kutbaan.
tot hoe laat moet iedereen vandaag?
@diertjuh was gezellig vannacht haha!
Ik mag tot kwart voor 5 vandaag...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:09 schreef nelisb het volgende:
biw! gelukkig alweer een half dag gewegnikst. nog 1,5 dag te gaan met deze kutbaan.
tot hoe laat moet iedereen vandaag?
@diertjuh was gezellig vannacht haha!
Fijn, iemand die z'n kritiek onderbouwtquote:Op donderdag 27 december 2007 12:31 schreef phritzy het volgende:
Stelletje nietsnutten. Ga eens aan het werk!
Laat mij even een berekening maken:
Jullie zitten allemaal de hele dag te F5-en, zeg maar gerust 2,5 uur per dag, 12,5 uur per week. Dit is 1/3 van jullie werkweek en dat vermenigvuldigen we even door naar 1/3 van het werk wat je per maand moet verrichten.
Laten we een gemiddeld aantal fanatieke posters/lezers nemen van 20 per dag. Uitgaande van een gemiddeld maandsalaris van 2000-2500 euro bruto verputsen jullie p.p. dus, laten we zeggen, 750 euro per maand aan dit forum, keer 20 is dat 15.000 euro, dat is per jaar 180.000 euro in totaal. Jullie verkrachten de Nederlandse economie, benadelen werkgevers en misbruiken de eigendommen van bedrijven om dit voor elkaar te krijgen.
En dan heb ik het nieteens over de uitkering die de staat jullie moet geven als je baas hier een keer achter komt... In imam Khalil el Moumni's rijtje eindigen jullie in mijn optiek zelfs onder de homo's. Gefeliciteerd!
En voor de wijsneuzen onder jullie: Ik ben vandaag vrij en post dit in mijn privétijd.
Als ze daar om half 5 moeten zijn, kan je er van uit gaan, dat ze een uur vantevoren weg moeten/willen... dus Diertjuh is morgen om half 4 klaar met werkenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:27 schreef diertjuh het volgende:
weetje ik weet niet eens tot hoelaat ik morgen moet. Ze hebben volgens mij 's avonds een etentje(waar ik niet voor uitgenodigd ben). En ik weet dat ze daar dan om half 5 moeten zijn. Ik zie wel hoelaat ik morgen thuis ben. Vast niet zo laat.
zal wel mee vallen inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:27 schreef diertjuh het volgende:
weetje ik weet niet eens tot hoelaat ik morgen moet. Ze hebben volgens mij 's avonds een etentje(waar ik niet voor uitgenodigd ben). En ik weet dat ze daar dan om half 5 moeten zijn. Ik zie wel hoelaat ik morgen thuis ben. Vast niet zo laat.
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ze daar om half 5 moeten zijn, kan je er van uit gaan, dat ze een uur vantevoren weg moeten/willen... dus Diertjuh is morgen om half 4 klaar met werken
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
en ik ga er weer vandoor
vandaag rondje brabant gehad
eerst tilburg, toen eindhoven, den bosch, Breda en daarna weer tilburg
lekker hoor, ben jaloers. zit alweer 6 uur op me werk brrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 27 december 2007 14:06 schreef lynda het volgende:
Zo dikke kater en heeeeeeerlijk van 6 uur vanochtend tot half 2 diep, heeeeeeeel diep in slaap gelegen
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:08 schreef nelisb het volgende:
[..]
lekker hoor, ben jaloers. zit alweer 6 uur op me werk brrrrrrrrrrrrrr
als jij misschien een keer vrij bent en wij moeten werken dan vindt jij ook dat het verschil er moet zijn, toch?quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
als jij misschien een keer vrij bent en wij moeten werken dan vindt jij ook dat het verschil er moet zijn, toch?![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
ik heb vakantie volgende week en dan vind ik ook dat er verschil moet zijn
gezellig! gaan we samen wat leuks doen ipv dit topic vervuilenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]Precies, mij maakt het niet uit want ik ben volgende week toch vrij
volgende week alleen maandag, woensdag en donderdagquote:Op donderdag 27 december 2007 14:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
ik heb vakantie volgende week en dan vind ik ook dat er verschil moet zijn
Waar woon jij? Dit topic vervuilen is ook erg leukquote:Op donderdag 27 december 2007 14:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
gezellig! gaan we samen wat leuks doen ipv dit topic vervuilen
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
volgende week alleen maandag, woensdag en donderdag
deze week hele week vrijjjjjjjj
flevoland. het is opzich leuk krijg alleen last van me duim door dat f5enquote:Op donderdag 27 december 2007 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waar woon jij? Dit topic vervuilen is ook erg leuk
lekker hoor!!! wat een levenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
volgende week alleen maandag, woensdag en donderdag
deze week hele week vrijjjjjjjj
wordt tijd danquote:Op donderdag 27 december 2007 14:31 schreef lynda het volgende:
Zo maar eens me OV ophalen
Ophaaldingest ligt ook pas 3 maanden te wachten
Dan moet ik weer werkenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]Precies, mij maakt het niet uit want ik ben volgende week toch vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |