Zelfde als ik dusquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:20 schreef master_X het volgende:
beter ik ben deze week en volgende week helemaal vrij alleen morgen werken![]()
ik mag helemaal niet klagenhaha
Mogguh,quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:12 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen![]()
Dit ritme is niet fijnGing dus echt pas om 2 uur slapen na nog een saaie film te hebben gezien. Daarna nog verschilllende keren wakker geweest en uiteindelijk anderhalf uur voordat ik moest opstaan ook nog wakker geweest. Vanavond als ik klaar ben..ben ik een wrak
![]()
Misschien tot straks
net te laat dusquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zelfde als ik dusgewoon 1 dag werken. Maar nu ga ik er vandoor
Net op tijdquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mogguh,
hier een lekker kopje thee![]()
JEUJ is mijn dag ook weer goedquote:
jah, geluk is met de gekkequote:
hehehe moet je toch uit bedquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, geluk is met de gekke
maarre, als ik omme zijde zie .... zie ik alleen de achterkant van mn beeldscherm
ik ben al sinds 7:00 uit bedquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:31 schreef master_X het volgende:
ik ook had toen gelijk ff goedenmorgen topic gemaakt
dank u, hoef ik niet te zoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:31 schreef master_X het volgende:
Goedenmorgen op 28 december, Bijna weekend :D
tjah, kloptquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:45 schreef master_X het volgende:
mooivind altijd lachen zo`n topic want iedereen overal vandaan zet even zijn groetje erin
jah, en over een maandje is het:quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:48 schreef master_X het volgende:
hehe PZ goede afdelinglekker vaag altijd haha
hehe ind vrij is altijd relaxt vooral met dit soort dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |