Dank u, dank u!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* Diertjuh geeft Droxz nog een Whiskey cola![]()
heb al opquote:Op donderdag 27 december 2007 23:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
hij smaakt lekker!![]()
en de thee, nog steeds lekker, of alweer op?
Poeh 15 minuten is wel snelquote:Op donderdag 27 december 2007 23:37 schreef nelisb het volgende:
[..]
niet zo snel als dat ik me nintendo wii hier verkoop, 15 minuten whahaha!
Zou je graag een nieuwe willen geven (misschien voor in bed?)quote:Op donderdag 27 december 2007 23:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb al op. Nu ook tijd om maar eens mijn bed in te kruipen
Ik heb net 2 weken een Wii .. had je dat niet eerder kunnen zeggen ahhahahahahaquote:Op donderdag 27 december 2007 23:37 schreef nelisb het volgende:
[..]
niet zo snel als dat ik me nintendo wii hier verkoop, 15 minuten whahaha!
Nou ik loop dus stage en was de rest van de week vrij. Alleen vandaag ga ik ff helpen met balansen. Ik hoef eigenlijk alleen dinsdag, woensdag en donderdag stage te lopen. Dus ik ben de rest van de week ook laat gaan slapen. En dus gisteren ook. Weet het mijn eigen schuldquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:15 schreef master_X het volgende:
hehe waarom ga je dan ook zo laat ???
Ik moet niet klagen..ben volgende week ook de hele week vrijquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:18 schreef master_X het volgende:
hehe maar vanaaf toch weekend kan je lekker bij komen
Zelfde als ik dusquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:20 schreef master_X het volgende:
beter ik ben deze week en volgende week helemaal vrij alleen morgen werken![]()
ik mag helemaal niet klagenhaha
Mogguh,quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:12 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen![]()
Dit ritme is niet fijnGing dus echt pas om 2 uur slapen na nog een saaie film te hebben gezien. Daarna nog verschilllende keren wakker geweest en uiteindelijk anderhalf uur voordat ik moest opstaan ook nog wakker geweest. Vanavond als ik klaar ben..ben ik een wrak
![]()
Misschien tot straks
net te laat dusquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zelfde als ik dusgewoon 1 dag werken. Maar nu ga ik er vandoor
Net op tijdquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mogguh,
hier een lekker kopje thee![]()
JEUJ is mijn dag ook weer goedquote:
jah, geluk is met de gekkequote:
hehehe moet je toch uit bedquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, geluk is met de gekke
maarre, als ik omme zijde zie .... zie ik alleen de achterkant van mn beeldscherm
ik ben al sinds 7:00 uit bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |