quote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ipv slapen kom je dan maar op internet
genoeg fantasie overquote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, jah moest ff iets uit mn mouw schudden aan tekst
fantasie raakt op na lange conversaties
De meeste mensen en collega's noemen me ook gewoon "Droxz"quote:Op donderdag 27 december 2007 21:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]Cool. Maar ik ben niet vermist gelukkig Maar in het echt luister ik naar Nathalie hoor. Zal wat zijn als iemand me in de winkel Diertjuh noemde
.
Oja ik had trouwens vandaag champagne zo? gekocht![]()
nu jah, of gezellige msn convosquote:
tja, helaas stop ik nooit als ik eenmaal beginquote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
genoeg fantasie overNou ik ga jullie ff verlaten
![]()
Ja serieus? Komischquote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De meeste mensen en collega's noemen me ook gewoon "Droxz"
tjah, op werk weten ze niet van crazym, maar daar heb ik ook de bijnaam gekkie enzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De meeste mensen en collega's noemen me ook gewoon "Droxz"
Kan ik wel via PM doen, maar geef mijn naam niet zomaar op een forum (gebruik droxz daar al te lang voor). Ik vind Droxz gewoon leuker klinken dan mijn echte naamquote:Op donderdag 27 december 2007 21:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja serieus? Komischhoe heet je echt?
oei, das minder! maar een keerde optijd slapen is toch niet verkeerd?quote:
ja is inderdaad niet verkeerd maarja nu moet het nog gebeuren en dan ook nog eens flink uitslapen ipv 6 uur wakkerquote:Op donderdag 27 december 2007 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oei, das minder! maar een keerde optijd slapen is toch niet verkeerd?
Een kleine sprong richting je bedje zal al een verschil maken denk ikquote:Op donderdag 27 december 2007 21:26 schreef lynda het volgende:
[..]
ja is inderdaad niet verkeerd maarja nu moet het nog gebeuren en dan ook nog eens flink uitslapen ipv 6 uur wakker
Mja ik kon dat ook maar laatste weken sinds ik ziek was is het een groot drama.. 20x per nacht wakker etc schiet totaal niet opquote:Op donderdag 27 december 2007 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een kleine sprong richting je bedje zal al een verschil maken denk ik
Ik word ook steeds rond 6 uur wakker, maar gelukkig kan ik me dan omdraaien
en lekker verder slapen
Pm eens danquote:Op donderdag 27 december 2007 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan ik wel via PM doen, maar geef mijn naam niet zomaar op een forum (gebruik droxz daar al te lang voor). Ik vind Droxz gewoon leuker klinken dan mijn echte naam![]()
hey gekkie,quote:Op donderdag 27 december 2007 21:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, op werk weten ze niet van crazym, maar daar heb ik ook de bijnaam gekkie enzo.
Zelfs diertjuh begint te snappen waarom ik Crazy-M ben
en dan kennen we elkaar pas kort en alleen nog maar op msn en fok
Slecht slapen is gewoon kut, en je kan er zo 123 ook niets aan doenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja ik kon dat ook maar laatste weken sinds ik ziek was is het een groot drama.. 20x per nacht wakker etc schiet totaal niet op
ging jij niet tv kijkenquote:
Kom je erbij liggen?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slecht slapen is gewoon kut, en je kan er zo 123 ook niets aan doen
Hoop alleen dat je vannacht wel lekker (door) kan slapen!
Natuurlijk, graag zelfs! ben alleen bang dat je dan alsnog niet gaat slapenquote:
Als jij me ophoudt dan kom ik nooit aan tv kijken toequote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ging jij niet tv kijken
droxz, ze gaat eisen stellen, dus pas maar op
Diertjuh en eisen stellen? nee joh ...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ging jij niet tv kijken
droxz, ze gaat eisen stellen, dus pas maar op
jawel ik eis een massage van me nek en schouders en dan ga ik slapenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk, graag zelfs! ben alleen bang dat je dan alsnog niet gaat slapen![]()
![]()
Die massage kan je krijgenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:52 schreef lynda het volgende:
[..]
jawel ik eis een massage van me nek en schouders en dan ga ik slapen
ehm,quote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey gekkie,
ben jij niet diegene die zo onschuldig is? Of vergis ik me nou en was dat een andere gekkie? nee dat was jij toch? Ja ja, mijn verstand doet raar. Dus ik mn verstand maar snel fixen voordat die weg loopt.
Jahoor, jij bent gek, en Diertjuh is liefquote:Op donderdag 27 december 2007 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm,
jah met die vraag zit ik dus ook altijd heben ik nu gek, ben ik onschuldig???
ben jij gek en onschuldig ?
ik snap het ook allemaal niet meer
kan iemand het even goed uitleggen ?
krijg ik nu weer de schuld ......quote:Op donderdag 27 december 2007 21:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als jij me ophoudt dan kom ik nooit aan tv kijken toe
aah dankje :dquote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jahoor, jij bent gek, en Diertjuh is lief
Jij spoort niet en diertjuh is gewoon diertjuhquote:Op donderdag 27 december 2007 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm,
jah met die vraag zit ik dus ook altijd heben ik nu gek, ben ik onschuldig???
ben jij gek en onschuldig ?
ik snap het ook allemaal niet meer
kan iemand het even goed uitleggen ?
aah toch duidelijk dusquote:Op donderdag 27 december 2007 21:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij spoort niet en diertjuh is gewoon diertjuh
Vraag je er niet een beetje zelf om?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah toch duidelijk dus
dank u allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |