quote:Op zondag 23 december 2007 20:02 schreef seto het volgende:
Die banner is trouwens echt spuuglelijk, kan iemand een andere maken?
ik maak wel een nieuwe banner voor het volgende topic. herinner me der ff aan als het op pagina 5 isquote:Op zondag 23 december 2007 20:02 schreef seto het volgende:
Die banner is trouwens echt spuuglelijk, kan iemand een andere maken?
Je snapt wel wat ik bedoel, soortgelijke adidas, ze zijn er wel want ik heb er mensen op zien lopen.quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef De_Brandweer het volgende:
volgens mij kan je dan heel lang zoeken want die foto is gemaakt in photoshop.
Adicolor denk, maar ik kan ze nergens vinden en ik heb toch serieus mensen zien lopen op die classics met wazige plaatjes etc erop.quote:Op zondag 23 december 2007 22:00 schreef morgane het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat Adidas sneakers heeft uitgebracht die er ook maar op líjken, behalve het model
Check footlocker, niet warhead natuurlijk maar die wazige gast die erom vroeg ofzo )quote:Op zondag 23 december 2007 22:09 schreef thaWarhead het volgende:
End to End Series.
Die heb ik al best vaak voorbij zien komenquote:Op maandag 24 december 2007 10:36 schreef jay-v het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze nog kan vinden? Ik vind ze ruig
[ afbeelding ]
die skullcandy's? ik heb een groene met wittequote:Op maandag 24 december 2007 12:17 schreef Stansfield het volgende:
http://www.urstyle.nl/index.php?manufacturers_id=1
Wat vinden jullie hier eigenlijk van? Zag ze zaterdag liggen bij die nieuwe sub zero op het damrak.
je kan beter eerst bij je lokale SB dealer checken, bijvoorbeeld 24/7, Frisco, Outlawz etc.quote:Op maandag 24 december 2007 12:33 schreef Dipendere het volgende:
[..]
Die heb ik al best vaak voorbij zien komenmaar ik zag ze ook op een site waar ik laatst men nike's gehaald heb: www.caliroots.com ^^
Ik heb de skullcrushers besteld!quote:Op maandag 24 december 2007 12:17 schreef Stansfield het volgende:
Wat vinden jullie hier eigenlijk van? Zag ze zaterdag liggen bij die nieuwe sub zero op het damrak.
Sjeezus beter bestel je meteen de anal beads en tarzan dr bijquote:Op maandag 24 december 2007 19:28 schreef Broezer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik deze halen.
Alleen die prijs, ff checken of ik er nog een korting voor kan fixen :p.
Nogal Darryl van Wouwquote:Op maandag 24 december 2007 12:17 schreef Stansfield het volgende:
volgens mij betekent shima shima, strepen in het Japans.quote:Op maandag 24 december 2007 23:41 schreef Noddie het volgende:
[..]
ok thxen wat is het verhaal erachter? aangezien de tekens en de voering?
haha okquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
volgens mij betekent shima shima, strepen in het Japans.
Warhead: die is wel veilig aangekomen, nieuwe postbode?
op iss staat wel een 10.5, wel gedragen voor 140 USD (maar misschien kan je wat van het bedrag af halen)quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:47 schreef Noddie het volgende:
[..]
haha okmar ist een gelimiteerde uitvoering ofzo want kan er weinig over vinden.
Voor zover ik het weet, was er maar één speciale versie, iets voor een skater die een of andere ziekte heeft.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:49 schreef Jeltos het volgende:
Iemand die het weet????
Nike what the dunk bij iedreen welk bekend op ebay gaan ze weg voor 1500 euro ongeveer.
Maar een maat van mij vertelde dat dit de versie's zijn die gesingeert zijn door het nike SB team ofzo.
En dat je ook de gewonen versie hebt. die niet gesingeert zijn, en dus veel minder waardt zijn.
KLOPT DIT
![]()
of zijn het gewoon allemaal fakes die op ebay voor 150 euro weg gaan
Welke kleur zou jij doen dan?!quote:Op donderdag 27 december 2007 19:49 schreef SHOOOTO het volgende:
leuke NBs, MelissJa (ik zou andere kleur laces erin doen..)
behalve dat geruite vind ik ze wel leuk.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:02 schreef Lennox het volgende:
[ afbeelding ]
Voor eerst sinds flink aantal jaren weer aan de maxies. Vond ze wel tof
wat is je vriend weer lief hequote:Op donderdag 27 december 2007 19:27 schreef MelissJa het volgende:
2 paar nieuwe![]()
Gekregen voor kerst van mijn vriend![]()
[ afbeelding ]
New Balance
[ afbeelding ]
Nikes, alleen hier normaal wel een andere broek op!
Die groen/rode Blazers zijn geen Low's.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:36 schreef Dipendere het volgende:
hmm kan wel, ik geloof dat ze groen met ehm, rood zijn als het goed is. of alleen wit, weet hetn iet meer
adidas outlet in batavia stadquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:53 schreef NoralyZ het volgende:
whaaah die zijn leuk. waar gekocht?
Viktor Dixon 670's uit de Centenary serie.quote:Op zondag 30 december 2007 14:47 schreef Erotica_ het volgende:
welke
shoe shop (zo noemen ze het daar dan). kruislings vind ik gewoon lelijk.quote:Op zondag 30 december 2007 14:51 schreef Xaverius1337 het volgende:
hoe strikken jullie de veters in de schoenen?
http://www.fieggen.com/shoelace/lacing.htm
576 vind ik het mooiste model van NB.quote:Op zondag 30 december 2007 14:38 schreef Erotica_ het volgende:
ik wil new balance schoenen maar ik weet nog niet welke
niet de fijnste methode imo, gewoon zo lacen:quote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef krioro het volgende:
[..]
shoe shop (zo noemen ze het daar dan). kruislings vind ik gewoon lelijk.
Netjes hoor, had die gozer ook een goede deal gemaakt zeg voor 30 euro.quote:Op maandag 31 december 2007 16:17 schreef thaWarhead het volgende:
45 euro voor betaald, overgekocht van iemand (die had ze voor 30 van de Lijfstijl webshop) Zit zelfs een officieel certificaat bij enzo, 1906 paar (NB is opgericht in 1906)
Hey, die had een kennis van me gister aanquote:Op maandag 31 december 2007 17:21 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste paar voor het einde van 2007 nog even binnen gehaald.
die zijn geilquote:Op maandag 31 december 2007 16:11 schreef thaWarhead het volgende:
Laatste van het jaar:
[ afbeelding ]
Bullshit.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:33 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
schoenen moeten vies worden anders kan je ze net zo goed in de kast laten.
Leuk overzicht, ben blij dat er niet zoveel Nike bij zit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:19 schreef unioz het volgende:
http://www.sneakerfreaker.com/feature/2007-best-sneakers/1/
leuk artikelquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:19 schreef unioz het volgende:
http://www.sneakerfreaker.com/feature/2007-best-sneakers/1/
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:35 schreef keeper het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden in Berlijn (in dezelfde winkel stonden ook een paar originele AirJordan I's, maar helaas not for sale).
Heb je enig idee weer ik die zou kunnen halen?quote:Op maandag 31 december 2007 16:11 schreef thaWarhead het volgende:
Laatste van het jaar:
[ afbeelding ]
Zou de veters wit houden. Vindt de schoenen sowieso oerlelijk, maar met andere laces kan dat makkelijk nog een stuk lelijker wordenquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:59 schreef Plakpoep het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze. Alleen zou ik graag andere veters willen. Ik wil veters in de kleur van het nike logo (beetje licht groen). Weet iemand waar ik die kan vinden, ben in verschillende winkels geweest maar kan ze echt niet vinden.
Ja, was inderdaad Paul's Boutique in Prenzlauer Berg. Dope winkel. Gast had inderdaad in de vitrine een paar mooie Jordan en ander spul liggen. Twee maal de AJ1 dus, een keer origineel, een keer retro. En hij had thuis nog een paar om te dragenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:00 schreef thaWarhead het volgende:
Keeper, was dat Paul's Boutique (2e hands winkeltje met ook OG III"s in een kast) of een andere winkel? Zo ja, welke?
79 euroquote:
fijn dat ik daar nu achter komquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef thaWarhead het volgende:
Zul je niet zijn als ze over 3,5 maanden uit elkaar vallen, Globe is echt kutkwaliteit.
mooie prijs, maat? (verkoop ze aan mij als het een 10 is..10.5 is ook goed)quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:43 schreef keeper het volgende:
[..]
Ja, was inderdaad Paul's Boutique in Prenzlauer Berg. Dope winkel. Gast had inderdaad in de vitrine een paar mooie Jordan en ander spul liggen. Twee maal de AJ1 dus, een keer origineel, een keer retro. En hij had thuis nog een paar om te dragen.
[..]
79 euro. En ze zien er echt nog goed uit, alleen de zool was een beetje vies, maar de rest is vrijwel als nieuw.
Mijn Globes gingen kapot door enkel ´normaal´ gebruik (heb er niet op geskate) Dan is er wel degelijk iets mis met de kwaliteit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:02 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
kwaliteit is overrated. altijd hoor je dingen als: nike heb kutkwaliteit vergeleken met vroeger en bla bla bla. en dit is kut en dat is kut maar al mn shoenen zijn nog heel en alleen kapot gegaan door skaten dus kwaliteit is gay.
mooi gesproken,quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:02 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
kwaliteit is overrated. altijd hoor je dingen als: nike heb kutkwaliteit vergeleken met vroeger en bla bla bla. en dit is kut en dat is kut maar al mn shoenen zijn nog heel en alleen kapot gegaan door skaten dus kwaliteit is gay.
Gelukkig hadden ze deze in maat 45 (10). Als ik ze nieuw in de winkel had gekocht had ik liever 11 gehad denk ik, maar dit pas goed genoeg.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:38 schreef thaWarhead het volgende:
Nice, ik kon helaas niks in mijn maat vinden toen, stond echt te veel dikke vintage shit, bij mij alleen geen Jordans though.
als reactie op de reacties hierop: hij vraagt jullie mening niet, hij vraagt of iemand weet waar hij die kleur veters kan vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:59 schreef Plakpoep het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze. Alleen zou ik graag andere veters willen. Ik wil veters in de kleur van het nike logo (beetje licht groen). Weet iemand waar ik die kan vinden, ben in verschillende winkels geweest maar kan ze echt niet vinden.
even een snelle reactie, vers terug uit Berlijn:quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:00 schreef thaWarhead het volgende:
Keeper, was dat Paul's Boutique (2e hands winkeltje met ook OG III"s in een kast) of een andere winkel? Zo ja, welke?
Iemandquote:Op donderdag 27 december 2007 22:03 schreef Brownietje het volgende:
Iemand die toevallig weet waar & wanneer de Reverse Jams te krijgen zijn?
(en niet alleen op ebay)
En ik mad jaloers op je Fret Clicksquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:20 schreef thaWarhead het volgende:
Ooooh fuck, ik ben mad jaloers op die Fret Click tee.
welke zoek je dan van de pink series?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:46 schreef _Surface het volgende:
Weet er iemand waar ik de adicolor pink series kan bestellen? Nergens te vinden :-/
Vetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
Maandag maar even kijken hoe die Gibson dunks er in het echt uitzien en als ze okay zijn, of mijn bankrekening het toelaat.
Deze:
[ afbeelding ]
misschien op marktplaats, maar op ebay zie je soms wel een paartje van die Dunks.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:22 schreef kensei het volgende:
Ik had deze een paar jaar geleden gehaald:
[ afbeelding ]
Echt heerlijke schoenenmaar ze zijn versleten
zijn deze nog ergens tekoop in Nederland?
Ik heb geen Purple Pigeons (alhoewel ik wel een paartje wil...) maar ze komen standaard met witte en zwarte laces.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:18 schreef Teije het volgende:
@SHOOOOOOOOOOOOOTO
Komen purple pigeons standaard met paarse veters?(zag dat jij ze ook had)
Oh.. dacht dat jij ooit een pic had gepost waar je ze aan had. Zal wel iemand anders geweest zijn danquote:Op zondag 6 januari 2008 13:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik heb geen Purple Pigeons (alhoewel ik wel een paartje wil...) maar ze komen standaard met witte en zwarte laces.
"Fafi"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:16 schreef irencus het volgende:
[..]
welke zoek je dan van de pink series?
stark had geloof ik matchende paarse lacesquote:Op zondag 6 januari 2008 13:15 schreef Teije het volgende:
[..]
Oh.. dacht dat jij ooit een pic had gepost waar je ze aan had. Zal wel iemand anders geweest zijn dan![]()
Ik twijfel tussen die en deze:quote:Op zondag 6 januari 2008 14:12 schreef krioro het volgende:
[..]
fafidie adidasjes vind ik wel dope (voor dames)
pys is legit en ligt eraan welke schoen je gaat halen. Trouwens, die Adidas lagen volgens mij in Roermond bij de Outlet.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:36 schreef _Surface het volgende:
Weet er ook iemand of Pickyourshoes betrouwbaar is?
edit: en hoe die maten uitvallen? Ik heb meestal een 38. Is een 38 daar ook echt een 38?
die nikes zijn ook wel tof, maar hoe leuk ze ook mogen zijn, het is geen fafiquote:Op zondag 6 januari 2008 14:33 schreef _Surface het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen die en deze:
[ afbeelding ]
Ze zijn beiden zo mooi
Belgje hier... Ik moet ze dus wel online bestellen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
pys is legit en ligt eraan welke schoen je gaat halen. Trouwens, die Adidas lagen volgens mij in Roermond bij de Outlet.
Aye, die paarse laces staan echt fucking sexyquote:Op zondag 6 januari 2008 13:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
stark had geloof ik matchende paarse laces
in de winkel ga je ze niet meer vinden. Duitse webshops is je beste kans of MP.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:23 schreef Sneaksjit het volgende:
sorry wat is retail?
Ja op kickz.com staan ze voor 200 euro
Marktplaats 160 geloof ik
lager dan 200 euro ga ik ze in een winkel niet vinden zeker?
kijk eens bij Footlocker, Sneakers, Front Runner (als je in London zit, Size?, JD Sports etc...)quote:Op zondag 6 januari 2008 19:14 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben op zoek naar deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het zijn dus Nike Vandal Low's
Iemand een idee waar ik ze in een winkel kan vinden?
Niet online bedoel ik
Ja ik ga dinsdag even de stad inquote:Op zondag 6 januari 2008 19:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kijk eens bij Footlocker, Sneakers, Front Runner (als je in London zit, Size?, JD Sports etc...)
Teije: waar gekocht?
Random deense webshopquote:Op zondag 6 januari 2008 19:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kijk eens bij Footlocker, Sneakers, Front Runner (als je in London zit, Size?, JD Sports etc...)
Teije: waar gekocht?
Yep, mooie prijs vergeleken met ebay prijzen + eventuele invoerkosten, en (hopelijk) een stuk snellerquote:Op zondag 6 januari 2008 20:59 schreef SHOOOTO het volgende:
^^bij Street Machine Shop? Daar zou ik ook mijn Clichés kopen, maar gelukkig zag ik op ebay een goedkoper paartje.
Hey dat lijken ze wel!quote:Op zondag 6 januari 2008 23:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
sowieso geen SB's
t lijken me deze lights:
[ afbeelding ]
In belgie heben we alleen zwarte en bruine schoenen. In een hippe tent ook wittequote:Op zondag 6 januari 2008 23:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
zo moeilijk zijn die niet te vinden hoor
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:10 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
Gruwelijk. Waar kan ik die nog meer kopen?
[ afbeelding ]
Die dus
Als het goed is liggen ze deze week bij me op de matquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:10 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
Maandag maar even kijken hoe die Gibson dunks er in het echt uitzien en als ze okay zijn, of mijn bankrekening het toelaat.
Deze:
[ afbeelding ]
Bummer..quote:Maandag 7 januari is Shifty gesloten!
http://www.sneakerhead.com/315827-012.htmlquote:Op zondag 6 januari 2008 23:50 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
In belgie heben we alleen zwarte en bruine schoenen. In een hippe tent ook witte
Waar heb je die besteld??quote:Op maandag 7 januari 2008 16:25 schreef roelvdlende het volgende:
[..]
Als het goed is liggen ze deze week bij me op de mat![]()
op ebay zie je die lights volop, lagen zelf in de uitverkoop bij Footlocker (in Amerika dan..)quote:Op maandag 7 januari 2008 20:11 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
http://www.sneakerhead.com/315827-012.html
70 dollar is toch niet duur, en ze hebben nu ook gratis shipping als je meer dan 2 producten koopt volges mij
succes!
Hee dankje! Maar als ik daar zou bestellen, hoeveel zouden de taxes omvatten?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:11 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
http://www.sneakerhead.com/315827-012.html
70 dollar is toch niet duur, en ze hebben nu ook gratis shipping als je meer dan 2 producten koopt volges mij
succes!
Ik heb ze wel gehad en ze deden toen inderdaad dat ook dat frommelen, maar niet zo erg als op deze foto's. Athans zo erg kan ik het me niet herinneren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:31 schreef Modus het volgende:
Ik heb de blauwe Structures ook geprobeerd vandaag en ze laten staan vanwege de 'verfrommelde' voorkant (plaatjes van een forum):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer komen ze dus nieuw uit de doos en met aantrekken wordt dat niet veel beter. Ik heb ze vroeger niet gehad maar de OG's schijnen dat ook al enigszins gehad te hebben. Ze vallen nogal groot dus ik kon een maat kleiner proberen dan die ik normaal draag, die pasten ook nog maar ook dan bleef het er zo uit zien.
Weet zelf helemaal niks van Air's, maar ik zie Dunk's voor 80dollar die normaal voor meer dan 400euro gaan, lijken me dus fakesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:46 schreef Qlubtempo het volgende:
De 90's met deze kleurstelling zoek ik al jaren!
Nu eindelijke gevonden, maar heb geen idee of ze fake zijn of niet.... iemand een idee?
En is die site een beetje betrouwbaar, of ben ik straks alleen ¤ 50,- kwijt?
Oja, deze site is het http://www.wear-wholesale(...)39.html?currency=EUR
Gibsons zijn mooi ja, zien er voor de verandering ook weer eens wat beter afgewerkt uit had ik het idee. Moet zeggen dat ik ze wel iets te flashy vind, maar dat komt misschien omdat ik een voorliefde voor simpele CW's begin te ontwikkelenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef Sapstengel het volgende:
Vandaag die Gibson's gehaald, zijn echt nice. Ik zal als ik vannacht weer thuis ben wel even een foto maken.
Brother Aliquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:31 schreef MFPascal het volgende:
Infrareds zijn in principe niet meer te krijgen in normale shops volgens mij. Sneakerforums of ebay zijn je beste kansen op een legit paartje.
Vind ik wel mee vallen. Maar ik vind alles met roze dopequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Gibsons zijn mooi ja, zien er voor de verandering ook weer eens wat beter afgewerkt uit had ik het idee. Moet zeggen dat ik ze wel iets te flashy vind, maar dat komt misschien omdat ik een voorliefde voor simpele CW's begin te ontwikkelen
Ik heb ze binnenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:10 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus
Dopeness spat er vanaf inderdaad, hoogstaand spul. Beste album van '07.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:10 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Brother Aliroffe CD.
Infra's kun je op e-bay nog wel kopen of je moet shootoo eens vragen hij had een paartje voor mij gefixed.
Wel okay, ben niet echt zo'n fan van de binnenkantquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
Vandaag dus ff zelf een picca geschoten van de Gibsons:
[ link | afbeelding ]
Roosendaal woon ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:27 schreef Sneaksjit het volgende:
In roosendaal schoenenwinkel?
Of nog andere vette winkels
typ eens normaalquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:54 schreef Sneaksjit het volgende:
Outlet? Da rosada gebeuren? Vink maar niks. of hebbez e daar ook AJ?
Maar in da centrum hebbe ze daar beetje tjille winkels
Diesel Guess Energie etc?
en vette sgoenenwinkel
http://www.sneakersnstuff(...)_search.asp?q=Reebokquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:47 schreef Z het volgende:
Is er een site waar ze veel Reebok verkopen?
Dank. Heb vandaag stuctures gepast, helaas hadden ze geen 10 meer, had me wel over het gefrommel heen kunnen zetten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:15 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.sneakersnstuff(...)_search.asp?q=Reebok
www.frontlineshop.com
http://caliroots.com/system/search/search.asp?manuid=118&_ot=0&_gt=0&csid=11&active=0
www.solebox.de
http://www.main-source.co.uk/acatalog/reebok.html
http://www.pickyourshoes.com/size/reebok.htm
http://www.flightclubla.com/c.php?fc=la&c=reebok&p=60
ja en armini, gucci etc als je ook zo'n mooi tasje voor om je nek wiltquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:15 schreef Sneaksjit het volgende:
Ja maar ik meot op bezoek by kennis ofzo,. dan gaa ik gewoon stad in denk.
Maar heb je daar geen GUESS ICE BERG etc?
AJ hebben ze daar zeker, je bedoelt toch Air Jordan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:54 schreef Sneaksjit het volgende:
Outlet? Da rosada gebeuren? Vink maar niks. of hebbez e daar ook AJ?
Maar in da centrum hebbe ze daar beetje tjille winkels
Diesel Guess Energie etc?
en vette sgoenenwinkel
Te goddelijk.quote:
Dope pickup, zin om een aan de voet pic van die Marc Jacobs te maken? Zou wel eens willen zien hoe ze staanquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:25 schreef thaWarhead het volgende:
Frisco Sale pick-ups:
[ afbeelding ]
Marc Jacobs Chukka's
[ afbeelding ]
Anti Hero TNT 2 Mids
Totaal 75 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |