Sjeezus beter bestel je meteen de anal beads en tarzan dr bijquote:Op maandag 24 december 2007 19:28 schreef Broezer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik deze halen.
Alleen die prijs, ff checken of ik er nog een korting voor kan fixen :p.
Nogal Darryl van Wouwquote:Op maandag 24 december 2007 12:17 schreef Stansfield het volgende:
http://www.urstyle.nl/index.php?manufacturers_id=1
Wat vinden jullie hier eigenlijk van? Zag ze zaterdag liggen bij die nieuwe sub zero op het damrak.
volgens mij betekent shima shima, strepen in het Japans.quote:Op maandag 24 december 2007 23:41 schreef Noddie het volgende:
[..]
ok thxen wat is het verhaal erachter? aangezien de tekens en de voering?
haha okquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
volgens mij betekent shima shima, strepen in het Japans.
Warhead: die is wel veilig aangekomen, nieuwe postbode?
op iss staat wel een 10.5, wel gedragen voor 140 USD (maar misschien kan je wat van het bedrag af halen)quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:47 schreef Noddie het volgende:
[..]
haha okmar ist een gelimiteerde uitvoering ofzo want kan er weinig over vinden.
Voor zover ik het weet, was er maar één speciale versie, iets voor een skater die een of andere ziekte heeft.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:49 schreef Jeltos het volgende:
Iemand die het weet????
Nike what the dunk bij iedreen welk bekend op ebay gaan ze weg voor 1500 euro ongeveer.
Maar een maat van mij vertelde dat dit de versie's zijn die gesingeert zijn door het nike SB team ofzo.
En dat je ook de gewonen versie hebt. die niet gesingeert zijn, en dus veel minder waardt zijn.
KLOPT DIT
![]()
of zijn het gewoon allemaal fakes die op ebay voor 150 euro weg gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |