Mijn Globes gingen kapot door enkel ´normaal´ gebruik (heb er niet op geskate) Dan is er wel degelijk iets mis met de kwaliteit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:02 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
kwaliteit is overrated. altijd hoor je dingen als: nike heb kutkwaliteit vergeleken met vroeger en bla bla bla. en dit is kut en dat is kut maar al mn shoenen zijn nog heel en alleen kapot gegaan door skaten dus kwaliteit is gay.
mooi gesproken,quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:02 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
kwaliteit is overrated. altijd hoor je dingen als: nike heb kutkwaliteit vergeleken met vroeger en bla bla bla. en dit is kut en dat is kut maar al mn shoenen zijn nog heel en alleen kapot gegaan door skaten dus kwaliteit is gay.
Gelukkig hadden ze deze in maat 45 (10). Als ik ze nieuw in de winkel had gekocht had ik liever 11 gehad denk ik, maar dit pas goed genoeg.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:38 schreef thaWarhead het volgende:
Nice, ik kon helaas niks in mijn maat vinden toen, stond echt te veel dikke vintage shit, bij mij alleen geen Jordans though.
als reactie op de reacties hierop: hij vraagt jullie mening niet, hij vraagt of iemand weet waar hij die kleur veters kan vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:59 schreef Plakpoep het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze. Alleen zou ik graag andere veters willen. Ik wil veters in de kleur van het nike logo (beetje licht groen). Weet iemand waar ik die kan vinden, ben in verschillende winkels geweest maar kan ze echt niet vinden.
even een snelle reactie, vers terug uit Berlijn:quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:00 schreef thaWarhead het volgende:
Keeper, was dat Paul's Boutique (2e hands winkeltje met ook OG III"s in een kast) of een andere winkel? Zo ja, welke?
Iemandquote:Op donderdag 27 december 2007 22:03 schreef Brownietje het volgende:
Iemand die toevallig weet waar & wanneer de Reverse Jams te krijgen zijn?
(en niet alleen op ebay)
En ik mad jaloers op je Fret Clicksquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:20 schreef thaWarhead het volgende:
Ooooh fuck, ik ben mad jaloers op die Fret Click tee.
welke zoek je dan van de pink series?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:46 schreef _Surface het volgende:
Weet er iemand waar ik de adicolor pink series kan bestellen? Nergens te vinden :-/
Vetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
Maandag maar even kijken hoe die Gibson dunks er in het echt uitzien en als ze okay zijn, of mijn bankrekening het toelaat.
Deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |