in de winkel ga je ze niet meer vinden. Duitse webshops is je beste kans of MP.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:23 schreef Sneaksjit het volgende:
sorry wat is retail?
Ja op kickz.com staan ze voor 200 euro
Marktplaats 160 geloof ik
lager dan 200 euro ga ik ze in een winkel niet vinden zeker?
kijk eens bij Footlocker, Sneakers, Front Runner (als je in London zit, Size?, JD Sports etc...)quote:Op zondag 6 januari 2008 19:14 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben op zoek naar deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het zijn dus Nike Vandal Low's
Iemand een idee waar ik ze in een winkel kan vinden?
Niet online bedoel ik
Ja ik ga dinsdag even de stad inquote:Op zondag 6 januari 2008 19:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kijk eens bij Footlocker, Sneakers, Front Runner (als je in London zit, Size?, JD Sports etc...)
Teije: waar gekocht?
Random deense webshopquote:Op zondag 6 januari 2008 19:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kijk eens bij Footlocker, Sneakers, Front Runner (als je in London zit, Size?, JD Sports etc...)
Teije: waar gekocht?
Yep, mooie prijs vergeleken met ebay prijzen + eventuele invoerkosten, en (hopelijk) een stuk snellerquote:Op zondag 6 januari 2008 20:59 schreef SHOOOTO het volgende:
^^bij Street Machine Shop? Daar zou ik ook mijn Clichés kopen, maar gelukkig zag ik op ebay een goedkoper paartje.
Hey dat lijken ze wel!quote:Op zondag 6 januari 2008 23:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
sowieso geen SB's
t lijken me deze lights:
[ afbeelding ]
In belgie heben we alleen zwarte en bruine schoenen. In een hippe tent ook wittequote:Op zondag 6 januari 2008 23:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
zo moeilijk zijn die niet te vinden hoor
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:10 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
Gruwelijk. Waar kan ik die nog meer kopen?
[ afbeelding ]
Die dus
Als het goed is liggen ze deze week bij me op de matquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:10 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
Gruwelijk. Waar kan ik die nog meer kopen?
[ afbeelding ]
Die dus
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
Maandag maar even kijken hoe die Gibson dunks er in het echt uitzien en als ze okay zijn, of mijn bankrekening het toelaat.
Deze:
[ afbeelding ]
Bummer..quote:Maandag 7 januari is Shifty gesloten!
http://www.sneakerhead.com/315827-012.htmlquote:Op zondag 6 januari 2008 23:50 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
In belgie heben we alleen zwarte en bruine schoenen. In een hippe tent ook witte
Waar heb je die besteld??quote:Op maandag 7 januari 2008 16:25 schreef roelvdlende het volgende:
[..]
Als het goed is liggen ze deze week bij me op de mat![]()
op ebay zie je die lights volop, lagen zelf in de uitverkoop bij Footlocker (in Amerika dan..)quote:Op maandag 7 januari 2008 20:11 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
http://www.sneakerhead.com/315827-012.html
70 dollar is toch niet duur, en ze hebben nu ook gratis shipping als je meer dan 2 producten koopt volges mij
succes!
Hee dankje! Maar als ik daar zou bestellen, hoeveel zouden de taxes omvatten?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:11 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
http://www.sneakerhead.com/315827-012.html
70 dollar is toch niet duur, en ze hebben nu ook gratis shipping als je meer dan 2 producten koopt volges mij
succes!
Ik heb ze wel gehad en ze deden toen inderdaad dat ook dat frommelen, maar niet zo erg als op deze foto's. Athans zo erg kan ik het me niet herinneren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:31 schreef Modus het volgende:
Ik heb de blauwe Structures ook geprobeerd vandaag en ze laten staan vanwege de 'verfrommelde' voorkant (plaatjes van een forum):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer komen ze dus nieuw uit de doos en met aantrekken wordt dat niet veel beter. Ik heb ze vroeger niet gehad maar de OG's schijnen dat ook al enigszins gehad te hebben. Ze vallen nogal groot dus ik kon een maat kleiner proberen dan die ik normaal draag, die pasten ook nog maar ook dan bleef het er zo uit zien.
Weet zelf helemaal niks van Air's, maar ik zie Dunk's voor 80dollar die normaal voor meer dan 400euro gaan, lijken me dus fakesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:46 schreef Qlubtempo het volgende:
De 90's met deze kleurstelling zoek ik al jaren!
Nu eindelijke gevonden, maar heb geen idee of ze fake zijn of niet.... iemand een idee?
En is die site een beetje betrouwbaar, of ben ik straks alleen ¤ 50,- kwijt?
Oja, deze site is het http://www.wear-wholesale(...)39.html?currency=EUR
Gibsons zijn mooi ja, zien er voor de verandering ook weer eens wat beter afgewerkt uit had ik het idee. Moet zeggen dat ik ze wel iets te flashy vind, maar dat komt misschien omdat ik een voorliefde voor simpele CW's begin te ontwikkelenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef Sapstengel het volgende:
Vandaag die Gibson's gehaald, zijn echt nice. Ik zal als ik vannacht weer thuis ben wel even een foto maken.
Brother Aliquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:31 schreef MFPascal het volgende:
Infrareds zijn in principe niet meer te krijgen in normale shops volgens mij. Sneakerforums of ebay zijn je beste kansen op een legit paartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |