576 vind ik het mooiste model van NB.quote:Op zondag 30 december 2007 14:38 schreef Erotica_ het volgende:
ik wil new balance schoenen maar ik weet nog niet welke
niet de fijnste methode imo, gewoon zo lacen:quote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef krioro het volgende:
[..]
shoe shop (zo noemen ze het daar dan). kruislings vind ik gewoon lelijk.
Netjes hoor, had die gozer ook een goede deal gemaakt zeg voor 30 euro.quote:Op maandag 31 december 2007 16:17 schreef thaWarhead het volgende:
45 euro voor betaald, overgekocht van iemand (die had ze voor 30 van de Lijfstijl webshop) Zit zelfs een officieel certificaat bij enzo, 1906 paar (NB is opgericht in 1906)
Hey, die had een kennis van me gister aanquote:Op maandag 31 december 2007 17:21 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste paar voor het einde van 2007 nog even binnen gehaald.
die zijn geilquote:Op maandag 31 december 2007 16:11 schreef thaWarhead het volgende:
Laatste van het jaar:
[ afbeelding ]
Bullshit.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:33 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
schoenen moeten vies worden anders kan je ze net zo goed in de kast laten.
Leuk overzicht, ben blij dat er niet zoveel Nike bij zit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:19 schreef unioz het volgende:
http://www.sneakerfreaker.com/feature/2007-best-sneakers/1/
leuk artikelquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:19 schreef unioz het volgende:
http://www.sneakerfreaker.com/feature/2007-best-sneakers/1/
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:35 schreef keeper het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden in Berlijn (in dezelfde winkel stonden ook een paar originele AirJordan I's, maar helaas not for sale).
Heb je enig idee weer ik die zou kunnen halen?quote:Op maandag 31 december 2007 16:11 schreef thaWarhead het volgende:
Laatste van het jaar:
[ afbeelding ]
Zou de veters wit houden. Vindt de schoenen sowieso oerlelijk, maar met andere laces kan dat makkelijk nog een stuk lelijker wordenquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:59 schreef Plakpoep het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze. Alleen zou ik graag andere veters willen. Ik wil veters in de kleur van het nike logo (beetje licht groen). Weet iemand waar ik die kan vinden, ben in verschillende winkels geweest maar kan ze echt niet vinden.
Ja, was inderdaad Paul's Boutique in Prenzlauer Berg. Dope winkel. Gast had inderdaad in de vitrine een paar mooie Jordan en ander spul liggen. Twee maal de AJ1 dus, een keer origineel, een keer retro. En hij had thuis nog een paar om te dragenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:00 schreef thaWarhead het volgende:
Keeper, was dat Paul's Boutique (2e hands winkeltje met ook OG III"s in een kast) of een andere winkel? Zo ja, welke?
79 euroquote:
fijn dat ik daar nu achter komquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef thaWarhead het volgende:
Zul je niet zijn als ze over 3,5 maanden uit elkaar vallen, Globe is echt kutkwaliteit.
mooie prijs, maat? (verkoop ze aan mij als het een 10 is..10.5 is ook goed)quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:43 schreef keeper het volgende:
[..]
Ja, was inderdaad Paul's Boutique in Prenzlauer Berg. Dope winkel. Gast had inderdaad in de vitrine een paar mooie Jordan en ander spul liggen. Twee maal de AJ1 dus, een keer origineel, een keer retro. En hij had thuis nog een paar om te dragen.
[..]
79 euro. En ze zien er echt nog goed uit, alleen de zool was een beetje vies, maar de rest is vrijwel als nieuw.
Mijn Globes gingen kapot door enkel ´normaal´ gebruik (heb er niet op geskate) Dan is er wel degelijk iets mis met de kwaliteit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:02 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
kwaliteit is overrated. altijd hoor je dingen als: nike heb kutkwaliteit vergeleken met vroeger en bla bla bla. en dit is kut en dat is kut maar al mn shoenen zijn nog heel en alleen kapot gegaan door skaten dus kwaliteit is gay.
mooi gesproken,quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:02 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
kwaliteit is overrated. altijd hoor je dingen als: nike heb kutkwaliteit vergeleken met vroeger en bla bla bla. en dit is kut en dat is kut maar al mn shoenen zijn nog heel en alleen kapot gegaan door skaten dus kwaliteit is gay.
Gelukkig hadden ze deze in maat 45 (10). Als ik ze nieuw in de winkel had gekocht had ik liever 11 gehad denk ik, maar dit pas goed genoeg.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:38 schreef thaWarhead het volgende:
Nice, ik kon helaas niks in mijn maat vinden toen, stond echt te veel dikke vintage shit, bij mij alleen geen Jordans though.
als reactie op de reacties hierop: hij vraagt jullie mening niet, hij vraagt of iemand weet waar hij die kleur veters kan vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:59 schreef Plakpoep het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze. Alleen zou ik graag andere veters willen. Ik wil veters in de kleur van het nike logo (beetje licht groen). Weet iemand waar ik die kan vinden, ben in verschillende winkels geweest maar kan ze echt niet vinden.
even een snelle reactie, vers terug uit Berlijn:quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:00 schreef thaWarhead het volgende:
Keeper, was dat Paul's Boutique (2e hands winkeltje met ook OG III"s in een kast) of een andere winkel? Zo ja, welke?
Iemandquote:Op donderdag 27 december 2007 22:03 schreef Brownietje het volgende:
Iemand die toevallig weet waar & wanneer de Reverse Jams te krijgen zijn?
(en niet alleen op ebay)
En ik mad jaloers op je Fret Clicksquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:20 schreef thaWarhead het volgende:
Ooooh fuck, ik ben mad jaloers op die Fret Click tee.
welke zoek je dan van de pink series?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:46 schreef _Surface het volgende:
Weet er iemand waar ik de adicolor pink series kan bestellen? Nergens te vinden :-/
Vetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
Maandag maar even kijken hoe die Gibson dunks er in het echt uitzien en als ze okay zijn, of mijn bankrekening het toelaat.
Deze:
[ afbeelding ]
misschien op marktplaats, maar op ebay zie je soms wel een paartje van die Dunks.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:22 schreef kensei het volgende:
Ik had deze een paar jaar geleden gehaald:
[ afbeelding ]
Echt heerlijke schoenenmaar ze zijn versleten
zijn deze nog ergens tekoop in Nederland?
Ik heb geen Purple Pigeons (alhoewel ik wel een paartje wil...) maar ze komen standaard met witte en zwarte laces.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:18 schreef Teije het volgende:
@SHOOOOOOOOOOOOOTO
Komen purple pigeons standaard met paarse veters?(zag dat jij ze ook had)
Oh.. dacht dat jij ooit een pic had gepost waar je ze aan had. Zal wel iemand anders geweest zijn danquote:Op zondag 6 januari 2008 13:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik heb geen Purple Pigeons (alhoewel ik wel een paartje wil...) maar ze komen standaard met witte en zwarte laces.
"Fafi"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:16 schreef irencus het volgende:
[..]
welke zoek je dan van de pink series?
stark had geloof ik matchende paarse lacesquote:Op zondag 6 januari 2008 13:15 schreef Teije het volgende:
[..]
Oh.. dacht dat jij ooit een pic had gepost waar je ze aan had. Zal wel iemand anders geweest zijn dan![]()
Ik twijfel tussen die en deze:quote:Op zondag 6 januari 2008 14:12 schreef krioro het volgende:
[..]
fafidie adidasjes vind ik wel dope (voor dames)
pys is legit en ligt eraan welke schoen je gaat halen. Trouwens, die Adidas lagen volgens mij in Roermond bij de Outlet.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:36 schreef _Surface het volgende:
Weet er ook iemand of Pickyourshoes betrouwbaar is?
edit: en hoe die maten uitvallen? Ik heb meestal een 38. Is een 38 daar ook echt een 38?
die nikes zijn ook wel tof, maar hoe leuk ze ook mogen zijn, het is geen fafiquote:Op zondag 6 januari 2008 14:33 schreef _Surface het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen die en deze:
[ afbeelding ]
Ze zijn beiden zo mooi
Belgje hier... Ik moet ze dus wel online bestellen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
pys is legit en ligt eraan welke schoen je gaat halen. Trouwens, die Adidas lagen volgens mij in Roermond bij de Outlet.
Aye, die paarse laces staan echt fucking sexyquote:Op zondag 6 januari 2008 13:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
stark had geloof ik matchende paarse laces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |