is iets mooisquote:
Is vanavond niet ergens iets open?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt dus nog meer fans!![]()
Kan je niet zeggen dat je weer ziek bent,
kan ik langskomen
In de zin van?... vat hem ff nietquote:
vervroegd kerstcadeautjes kopenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In de zin van?... vat hem ff niet
Koopavond?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Gaan we niet redden denk.. moet nog eten 7 uur klaar.. 8 uur daar.. +/- 9 uur alles dicht
sneeuwquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:55 schreef Seventees het volgende:
I'm dreaming of a whiteeee christmasssssssss
* Seventees liep vandaag in de sneeuw naar huis
Ski sokken en handschoenenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:23 schreef Sjibble het volgende:
joh, je zal maar in de Horeca werken:')
Dominos Pizza courier, in dit kutweer
Tenen en takken vriezen eraf, krijg je ook maar 10 euro fooi
neeeee,quote:
succes met werkeenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:50 schreef lynda het volgende:
Op naar het werk![]()
![]()
Nog 9 uurtjes en bed tijd
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:50 schreef lynda het volgende:
Op naar het werk![]()
![]()
Nog 9 uurtjes en bed tijd
quote:
hahahaha, moest btw ook lachen om opmerking vandaag van een collega zo van:quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef lynda het volgende:
shut upIk heb nog geen zin om me schoenen te zoeken en de kou in te gaan
Baas heeft nog niet gebeld op de toon van WAAR BLIJF JEEEEEEEEEEE dus zo druk is het nou ook weer niet
Zit thuis he, en Lynda ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
msn op werk: TEN STRENGSTE VERBOTEN
ik enige in bedrijf die het doet terwijl ook verboten isquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit thuis he, en Lynda ook
p.s
Ik ben systeembeheer/helpdesk what ever ..
normaal heb ik web based msn hele dag aan
Ik zorg er wel voor dat andere mensen het sluiten, en anders doe ik het welquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik enige in bedrijf die het doet terwijl ook verboten is
staat gewoon aan, zelfs als leiding gevende er naast staat
Deze week had ik mijn eigen laptop mee he, gamen op het werk .. sowwy!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef lynda het volgende:
Staat bij mij op stage vrijwel altijd wel aan, wil niet zeggen dat ik altijd reageer
Enne droxz.. die normaal telde deze week niet dan heb je nooit gezien![]()
Ik kreeg meestal honger rond een uurtje of 2 a 3quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:03 schreef lynda het volgende:
Hier word het pas echt druk om 12 uur dan beginnen de zuiplappen honger te krijgen of gaan ze bijna zuipen dus bodem![]()
Overleven ze nu wel ff met 2 man op de zaak
Op de tijd dat het bij ons spits isquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kreeg meestal honger rond een uurtje of 2 a 3
easy money makingquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Op de tijd dat het bij ons spits is
Het eerste loon voor vanavond al weer binnen
ik werk er hard voor;)quote:
haha jah, mooi meegenomenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef lynda het volgende:
[..]
ik werk er hard voor;)
nou straks.. dan ren ik me er rot voor dan mag ik nu wel 2 uur later beginnen
achmed???quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, die achmed is weer goed ...
blijft goed ...
zit nu al de hele tijd in mn kop
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef Sgele het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=wskT6YfVB6E
Voor de liefhebbers van Achmed the Dead Terrorist
aha, die blijft gewoonquote:
succes, en we spreken elkaar snel!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef lynda het volgende:
Telefoon gaat voor de 2e x.. ik ga maar eens heel snel naar de zaak!
die van 10 min is ook een knallerquote:
viel spass meissiequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef lynda het volgende:
Telefoon gaat voor de 2e x.. ik ga maar eens heel snel naar de zaak!
Ik heb ze allemaal al zo een beetje gezien,quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van 10 min is ook een knaller
i'll kill you!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:53 schreef Crazy-M het volgende:
tuurlijk
SILENCE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
allah dammedquote:
knock knockquote:
Hallo lieve meidquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:59 schreef diertjuh het volgende:
Hey lieve mensen![]()
Iemand een desperados?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hallo lieve meid![]()
nee net mn bier op, maar toch bedankt
allow diertjuh!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:59 schreef diertjuh het volgende:
Hey lieve mensen![]()
Iemand een desperados?
een grolschequote:
en zijn vriend maar zeggen dat hij een haloween (what ever ... iets met drank) decoratie isquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef Crazy-M het volgende:
so your not moslum?
No, look under my ass, it say: made in china
inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en zijn vriend maar zeggen dat hij een haloween (what ever ... iets met drank) decoratie is
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
allow diertjuh!
Normaal zou ik gelijk ja zeggen! maar zit aan de whiskey, dus dat werkt niet lekker denk ik
Grolsch niet mijn favo bier. Maar wel te drinken. Moet er alleen zovaak van naar de wcquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een grolsche
was weer lekker, zo maar naar bedje, morgen weer vroieg dag
truc is zo lang mogelijk te wachten ;pquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Grolsch niet mijn favo bier. Maar wel te drinken. Moet er alleen zovaak van naar de wc
Gelukkig ik ben toch niet de enigequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
truc is zo lang mogelijk te wachten ;p
als je eenmaal gaat ... dan blijf je lopen.
maar klopt wel,
2 glazen grolsch en wc
5 of 6 glazen ander merk en dan pas
diertjuh!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]whoehoee droxzie
.
Whiskey moet ik ooit ook eens proberen
Truste man!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar is pitten.
Slaap lekker allemaaldiertjuh
slaap wel Droxz
en de rest, tot morgen ofzo,
ach jah, handig als je de bob bent ;pquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gelukkig ik ben toch niet de enige. Als ik Heineken drink dan heb ik nergens last van maar bij Grolsch altijd
.
Maar klopt wel wat je zegt. Vorig jaar na het optreden van Apocalyptica zijn we nog ff naar een cafe'tje gegaan en toen moest ik naar de wc en was weer terug en kwartier later moest ik alweeren dat ging ff een uurtje door
![]()
Slaaplekkerquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar is pitten.
Slaap lekker allemaaldiertjuh
slaap wel Droxz
en de rest, tot morgen ofzo,
Whehehe...sterke drank drink ik bijna nooit puurquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diertjuh!![]()
![]()
Net als bier, je moet het leren drinken hahahaha
Whiskey cola, doe ik ook hoor! Allee niet bij de betere (duurdere) whiskey'squote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Whehehe...sterke drank drink ik bijna nooit puurZelfs wijn nog niet
toedelsquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ga ook pleite, ga lekker achter mij Wii hangen!
You 2!quote:
jah maar ik zit nog op schoolquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:03 schreef Sjibble het volgende:
Enige ICT´ers in dit topic?
Hoeveel vrij hebben jullie
Goede mogguh!quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
oe tis weer koud buiten -5
[ afbeelding ]
Nope, doe ook iets in de IT ofzo...quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:03 schreef Sjibble het volgende:
Enige ICT´ers in dit topic?
Hoeveel vrij hebben jullie
Nice! heb net ook wat foto's gemaakt, maarja moet ze even verkleinen en fotosoep is op zijn bek gegaan dus die ben ik even opnieuw aan het downloaden kopenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:41 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het ook koud
Beetje jammer alleen dat ik te lui ben om buiten de foto te nemen, nu gewoon door het raam dan maar
Hup, naar de stad jij!quote:
quote:
Nog gezellig in de stad?quote:
Ben ik klaar met werken, gezellig!!!quote:
En hoe laat is dat dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben ik klaar met werken, gezellig!!!![]()
Maarja, het is nog niet zover, zo maar nog een bak koffie halen..
20:30u!quote:
bijna kerstquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:55 schreef Crazy-M het volgende:
toch weer wat werk gedaan in het weekend
ach jah, moest 4 nummers opzoeken en wat configs opzoeken + bekijken
Dacht dat je vrij was?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:32 schreef lynda het volgende:
Zo mijn werkdag gaat ook maar weer eens beginnen!
alleen de eerste en 2de kerstdag vrij ... rest werkenquote:
was ik ook tot me telefoon ging om half 10quote:
Gelukkig ben je lekker vrij deze week, dus kan je morgen weer lekker uitslapenquote:Op zondag 23 december 2007 11:50 schreef lynda het volgende:
[..]
was ik ook tot me telefoon ging om half 10![]()
nu compleet gaar, zo ff stad in en dan weer voetbal en dan is de zondag ook weer voorbij
quote:Op zondag 23 december 2007 12:57 schreef Friday12 het volgende:
het is alweer bijna kerst en ook alweer bijna oud en nieuw
haha hoezo?quote:Op zondag 23 december 2007 13:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
helleuw
en dit wordt een hele saaie zondag
Meestal is de zondag bij mij een beetje films en series kijken. Echt een luie zondagquote:Op zondag 23 december 2007 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha hoezo?
ik al weer wat gedaan ... niet veel maar toch
ehm auto banden op spanning gebracht en glasbak geleegdquote:Op zondag 23 december 2007 13:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Meestal is de zondag bij mij een beetje films en series kijken. Echt een luie zondagmaar heb op moment geen series of films
Wat heb jij gedaan dan?
Dat is meer dan dat ik gedaan hebquote:Op zondag 23 december 2007 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm auto banden op spanning gebracht en glasbak geleegd
dadelijk maar ff generals zero hour spelen
ja die moet ik nog downloaden ehm, bedoel kopenquote:Op zondag 23 december 2007 14:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is meer dan dat ik gedaan hebIk heb namelijk nog niets gedaan
Ben nu I am Legend aan het kijken. Toch nog iets gevonden
Ik kijk via een site waar je films online kunt kijkenquote:Op zondag 23 december 2007 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja die moet ik nog downloaden ehm, bedoel kopen![]()
zo net maar even via hyves iedereen die ik geen kaart heb kunnen sturen fijne feestdagen gewenst
hmm maar 446 mb de filmquote:Op zondag 23 december 2007 14:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik kijk via een site waar je films online kunt kijkenja op die manier kan het natuurlijk ook
446mb maar dat is ook niet helemaal goed volgens mijquote:Op zondag 23 december 2007 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm maar 446 mb de film
maar hij is helemaal goed enzo zoals de mensen reageren
DIVx
het is schijnbaar dvd kwaliteitquote:Op zondag 23 december 2007 14:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
446mb maar dat is ook niet helemaal goed volgens mij. Ik kijk nu wel met kijkbare kwaliteit maar het kan beter
bummerquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen de eerste en 2de kerstdag vrij ... rest werken
Als het dvd kwaliteit is dan zou het bestand toch groter moeten zijn?quote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is schijnbaar dvd kwaliteit
the kingdom ben ik ook maar aan het downloaden
skirmish level uitgespeeld in generals ... slaat ie terug naar vista ...
ondertussen al beeld?quote:Op zondag 23 december 2007 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
als ik nu ook beeld had was ik tevreden![]()
tjaquote:
die heb ik gisteren gezien, vind hem niet echt veel aan (de 5 minuten dat ik gezien hebquote:Op zondag 23 december 2007 14:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als het dvd kwaliteit is dan zou het bestand toch groter moeten zijn?Binnenkort ook maar even 'The golden compass' opzoeken.
nee was avi file zonder beeld, ook al werdt er geroepen van welquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die heb ik gisteren gezien, vind hem niet echt veel aan (de 5 minuten dat ik gezien heb)
ben nu versie van 4 gig aan het dowloaden. DVD5 kwaliteit
the kingdom ook maar ff opzoeken danquote:Op zondag 23 december 2007 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
Thekingdom van 1 gig nu wel binnen
ff snel parren, en uitpakken. Kijken of die wel werkt
hoop van wel jahquote:Op zondag 23 december 2007 15:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]dan heb je waarschijnlijk erg goed beeld met die 4gig
quote:Op zondag 23 december 2007 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoop van wel jah
hmm. wat heb ik vandaag, met slaperige kop ook de avi van the kingdom binnen gesleept
maar weer opnieuw downloaden danquote:
Zo kom je je zondag wel doorquote:Op zondag 23 december 2007 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar weer opnieuw downloaden dan
ook geen beeld namelijk
zo te lezen gebruik je nieuwsgroepen, gebruik je toevallig ook FTD?quote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
zo en thekingdom van 5 gig aan het downloaden :d als daar geen beeld bij zit eet ik mn schoenen op
tja, over 4 uur beide films binnenquote:
ja tuurlijk gebruik ik ftdquote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zo te lezen gebruik je nieuwsgroepen, gebruik je toevallig ook FTD?
Whehehe dat wil ik wel zienquote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
zo en thekingdom van 5 gig aan het downloaden :d als daar geen beeld bij zit eet ik mn schoenen op
hahahaa, die bestudeer ik altijd goed voordat ik ga downloaden.quote:Op zondag 23 december 2007 15:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja tuurlijk gebruik ik ftd
alleen de kunst is om ook de beschrijving te lezen .... en dat was ik ff 2 keer vergeten
die van mij crazymquote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaa, die bestudeer ik altijd goed voordat ik ga downloaden.
(p.s mijn naam op FTD is gewoon Droxz)
Jullie brachten me op een idee, ben thekingdom ook maar gelijk aan het downloadenquote:
gister op scouting al van iemand schoen in de magnetron gedaanquote:
Meestal zet ik die lekker in de nacht ofzo, heb ik er geen last vanquote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van mij crazym
hoppa, EINDELIJK jagged allience 2 op ftd
maar gelijk downloaden
(wachtrij nu voor 5 uurtjes vol)
van wie?quote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie brachten me op een idee, ben thekingdom ook maar gelijk aan het downloaden
ik hier ook geen last van hoorquote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meestal zet ik die lekker in de nacht ofzo, heb ik er geen last van
mbit, gaat wel lekker zo
Jullie?! ben niet meer zo actief met zoeken naar films, nog meer films die ik MOET zien?quote:
bedoelde van wie download je hemquote:Op zondag 23 december 2007 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie?! ben niet meer zo actief met zoeken naar films, nog meer films die ik MOET zien?
FTD: 564686quote:Op zondag 23 december 2007 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedoelde van wie download je hem
ik nu van twilightnzb
quote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister op scouting al van iemand schoen in de magnetron gedaan
toen kwam er 1 op idee om aan te zetten ...
tijdens het uitzetten sloegen de stoppen door
gast trekt schoen aan en zegt: hey, mn schoen is nu wel warm
je bent niet de enige die lui isquote:Op zondag 23 december 2007 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
maar ben lui vandaag, ik ga maar eens douchen
iedereen is luiquote:
Scherpquote:Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iedereen is lui
anders zaten we hier niet :d
LOL altijd leuk bij generals ... super sterke verdediging bouwen, ondertussen achter de linie een aanvals groep opbouwen, met vliegtuigen kant a bestoken, en met voertuigen bij kant B naar binnen rijden
blijft het goed doen :d
Normaal 'werken' wequote:Op zondag 23 december 2007 17:45 schreef Age_Bijkaart het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar wat is het idee van dit topic? Zijn jullie vandaag allemaal op het werk en aan het fokken?? Of is dit gewoon een algemene slowchat reeks?
Algemene slowchatreeks voor doordeweeks op t werk, maar in t weekend is er ook nog wel eens iemandquote:Op zondag 23 december 2007 17:45 schreef Age_Bijkaart het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar wat is het idee van dit topic? Zijn jullie vandaag allemaal op het werk en aan het fokken?? Of is dit gewoon een algemene slowchat reeks?
idee is gewoon meeposten. Ookal ben je op het moment niet aan het werk.quote:Op zondag 23 december 2007 17:45 schreef Age_Bijkaart het volgende:
3 weken vakantiequote:Op zondag 23 december 2007 17:57 schreef Age_Bijkaart het volgende:
Ok ik begrijp het. Allemaal weer zin om morgen aan de slag te gaan? Of hebben jullie allemaal een vrije dag opgenomen?
hopelijk geen vakantieplannen om er met de auto op uit te gaan?quote:Op zondag 23 december 2007 18:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Kut, kom ik er net achter dat de APK van m'n auto gisteren is verlopen
Volgende week hele week vrij van me stagequote:Op zondag 23 december 2007 17:57 schreef Age_Bijkaart het volgende:
Ok ik begrijp het. Allemaal weer zin om morgen aan de slag te gaan? Of hebben jullie allemaal een vrije dag opgenomen?
quote:Op zondag 23 december 2007 18:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Kut, kom ik er net achter dat de APK van m'n auto gisteren is verlopen
Shit net te laatquote:Op zondag 23 december 2007 17:57 schreef diertjuh het volgende:
ik wacht nog ff 5 min..op pm terug en dan ben ik weg. Ajuus
het altijd heerlijke Noord Brabantquote:Op zondag 23 december 2007 18:42 schreef lynda het volgende:
I am legend wil ik ooooooooook
Trouwens crazy waar kwam jij ook alweer vandaan
vanmiddag gegeken via een site waar je films online kunt kijken.quote:Op zondag 23 december 2007 18:42 schreef lynda het volgende:
I am legend wil ik ooooooooook
Trouwens crazy waar kwam jij ook alweer vandaan
ja nummer uit de film the grinch.quote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
30 kerst albums in de download ...
moet vast wel IETS tussen zitten
hoop het wel :dquote:Op zondag 23 december 2007 19:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja nummer uit de film the grinch.
riep je 8 minuten geleden ook al op msnquote:Op zondag 23 december 2007 20:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
maar nu ga ik weer de stilte dichtmaken..want ik ga er ook vandoor
wie nietquote:
Ik nu the grinch kijkenquote:I AM Legend aan het kijken
welke film viel tegen ?quote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef lynda het volgende:
Ik vond de film tegenvallen
Nu lekker bedtijd, over 13 uur de wekker weer en ik heb een hooooooooop bij te slapen
Ik bel morgen nog wel even weer bij je aan. Kijken of ik dan geloof dat je ook zo onschuldig bentquote:Op zondag 23 december 2007 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
riep je 8 minuten geleden ook al op msn
ik is onschuldig
quote:Op zondag 23 december 2007 20:27 schreef lynda het volgende:
Ik hou van diertjuh
I AM Legend aan het kijken
Jullie maken me verlegenquote:Op zondag 23 december 2007 20:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie niet
[..]
Ik nu the grinch kijken
ja ik vond um ook niet helemaal super. Naar mijn idee was het een beetje te makkelijk in elkaar gezet. Had er ook meer van verwacht.quote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef lynda het volgende:
Ik vond de film tegenvallen
Nu lekker bedtijd, over 13 uur de wekker weer en ik heb een hooooooooop bij te slapen
aanwazigquote:Op zondag 23 december 2007 23:20 schreef WhiteLightning het volgende:
**hik** zo allemaal nog aanwazig ?
neequote:Op zondag 23 december 2007 23:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb jij hyves?Wil de hele lijst met GRTDOJW in mn lijstje hebben
De auto heb ik wel regelmatig nodig ja, maar gelukkig staat er nog eenquote:Op zondag 23 december 2007 18:04 schreef Age_Bijkaart het volgende:
[..]
hopelijk geen vakantieplannen om er met de auto op uit te gaan?
zoals gezegd ... altijdquote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik bel morgen nog wel even weer bij je aan. Kijken of ik dan geloof dat je ook zo onschuldig bent
tja en je weet wat ik benquote:
zeg je nu pas, nu ik hem gedownload hebquote:
moest jij niet slapen of tv kijken?quote:Op zondag 23 december 2007 23:27 schreef diertjuh het volgende:
ben er ook nog even.
aah toe nou .....quote:Op zondag 23 december 2007 23:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
neeals ik er 1 aanmaak zal het voor jouw lijstje zijn maar ik kom er toch nooit op
dacht als je afspraak hebt gemaakt dat het ook goed is ...quote:Op maandag 24 december 2007 01:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De auto heb ik wel regelmatig nodig ja, maar gelukkig staat er nog een
omdat hij er achter kwam dat zijn APK van de auto was vergeten. en nu te laat isquote:
pff 2 maar .......quote:Op maandag 24 december 2007 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
je mag 2 ballen pakken
[ afbeelding ]
jah godverquote:Op maandag 24 december 2007 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
staan niet op de kaart, jammer
mja ik ga mn hele huisje s schoonmaken. lekker productief dusquote:Op maandag 24 december 2007 07:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah godver
ff kijken of ik klaar ben voor mn werkdag:
Laptop: Check.
Generals zero hour: Generals first decade cd bij dus CHECK
Films: The Kingdom en I am legend. CHECK
denk dat ik vandaag wel door kom
mja,quote:Op maandag 24 december 2007 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ja je zal wel geen ruk te doen hebben. zowat iedereen is vrij vandaag
mijn checklist voor vandaag:quote:Op maandag 24 december 2007 08:49 schreef Sgele het volgende:
Tuurlijk wordt het niet veel werken
Ik heb in ieder geval niet de intentie ook maar iets te gaan doen vandaag...
The Kingdomquote:Op maandag 24 december 2007 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn checklist voor vandaag:
Ha ha nee da;s waar maar een heel weekend dat ding uit is hier ook een wonderquote:Op maandag 24 december 2007 09:21 schreef Sgele het volgende:
Hallo Draculettetje!
Te veel achter je pc zitten is ook niet goed he
Nog steeds goed verkouden, maar ik voel me wel weer een stuk fitterquote:Op maandag 24 december 2007 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ha ha nee da;s waar maar een heel weekend dat ding uit is hier ook een wonder
jij weer helemaal opgeknapt?
dat dacht ik ook al jahquote:Op maandag 24 december 2007 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
The Kingdom!!! Goeie film
Jouw dag wordt een goeie
gelukkig maar!quote:Op maandag 24 december 2007 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog steeds goed verkouden, maar ik voel me wel weer een stuk fitter
Hopen dat ik deze week m'n laptop nog geleverd krijg...dan heb ik er nog wat aan met de rustige dagen die gaan komenquote:
Hier staat nu een Xbox 360 op een full Hd tv aangeslotenquote:Op maandag 24 december 2007 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn checklist voor vandaag:
Collega van me heeft z'n Wii meegenomenquote:Op maandag 24 december 2007 09:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hier staat nu een Xbox 360 op een full Hd tv aangesloten
Je maakt een geintje?quote:Op maandag 24 december 2007 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
telefoon staat hier gewoon roodgloeiend
nee ....quote:
Ah je blijft iig bezig. Ik verveel me kapot hierquote:Op maandag 24 december 2007 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee ....
serieus
weer vanwege die mail server ....
moet er nu nog 4 terug bellen
belt de leidinggevende,quote:Op maandag 24 december 2007 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah je blijft iig bezig. Ik verveel me kapot hier
Trek de stekker eruit en laat 'm kapotvallen! De ultieme kerstgedachtequote:Op maandag 24 december 2007 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
belt de leidinggevende,
of ik hem ook niet even kan terug bellen .
moet er nu nog 4 terug bellen
Hij ziet ze echt vliegen
Zelfs ik ben vrij deze week!quote:Op maandag 24 december 2007 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ja je zal wel geen ruk te doen hebben. zowat iedereen is vrij vandaag
mogguh!quote:
Heb hem niet eens afgekekenquote:Op maandag 24 december 2007 11:15 schreef lynda het volgende:
Ben gelukkig niet de enige die I AM legend tegen vind vallen:D
oudjaarsdag moet ik helaas wel werkenquote:Op maandag 24 december 2007 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
tralalalala kut telefoon.....
wel sociaal zo voor de kerst
quote:Op maandag 24 december 2007 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
"Er komt een nieuwe film uit: De vibrator."
"Oh, is dat een pornofilm?"
"Nee, een triller!"
Normaal zit ik hier elke dag, vandaag vrij maar toch even mijn gezicht laten zienquote:Op maandag 24 december 2007 11:33 schreef Sebash het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht trouwens dat ik de enige was die moest werken vandaag.
Gladly i'm wrong, maar der is he-le-maal niemand verder hier,to the rest of holland
Amenquote:Op maandag 24 december 2007 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Vergeet je griepprik niet!!
Eet goed.
Let erop dat je dagelijks voldoende groente en fruit eet.
Neem extra vitaminen en pomp je vitamine C wat op.
Zorg voor genoeg beweging. Beweging helpt het immuunsysteem op te bouwen.
Wandel tenminste een half uur per dag, neem de trap in plaats van de lift etc.
Was je handen vaak.
Ga de buitenlucht in. Open deuren en ramen zoveel mogelijk.
Probeer stress uit je leven te vermijden.
Rust regelmatig of volg het doktersadvies.
Bedenk dit...
Als je voor de prik gaat, wat doen ze dan als eerste?
Men maakt je arm schoon met alcohol. Waarom?
Omdat alcohol de bacterien doodt, dus
Ik wandel naar de slijterij... (beweging)
Ik doe wijn in mijn glas... (fruit)
Selderie in mijn bloody mary... (groenten)
Drink het buiten op het terras... (frisse lucht)
Vertel moppen, lachen...(goed tegen de stress)
Dan val ik in slaap...(rust)
Dus zoals ik het bekijk:
Zolang je de alcohol maar op peil houdt kan de griep je niet belagen.
Mijn moeder zei altijd:
"EEN SLOK DOOR JE MOND, IS BETER DAN EEN PRIK IN JE K..!!!
Die heb ik helaas uitgeleend anders had ik ff kunnen gitarenquote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Collega van me heeft z'n Wii meegenomen
Gisteren zo stoned als een garnaal, en lekker lam achter me wii gezeten ...quote:Op maandag 24 december 2007 11:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die heb ik helaas uitgeleend anders had ik ff kunnen gitaren.
ik ook, probeer nog vrij te nemenquote:Op maandag 24 december 2007 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oudjaarsdag moet ik helaas wel werken
Dank u, dank u! van het zelfde Seven!quote:Op maandag 24 december 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
* Seventees wenst iedereen fijne kerstdagen een een gelukkig & gezond 2008!![]()
Zit met 2 mensen, die andere is vrij, dus ik kan 1000% geen vrij krijgenquote:Op maandag 24 december 2007 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook, probeer nog vrij te nemen
Dat dus alleen de L in ps moet een D zijnquote:Op maandag 24 december 2007 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Normaal zit ik hier elke dag, vandaag vrij maar toch even mijn gezicht laten zien
aan de mensen die wel moeten "werken"![]()
p.s
Straks gezellig met "L" kerstinkopen doen
ik ook enige ICTer hierquote:Op maandag 24 december 2007 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit met 2 mensen, die andere is vrij, dus ik kan 1000% geen vrij krijgen![]()
(maar mijn laptop met films ligt op mijn werk, dus kom me dag wel door)
Ik ben gedetacheerd, samen met mijn collega ...quote:
* Sgele wenst Seventees ook alles van dat goedequote:Op maandag 24 december 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
* Seventees wenst iedereen fijne kerstdagen een een gelukkig & gezond 2008!![]()
Dat heb ik dus ook gedaanquote:Op maandag 24 december 2007 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moest jij niet slapen of tv kijken?
Ik ben voor het eerst sinds 6 jaar vrij, met kerst en oud en nieuw!quote:
daa klote zeg! het is dat ik vanavond wat te doen heb, anders was ik wel langsgekomenquote:
Kleine Schandaalquote:Op maandag 24 december 2007 12:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook gedaan. ben namelijk nu net wakker
Allen met oud en nieuw werken (oudjaarsdag), nu lekker vrij!quote:Op maandag 24 december 2007 12:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst sinds 6 jaar vrij, met kerst en oud en nieuw!
Je hebt altijd van die aso'squote:Op maandag 24 december 2007 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kleine Schandaal
en ik al vanaf 7:00
quote:Op maandag 24 december 2007 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kleine Schandaal
en ik al vanaf 7:00
Oudjaarsdag moet ik hier ook werken. Echter 's avonds niet, dus ga ik me maar met het feestend volk bemoeienquote:Op maandag 24 december 2007 12:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Allen met oud en nieuw werken (oudjaarsdag), nu lekker vrij!
is echt lang geleden dat ik een week vrij geweest ben zeg
*kruipt voor en vraagt kun je mn computer ff fixen? Die maakt namelijk een tering herrie.*quote:Op maandag 24 december 2007 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
Dit is de ICT dienst van Crazym..
op dit moment zijn er nog 5 wachtende voor u
(en de leiding gevende schuif ik steeds naar achteren)
die kan namelijk al mailen vandaar
ehm kan je ventilator zijn, of vuil teveel stof, noem maar op:)quote:Op maandag 24 december 2007 12:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
*kruipt voor en vraagt kun je mn computer ff fixen? Die maakt namelijk een tering herrie.*
en zeker zeggen dat je onschuldig bentquote:
iK had dat laatst met alcohol ja meer als 10 noten lukr nietquote:Op maandag 24 december 2007 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren zo stoned als een garnaal, en lekker lam achter me wii gezeten ...
Daar breek je geen records mee heb ik gemerkt
Hier het zelfde hoor, ben alleen pas rond 18:45 thuis .. maarja, genoeg tijd overquote:Op maandag 24 december 2007 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oudjaarsdag moet ik hier ook werken. Echter 's avonds niet, dus ga ik me maar met het feestend volk bemoeien
Dat gitaar spel heb ik niet, alleen nog wii sports, dat lukt dan helemaal niet hahahaquote:Op maandag 24 december 2007 12:31 schreef Steve-O het volgende:
[..]
iK had dat laatst met alcohol ja meer als 10 noten lukr niet
tot straks!quote:
Ik weet wat het is. Maar jij mag het fixenquote:Op maandag 24 december 2007 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm kan je ventilator zijn, of vuil teveel stof, noem maar op:)
ben ik toch ookquote:Op maandag 24 december 2007 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en zeker zeggen dat je onschuldig bent
tegen welke prijs?quote:Op maandag 24 december 2007 12:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik weet wat het is. Maar jij mag het fixenhaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |