bummerquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen de eerste en 2de kerstdag vrij ... rest werken
Als het dvd kwaliteit is dan zou het bestand toch groter moeten zijn?quote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is schijnbaar dvd kwaliteit
the kingdom ben ik ook maar aan het downloaden
skirmish level uitgespeeld in generals ... slaat ie terug naar vista ...
ondertussen al beeld?quote:Op zondag 23 december 2007 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
als ik nu ook beeld had was ik tevreden![]()
tjaquote:
die heb ik gisteren gezien, vind hem niet echt veel aan (de 5 minuten dat ik gezien hebquote:Op zondag 23 december 2007 14:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als het dvd kwaliteit is dan zou het bestand toch groter moeten zijn?Binnenkort ook maar even 'The golden compass' opzoeken.
nee was avi file zonder beeld, ook al werdt er geroepen van welquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die heb ik gisteren gezien, vind hem niet echt veel aan (de 5 minuten dat ik gezien heb)
ben nu versie van 4 gig aan het dowloaden. DVD5 kwaliteit
the kingdom ook maar ff opzoeken danquote:Op zondag 23 december 2007 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
Thekingdom van 1 gig nu wel binnen
ff snel parren, en uitpakken. Kijken of die wel werkt
hoop van wel jahquote:Op zondag 23 december 2007 15:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]dan heb je waarschijnlijk erg goed beeld met die 4gig
quote:Op zondag 23 december 2007 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoop van wel jah
hmm. wat heb ik vandaag, met slaperige kop ook de avi van the kingdom binnen gesleept
maar weer opnieuw downloaden danquote:
Zo kom je je zondag wel doorquote:Op zondag 23 december 2007 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar weer opnieuw downloaden dan
ook geen beeld namelijk
zo te lezen gebruik je nieuwsgroepen, gebruik je toevallig ook FTD?quote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
zo en thekingdom van 5 gig aan het downloaden :d als daar geen beeld bij zit eet ik mn schoenen op
tja, over 4 uur beide films binnenquote:
ja tuurlijk gebruik ik ftdquote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zo te lezen gebruik je nieuwsgroepen, gebruik je toevallig ook FTD?
Whehehe dat wil ik wel zienquote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
zo en thekingdom van 5 gig aan het downloaden :d als daar geen beeld bij zit eet ik mn schoenen op
hahahaa, die bestudeer ik altijd goed voordat ik ga downloaden.quote:Op zondag 23 december 2007 15:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja tuurlijk gebruik ik ftd
alleen de kunst is om ook de beschrijving te lezen .... en dat was ik ff 2 keer vergeten
die van mij crazymquote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaa, die bestudeer ik altijd goed voordat ik ga downloaden.
(p.s mijn naam op FTD is gewoon Droxz)
Jullie brachten me op een idee, ben thekingdom ook maar gelijk aan het downloadenquote:
gister op scouting al van iemand schoen in de magnetron gedaanquote:
Meestal zet ik die lekker in de nacht ofzo, heb ik er geen last vanquote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van mij crazym
hoppa, EINDELIJK jagged allience 2 op ftd
maar gelijk downloaden
(wachtrij nu voor 5 uurtjes vol)
van wie?quote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie brachten me op een idee, ben thekingdom ook maar gelijk aan het downloaden
ik hier ook geen last van hoorquote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meestal zet ik die lekker in de nacht ofzo, heb ik er geen last van
mbit, gaat wel lekker zo
Jullie?! ben niet meer zo actief met zoeken naar films, nog meer films die ik MOET zien?quote:
bedoelde van wie download je hemquote:Op zondag 23 december 2007 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie?! ben niet meer zo actief met zoeken naar films, nog meer films die ik MOET zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |