Deze week had ik mijn eigen laptop mee he, gamen op het werk .. sowwy!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef lynda het volgende:
Staat bij mij op stage vrijwel altijd wel aan, wil niet zeggen dat ik altijd reageer
Enne droxz.. die normaal telde deze week niet dan heb je nooit gezien![]()
Ik kreeg meestal honger rond een uurtje of 2 a 3quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:03 schreef lynda het volgende:
Hier word het pas echt druk om 12 uur dan beginnen de zuiplappen honger te krijgen of gaan ze bijna zuipen dus bodem![]()
Overleven ze nu wel ff met 2 man op de zaak
Op de tijd dat het bij ons spits isquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kreeg meestal honger rond een uurtje of 2 a 3
easy money makingquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Op de tijd dat het bij ons spits is
Het eerste loon voor vanavond al weer binnen
ik werk er hard voor;)quote:
haha jah, mooi meegenomenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef lynda het volgende:
[..]
ik werk er hard voor;)
nou straks.. dan ren ik me er rot voor dan mag ik nu wel 2 uur later beginnen
achmed???quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, die achmed is weer goed ...
blijft goed ...
zit nu al de hele tijd in mn kop
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef Sgele het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=wskT6YfVB6E
Voor de liefhebbers van Achmed the Dead Terrorist
aha, die blijft gewoonquote:
succes, en we spreken elkaar snel!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef lynda het volgende:
Telefoon gaat voor de 2e x.. ik ga maar eens heel snel naar de zaak!
die van 10 min is ook een knallerquote:
viel spass meissiequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef lynda het volgende:
Telefoon gaat voor de 2e x.. ik ga maar eens heel snel naar de zaak!
Ik heb ze allemaal al zo een beetje gezien,quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van 10 min is ook een knaller
i'll kill you!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:53 schreef Crazy-M het volgende:
tuurlijk
SILENCE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
allah dammedquote:
knock knockquote:
Hallo lieve meidquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:59 schreef diertjuh het volgende:
Hey lieve mensen![]()
Iemand een desperados?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hallo lieve meid![]()
nee net mn bier op, maar toch bedankt
allow diertjuh!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:59 schreef diertjuh het volgende:
Hey lieve mensen![]()
Iemand een desperados?
een grolschequote:
en zijn vriend maar zeggen dat hij een haloween (what ever ... iets met drank) decoratie isquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef Crazy-M het volgende:
so your not moslum?
No, look under my ass, it say: made in china
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |