is iets mooisquote:
Is vanavond niet ergens iets open?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt dus nog meer fans!![]()
Kan je niet zeggen dat je weer ziek bent,
kan ik langskomen
In de zin van?... vat hem ff nietquote:
vervroegd kerstcadeautjes kopenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In de zin van?... vat hem ff niet
Koopavond?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Gaan we niet redden denk.. moet nog eten 7 uur klaar.. 8 uur daar.. +/- 9 uur alles dicht
sneeuwquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:55 schreef Seventees het volgende:
I'm dreaming of a whiteeee christmasssssssss
* Seventees liep vandaag in de sneeuw naar huis
Ski sokken en handschoenenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:23 schreef Sjibble het volgende:
joh, je zal maar in de Horeca werken:')
Dominos Pizza courier, in dit kutweer
Tenen en takken vriezen eraf, krijg je ook maar 10 euro fooi
neeeee,quote:
succes met werkeenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:50 schreef lynda het volgende:
Op naar het werk![]()
![]()
Nog 9 uurtjes en bed tijd
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:50 schreef lynda het volgende:
Op naar het werk![]()
![]()
Nog 9 uurtjes en bed tijd
quote:
hahahaha, moest btw ook lachen om opmerking vandaag van een collega zo van:quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef lynda het volgende:
shut upIk heb nog geen zin om me schoenen te zoeken en de kou in te gaan
Baas heeft nog niet gebeld op de toon van WAAR BLIJF JEEEEEEEEEEE dus zo druk is het nou ook weer niet
Zit thuis he, en Lynda ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
msn op werk: TEN STRENGSTE VERBOTEN
ik enige in bedrijf die het doet terwijl ook verboten isquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit thuis he, en Lynda ook
p.s
Ik ben systeembeheer/helpdesk what ever ..
normaal heb ik web based msn hele dag aan
Ik zorg er wel voor dat andere mensen het sluiten, en anders doe ik het welquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik enige in bedrijf die het doet terwijl ook verboten is
staat gewoon aan, zelfs als leiding gevende er naast staat
Deze week had ik mijn eigen laptop mee he, gamen op het werk .. sowwy!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef lynda het volgende:
Staat bij mij op stage vrijwel altijd wel aan, wil niet zeggen dat ik altijd reageer
Enne droxz.. die normaal telde deze week niet dan heb je nooit gezien![]()
Ik kreeg meestal honger rond een uurtje of 2 a 3quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:03 schreef lynda het volgende:
Hier word het pas echt druk om 12 uur dan beginnen de zuiplappen honger te krijgen of gaan ze bijna zuipen dus bodem![]()
Overleven ze nu wel ff met 2 man op de zaak
Op de tijd dat het bij ons spits isquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kreeg meestal honger rond een uurtje of 2 a 3
easy money makingquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Op de tijd dat het bij ons spits is
Het eerste loon voor vanavond al weer binnen
ik werk er hard voor;)quote:
haha jah, mooi meegenomenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef lynda het volgende:
[..]
ik werk er hard voor;)
nou straks.. dan ren ik me er rot voor dan mag ik nu wel 2 uur later beginnen
achmed???quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, die achmed is weer goed ...
blijft goed ...
zit nu al de hele tijd in mn kop
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef Sgele het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=wskT6YfVB6E
Voor de liefhebbers van Achmed the Dead Terrorist
aha, die blijft gewoonquote:
succes, en we spreken elkaar snel!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef lynda het volgende:
Telefoon gaat voor de 2e x.. ik ga maar eens heel snel naar de zaak!
die van 10 min is ook een knallerquote:
viel spass meissiequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef lynda het volgende:
Telefoon gaat voor de 2e x.. ik ga maar eens heel snel naar de zaak!
Ik heb ze allemaal al zo een beetje gezien,quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van 10 min is ook een knaller
i'll kill you!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:53 schreef Crazy-M het volgende:
tuurlijk
SILENCE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
allah dammedquote:
knock knockquote:
Hallo lieve meidquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:59 schreef diertjuh het volgende:
Hey lieve mensen![]()
Iemand een desperados?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hallo lieve meid![]()
nee net mn bier op, maar toch bedankt
allow diertjuh!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:59 schreef diertjuh het volgende:
Hey lieve mensen![]()
Iemand een desperados?
een grolschequote:
en zijn vriend maar zeggen dat hij een haloween (what ever ... iets met drank) decoratie isquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef Crazy-M het volgende:
so your not moslum?
No, look under my ass, it say: made in china
inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en zijn vriend maar zeggen dat hij een haloween (what ever ... iets met drank) decoratie is
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
allow diertjuh!
Normaal zou ik gelijk ja zeggen! maar zit aan de whiskey, dus dat werkt niet lekker denk ik
Grolsch niet mijn favo bier. Maar wel te drinken. Moet er alleen zovaak van naar de wcquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een grolsche
was weer lekker, zo maar naar bedje, morgen weer vroieg dag
truc is zo lang mogelijk te wachten ;pquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Grolsch niet mijn favo bier. Maar wel te drinken. Moet er alleen zovaak van naar de wc
Gelukkig ik ben toch niet de enigequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
truc is zo lang mogelijk te wachten ;p
als je eenmaal gaat ... dan blijf je lopen.
maar klopt wel,
2 glazen grolsch en wc
5 of 6 glazen ander merk en dan pas
diertjuh!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]whoehoee droxzie
.
Whiskey moet ik ooit ook eens proberen
Truste man!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar is pitten.
Slaap lekker allemaaldiertjuh
slaap wel Droxz
en de rest, tot morgen ofzo,
ach jah, handig als je de bob bent ;pquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gelukkig ik ben toch niet de enige. Als ik Heineken drink dan heb ik nergens last van maar bij Grolsch altijd
.
Maar klopt wel wat je zegt. Vorig jaar na het optreden van Apocalyptica zijn we nog ff naar een cafe'tje gegaan en toen moest ik naar de wc en was weer terug en kwartier later moest ik alweeren dat ging ff een uurtje door
![]()
Slaaplekkerquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar is pitten.
Slaap lekker allemaaldiertjuh
slaap wel Droxz
en de rest, tot morgen ofzo,
Whehehe...sterke drank drink ik bijna nooit puurquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diertjuh!![]()
![]()
Net als bier, je moet het leren drinken hahahaha
Whiskey cola, doe ik ook hoor! Allee niet bij de betere (duurdere) whiskey'squote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Whehehe...sterke drank drink ik bijna nooit puurZelfs wijn nog niet
toedelsquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ga ook pleite, ga lekker achter mij Wii hangen!
You 2!quote:
jah maar ik zit nog op schoolquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:03 schreef Sjibble het volgende:
Enige ICT´ers in dit topic?
Hoeveel vrij hebben jullie
Goede mogguh!quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
oe tis weer koud buiten -5
[ afbeelding ]
Nope, doe ook iets in de IT ofzo...quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:03 schreef Sjibble het volgende:
Enige ICT´ers in dit topic?
Hoeveel vrij hebben jullie
Nice! heb net ook wat foto's gemaakt, maarja moet ze even verkleinen en fotosoep is op zijn bek gegaan dus die ben ik even opnieuw aan het downloaden kopenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:41 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het ook koud
Beetje jammer alleen dat ik te lui ben om buiten de foto te nemen, nu gewoon door het raam dan maar
Hup, naar de stad jij!quote:
quote:
Nog gezellig in de stad?quote:
Ben ik klaar met werken, gezellig!!!quote:
En hoe laat is dat dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben ik klaar met werken, gezellig!!!![]()
Maarja, het is nog niet zover, zo maar nog een bak koffie halen..
20:30u!quote:
bijna kerstquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:55 schreef Crazy-M het volgende:
toch weer wat werk gedaan in het weekend
ach jah, moest 4 nummers opzoeken en wat configs opzoeken + bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |