Zit thuis he, en Lynda ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
msn op werk: TEN STRENGSTE VERBOTEN
ik enige in bedrijf die het doet terwijl ook verboten isquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit thuis he, en Lynda ook
p.s
Ik ben systeembeheer/helpdesk what ever ..
normaal heb ik web based msn hele dag aan
Ik zorg er wel voor dat andere mensen het sluiten, en anders doe ik het welquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik enige in bedrijf die het doet terwijl ook verboten is
staat gewoon aan, zelfs als leiding gevende er naast staat
Deze week had ik mijn eigen laptop mee he, gamen op het werk .. sowwy!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef lynda het volgende:
Staat bij mij op stage vrijwel altijd wel aan, wil niet zeggen dat ik altijd reageer
Enne droxz.. die normaal telde deze week niet dan heb je nooit gezien![]()
Ik kreeg meestal honger rond een uurtje of 2 a 3quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:03 schreef lynda het volgende:
Hier word het pas echt druk om 12 uur dan beginnen de zuiplappen honger te krijgen of gaan ze bijna zuipen dus bodem![]()
Overleven ze nu wel ff met 2 man op de zaak
Op de tijd dat het bij ons spits isquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kreeg meestal honger rond een uurtje of 2 a 3
easy money makingquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Op de tijd dat het bij ons spits is
Het eerste loon voor vanavond al weer binnen
ik werk er hard voor;)quote:
haha jah, mooi meegenomenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef lynda het volgende:
[..]
ik werk er hard voor;)
nou straks.. dan ren ik me er rot voor dan mag ik nu wel 2 uur later beginnen
achmed???quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, die achmed is weer goed ...
blijft goed ...
zit nu al de hele tijd in mn kop
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef Sgele het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=wskT6YfVB6E
Voor de liefhebbers van Achmed the Dead Terrorist
aha, die blijft gewoonquote:
succes, en we spreken elkaar snel!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef lynda het volgende:
Telefoon gaat voor de 2e x.. ik ga maar eens heel snel naar de zaak!
die van 10 min is ook een knallerquote:
viel spass meissiequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef lynda het volgende:
Telefoon gaat voor de 2e x.. ik ga maar eens heel snel naar de zaak!
Ik heb ze allemaal al zo een beetje gezien,quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van 10 min is ook een knaller
i'll kill you!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:53 schreef Crazy-M het volgende:
tuurlijk
SILENCE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
allah dammedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |