knock knockquote:
Hallo lieve meidquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:59 schreef diertjuh het volgende:
Hey lieve mensen![]()
Iemand een desperados?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hallo lieve meid![]()
nee net mn bier op, maar toch bedankt
allow diertjuh!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:59 schreef diertjuh het volgende:
Hey lieve mensen![]()
Iemand een desperados?
een grolschequote:
en zijn vriend maar zeggen dat hij een haloween (what ever ... iets met drank) decoratie isquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef Crazy-M het volgende:
so your not moslum?
No, look under my ass, it say: made in china
inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en zijn vriend maar zeggen dat hij een haloween (what ever ... iets met drank) decoratie is
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
allow diertjuh!
Normaal zou ik gelijk ja zeggen! maar zit aan de whiskey, dus dat werkt niet lekker denk ik
Grolsch niet mijn favo bier. Maar wel te drinken. Moet er alleen zovaak van naar de wcquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een grolsche
was weer lekker, zo maar naar bedje, morgen weer vroieg dag
truc is zo lang mogelijk te wachten ;pquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Grolsch niet mijn favo bier. Maar wel te drinken. Moet er alleen zovaak van naar de wc
Gelukkig ik ben toch niet de enigequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
truc is zo lang mogelijk te wachten ;p
als je eenmaal gaat ... dan blijf je lopen.
maar klopt wel,
2 glazen grolsch en wc
5 of 6 glazen ander merk en dan pas
diertjuh!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]whoehoee droxzie
.
Whiskey moet ik ooit ook eens proberen
Truste man!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar is pitten.
Slaap lekker allemaaldiertjuh
slaap wel Droxz
en de rest, tot morgen ofzo,
ach jah, handig als je de bob bent ;pquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gelukkig ik ben toch niet de enige. Als ik Heineken drink dan heb ik nergens last van maar bij Grolsch altijd
.
Maar klopt wel wat je zegt. Vorig jaar na het optreden van Apocalyptica zijn we nog ff naar een cafe'tje gegaan en toen moest ik naar de wc en was weer terug en kwartier later moest ik alweeren dat ging ff een uurtje door
![]()
Slaaplekkerquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar is pitten.
Slaap lekker allemaaldiertjuh
slaap wel Droxz
en de rest, tot morgen ofzo,
Whehehe...sterke drank drink ik bijna nooit puurquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diertjuh!![]()
![]()
Net als bier, je moet het leren drinken hahahaha
Whiskey cola, doe ik ook hoor! Allee niet bij de betere (duurdere) whiskey'squote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Whehehe...sterke drank drink ik bijna nooit puurZelfs wijn nog niet
toedelsquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ga ook pleite, ga lekker achter mij Wii hangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |