Ben je ziek?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij houden het gewoon op antibiotica zonder penicilline
Kan ik je tenminste gewoongeven
![]()
Volgende week veel mensen vakantie.. toch ga ik er voor dat we nog wel een aantal topics vol gaan krijgen
Ziek.. mwa pas 1,5 weekquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ben je ziek?*beterschap naar Lynda blaast*
Niet van mijn kant! Erg druk vanaf maandag!
Maandag naar m'n schoonouders om kerst te vieren, dinsdag naar mijn ouders om kerst te vieren. Aangezien die aan de andere kant van het land wonen (ik snap ook niet waarom) wordt het een stuk tuffen. Jolly
En woensdag weer terug. Nogmaals, jolly
Woensdag ben ik waarschijnlijk dood, maar donderdag moet het lukken om er weer te zijn![]()
Zal ik donderdag m'n kerstmuts opzetten naar het werk?
Beginnende longontsteking? Dat heb je niet zomaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Ziek.. mwa pas 1,5 week![]()
gister dokter geweest en nu nog bijholteontsteking + beginnende longontsteking..
oppassen dus.
Lekker die drukte!Maandag kerstinkopen doen (met D.
), dinsdag kerst, 2e kerstdag weinig
Rest van de week thuiswerken
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:35 schreef Seventees het volgende:
Diertjuh, wat een lieve zus ben jij
Vaak ziek zijn, niet uitzieken en dan komt het vanzelfquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Beginnende longontsteking? Dat heb je niet zomaar
Hoop dat je er snel vanaf bent. Kan zo klote zijn. En nog wel rond de feestdagen!
Jullie gaan lieve pakjes kopen voor elkaar? Zo cute!![]()
Ik houd helemaal niet zo van drukte. Ben blij dat kerst niet de hele week duurt
Heb je goed gedaan hoor goed persoonquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]We vonden het hier allemaal thuis wel beetje zielig voor hem. En toen ineens kwam dat idee in me op. Eerst als grapje. Maar toen vonden we het toch wel een erg goed idee. Soms verdiend hij het niet maar ben een goed persoon
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan hoor goed persoon
Samenvatting: Ziek omdat.. iets met koppigheidquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Vaak ziek zijn, niet uitzieken en dan komt het vanzelf
Gaat wel weer over voor ik een jongentje ben hoor![]()
Met kerst ben ik beter![]()
Ik moet nog voor me pa en ma en broer wat halen..![]()
Hou ook niet echt van de drukte maarja morgen en maandag zijn de enige twee dagen dat ik kan
Nog half uurtjequote:Op vrijdag 21 december 2007 16:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben ik weer... zit hier gewoon alleen niets te doen, HELP!!!!!
Heulemaal niet!!! Ben gewoon netjes naar de dokter gegaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Samenvatting: Ziek omdat.. iets met koppigheid![]()
Zin in maandag!
40 minuutjes nog, zit hier alleen op een half donkeren afdeling, er beld niemand, volgens mij iedereen hier al naar huis, maar IK moet blijvenquote:
Dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Heulemaal niet!!! Ben gewoon netjes naar de dokter gegaan![]()
Nu nog half uurtje danquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
40 minuutjes nog, zit hier alleen op een half donkeren afdeling, er beld niemand, volgens mij iedereen hier al naar huis, maar IK moet blijven
Ik ben dus heul niet zo eigenwijs als je denkt kuchquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Je hebt wel de juiste aanmoediging van me gehad he .. (iets met 6)
JAJAJAJAJAJ WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK VRIJ!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu nog half uurtje danGa je redden!
Denk maar zo.. volgende week hele week vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
Ik ben ook heeeeeeeul niet koppig *kuck*quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben dus heul niet zo eigenwijs als je denkt kuch
Geniet ervanquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJ WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK VRIJ!
ZIN IN !!!!!!!!!!!
p.s
Heb echt te lang geslapen ofzo, ben gewoon echt TE wakker hahahah
En jou geloof ik lekker nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ook heeeeeeeul niet koppig *kuck*
Ook nog werken? Dat is wel wat minder zeg na zo een ochtendquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Geniet ervanIk werd wakker gebeld om ff na elf uur.. iets wat je absoluut NIET moet doen na een avond voetbal wat kut afgelopen is
Kan nu niet normaal wakker worden en vannacht nog werken
Je geloofd me wel hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:17 schreef lynda het volgende:
[..]
En jou geloof ik lekker niet![]()
Kom topic vol spammen
vrijdagnacht hequote:Op vrijdag 21 december 2007 17:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook nog werken? Dat is wel wat minder zeg na zo een ochtend
Had je je berichtje op je fotoboek al gezien trouwens?
Doet ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je geloofd me wel hoor![]()
Mag jij de volgende openen
Je hebt dus nog meer fans!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:20 schreef lynda het volgende:
[..]
vrijdagnacht hewil niet
![]()
ik heb nog niets gezien, staan ook nog 34 mailtjes op me te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |