FTD: 564686quote:Op zondag 23 december 2007 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedoelde van wie download je hem
ik nu van twilightnzb
quote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister op scouting al van iemand schoen in de magnetron gedaan
toen kwam er 1 op idee om aan te zetten ...
tijdens het uitzetten sloegen de stoppen door
gast trekt schoen aan en zegt: hey, mn schoen is nu wel warm
je bent niet de enige die lui isquote:Op zondag 23 december 2007 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
maar ben lui vandaag, ik ga maar eens douchen
iedereen is luiquote:
Scherpquote:Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iedereen is lui
anders zaten we hier niet :d
LOL altijd leuk bij generals ... super sterke verdediging bouwen, ondertussen achter de linie een aanvals groep opbouwen, met vliegtuigen kant a bestoken, en met voertuigen bij kant B naar binnen rijden
blijft het goed doen :d
Normaal 'werken' wequote:Op zondag 23 december 2007 17:45 schreef Age_Bijkaart het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar wat is het idee van dit topic? Zijn jullie vandaag allemaal op het werk en aan het fokken?? Of is dit gewoon een algemene slowchat reeks?
Algemene slowchatreeks voor doordeweeks op t werk, maar in t weekend is er ook nog wel eens iemandquote:Op zondag 23 december 2007 17:45 schreef Age_Bijkaart het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar wat is het idee van dit topic? Zijn jullie vandaag allemaal op het werk en aan het fokken?? Of is dit gewoon een algemene slowchat reeks?
idee is gewoon meeposten. Ookal ben je op het moment niet aan het werk.quote:Op zondag 23 december 2007 17:45 schreef Age_Bijkaart het volgende:
3 weken vakantiequote:Op zondag 23 december 2007 17:57 schreef Age_Bijkaart het volgende:
Ok ik begrijp het. Allemaal weer zin om morgen aan de slag te gaan? Of hebben jullie allemaal een vrije dag opgenomen?
hopelijk geen vakantieplannen om er met de auto op uit te gaan?quote:Op zondag 23 december 2007 18:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Kut, kom ik er net achter dat de APK van m'n auto gisteren is verlopen
Volgende week hele week vrij van me stagequote:Op zondag 23 december 2007 17:57 schreef Age_Bijkaart het volgende:
Ok ik begrijp het. Allemaal weer zin om morgen aan de slag te gaan? Of hebben jullie allemaal een vrije dag opgenomen?
quote:Op zondag 23 december 2007 18:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Kut, kom ik er net achter dat de APK van m'n auto gisteren is verlopen
Shit net te laatquote:Op zondag 23 december 2007 17:57 schreef diertjuh het volgende:
ik wacht nog ff 5 min..op pm terug en dan ben ik weg. Ajuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |