* Sgele wenst Seventees ook alles van dat goedequote:Op maandag 24 december 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
* Seventees wenst iedereen fijne kerstdagen een een gelukkig & gezond 2008!![]()
Dat heb ik dus ook gedaanquote:Op maandag 24 december 2007 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moest jij niet slapen of tv kijken?
Ik ben voor het eerst sinds 6 jaar vrij, met kerst en oud en nieuw!quote:
daa klote zeg! het is dat ik vanavond wat te doen heb, anders was ik wel langsgekomenquote:
Kleine Schandaalquote:Op maandag 24 december 2007 12:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook gedaan. ben namelijk nu net wakker
Allen met oud en nieuw werken (oudjaarsdag), nu lekker vrij!quote:Op maandag 24 december 2007 12:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst sinds 6 jaar vrij, met kerst en oud en nieuw!
Je hebt altijd van die aso'squote:Op maandag 24 december 2007 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kleine Schandaal
en ik al vanaf 7:00
quote:Op maandag 24 december 2007 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kleine Schandaal
en ik al vanaf 7:00
Oudjaarsdag moet ik hier ook werken. Echter 's avonds niet, dus ga ik me maar met het feestend volk bemoeienquote:Op maandag 24 december 2007 12:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Allen met oud en nieuw werken (oudjaarsdag), nu lekker vrij!
is echt lang geleden dat ik een week vrij geweest ben zeg
*kruipt voor en vraagt kun je mn computer ff fixen? Die maakt namelijk een tering herrie.*quote:Op maandag 24 december 2007 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
Dit is de ICT dienst van Crazym..
op dit moment zijn er nog 5 wachtende voor u
(en de leiding gevende schuif ik steeds naar achteren)
die kan namelijk al mailen vandaar
ehm kan je ventilator zijn, of vuil teveel stof, noem maar op:)quote:Op maandag 24 december 2007 12:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
*kruipt voor en vraagt kun je mn computer ff fixen? Die maakt namelijk een tering herrie.*
en zeker zeggen dat je onschuldig bentquote:
iK had dat laatst met alcohol ja meer als 10 noten lukr nietquote:Op maandag 24 december 2007 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren zo stoned als een garnaal, en lekker lam achter me wii gezeten ...
Daar breek je geen records mee heb ik gemerkt
Hier het zelfde hoor, ben alleen pas rond 18:45 thuis .. maarja, genoeg tijd overquote:Op maandag 24 december 2007 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oudjaarsdag moet ik hier ook werken. Echter 's avonds niet, dus ga ik me maar met het feestend volk bemoeien
Dat gitaar spel heb ik niet, alleen nog wii sports, dat lukt dan helemaal niet hahahaquote:Op maandag 24 december 2007 12:31 schreef Steve-O het volgende:
[..]
iK had dat laatst met alcohol ja meer als 10 noten lukr niet
tot straks!quote:
Ik weet wat het is. Maar jij mag het fixenquote:Op maandag 24 december 2007 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm kan je ventilator zijn, of vuil teveel stof, noem maar op:)
ben ik toch ookquote:Op maandag 24 december 2007 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en zeker zeggen dat je onschuldig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |