zeg je nu pas, nu ik hem gedownload hebquote:
moest jij niet slapen of tv kijken?quote:Op zondag 23 december 2007 23:27 schreef diertjuh het volgende:
ben er ook nog even.
aah toe nou .....quote:Op zondag 23 december 2007 23:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
neeals ik er 1 aanmaak zal het voor jouw lijstje zijn maar ik kom er toch nooit op
dacht als je afspraak hebt gemaakt dat het ook goed is ...quote:Op maandag 24 december 2007 01:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De auto heb ik wel regelmatig nodig ja, maar gelukkig staat er nog een
omdat hij er achter kwam dat zijn APK van de auto was vergeten. en nu te laat isquote:
pff 2 maar .......quote:Op maandag 24 december 2007 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
je mag 2 ballen pakken
[ afbeelding ]
jah godverquote:Op maandag 24 december 2007 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
staan niet op de kaart, jammer
mja ik ga mn hele huisje s schoonmaken. lekker productief dusquote:Op maandag 24 december 2007 07:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah godver
ff kijken of ik klaar ben voor mn werkdag:
Laptop: Check.
Generals zero hour: Generals first decade cd bij dus CHECK
Films: The Kingdom en I am legend. CHECK
denk dat ik vandaag wel door kom
mja,quote:Op maandag 24 december 2007 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ja je zal wel geen ruk te doen hebben. zowat iedereen is vrij vandaag
mijn checklist voor vandaag:quote:Op maandag 24 december 2007 08:49 schreef Sgele het volgende:
Tuurlijk wordt het niet veel werken
Ik heb in ieder geval niet de intentie ook maar iets te gaan doen vandaag...
The Kingdomquote:Op maandag 24 december 2007 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn checklist voor vandaag:
Laptop: Check.
Generals zero hour: Generals first decade cd bij dus CHECK
Films: The Kingdom en I am legend. CHECK
Ha ha nee da;s waar maar een heel weekend dat ding uit is hier ook een wonderquote:Op maandag 24 december 2007 09:21 schreef Sgele het volgende:
Hallo Draculettetje!
Te veel achter je pc zitten is ook niet goed he
Nog steeds goed verkouden, maar ik voel me wel weer een stuk fitterquote:Op maandag 24 december 2007 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ha ha nee da;s waar maar een heel weekend dat ding uit is hier ook een wonder
jij weer helemaal opgeknapt?
dat dacht ik ook al jahquote:Op maandag 24 december 2007 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
The Kingdom!!! Goeie film
Jouw dag wordt een goeie
gelukkig maar!quote:Op maandag 24 december 2007 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog steeds goed verkouden, maar ik voel me wel weer een stuk fitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |