het altijd heerlijke Noord Brabantquote:Op zondag 23 december 2007 18:42 schreef lynda het volgende:
I am legend wil ik ooooooooook
Trouwens crazy waar kwam jij ook alweer vandaan
vanmiddag gegeken via een site waar je films online kunt kijken.quote:Op zondag 23 december 2007 18:42 schreef lynda het volgende:
I am legend wil ik ooooooooook
Trouwens crazy waar kwam jij ook alweer vandaan
ja nummer uit de film the grinch.quote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
30 kerst albums in de download ...
moet vast wel IETS tussen zitten
hoop het wel :dquote:Op zondag 23 december 2007 19:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja nummer uit de film the grinch.
riep je 8 minuten geleden ook al op msnquote:Op zondag 23 december 2007 20:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
maar nu ga ik weer de stilte dichtmaken..want ik ga er ook vandoor
wie nietquote:
Ik nu the grinch kijkenquote:I AM Legend aan het kijken
welke film viel tegen ?quote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef lynda het volgende:
Ik vond de film tegenvallen
Nu lekker bedtijd, over 13 uur de wekker weer en ik heb een hooooooooop bij te slapen
Ik bel morgen nog wel even weer bij je aan. Kijken of ik dan geloof dat je ook zo onschuldig bentquote:Op zondag 23 december 2007 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
riep je 8 minuten geleden ook al op msn
ik is onschuldig
quote:Op zondag 23 december 2007 20:27 schreef lynda het volgende:
Ik hou van diertjuh
I AM Legend aan het kijken
Jullie maken me verlegenquote:Op zondag 23 december 2007 20:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie niet
[..]
Ik nu the grinch kijken
ja ik vond um ook niet helemaal super. Naar mijn idee was het een beetje te makkelijk in elkaar gezet. Had er ook meer van verwacht.quote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef lynda het volgende:
Ik vond de film tegenvallen
Nu lekker bedtijd, over 13 uur de wekker weer en ik heb een hooooooooop bij te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |