quote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
naast de bar zijn er kamers zat hoor
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik post gewoon door, dat leest toch nietmand terug morgen
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*mompelt iets over dit weekend, en dat alles wel goed komt* fluit
gewoon doorgaan, gewoon doorgaan, er is niets aan de hand mensen, gewoon doorgaan![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad, misschien moeten we toch wat minder posten![]()
en meer .. iets met ondertietel
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Rookworst zonder "R" is ookworst!"
smokie vond het goed ideequote:Op woensdag 28 november 2007 22:36 schreef diertjuh het volgende:
Verdorie...ik wou laatste post hebben
Leuke quotes trouwens
Vindt Droxz ook leuk, denk ikquote:Op woensdag 28 november 2007 22:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
smokie vond het goed ideedus maar gedaan en het staat goed
ok vooruitquote:Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
We moeten wel lief blijven doen tegen hem hoor. Anders vindt ik het gemeen :p
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok vooruit![]()
het is weer dood hier
ok dan ga ik ook maarquote:Op woensdag 28 november 2007 22:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
En ik ga ook foetsie. Naar bed. Morgen weer hard werken
waarom nietquote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef MouzurX het volgende:
en maar zeuren dat we gaan rellen wanneer we geen reet te doen hebben op school en er voor niks zitten ...
waaromquote:Op woensdag 28 november 2007 23:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
kan die openingspost niet aangepast worden?
whahaquote:
meuningquote:Op donderdag 29 november 2007 07:02 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
nog 2 dagen dan eindelijk weekend
Yepz zondag begint t weekend.quote:
ik vind het vooral vervelend dat het zo lang donker isquote:Op donderdag 29 november 2007 07:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Yepz zondag begint t weekend.
T werd tijd overigens, had echt geen zin om vanmorgen eruit te komen![]()
au, dit klinkt als ziek zijndequote:Op donderdag 29 november 2007 07:13 schreef Bellerophon het volgende:
Ugh spierpijn... koud... guur weer, weer om in bed te blijven liggen
Mwah het is meer dat mijn lichaam niet echt zin heeft en een beetje tegengas geeft. Ach we komen de dag wel door hequote:Op donderdag 29 november 2007 07:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
au, dit klinkt als ziek zijnde
dat zeker. t trouwens ook niet tof als je wekker om half 5 gaat en iemand om half 4 gaat douchenquote:Op donderdag 29 november 2007 07:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het vooral vervelend dat het zo lang donker is
Dquote:Op donderdag 29 november 2007 07:29 schreef Seventees het volgende:
Vier jij sinterklaas?
a) Nee. Dat is een kinderfeest.
b) Nee. Ik vier kerst.
c) Ja! Ik vier zowel sinterklaas als kerst. Hoe meer cadeaus, hoe beter!
d) Nee... zet mijn schoen ieder jaar, maar er zit nooit wat in
e) Als sinterklaas een nationale feestdag ( = vrije dag) wordt, dan ga ik het vieren!
f) No way. Mijn vriend(in) is sexier in een kerstkostuum!
quote:Op donderdag 29 november 2007 07:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeker. t trouwens ook niet tof als je wekker om half 5 gaat en iemand om half 4 gaat douchen
Aquote:Op donderdag 29 november 2007 07:29 schreef Seventees het volgende:
Vier jij sinterklaas?
b) Nee. Ik vier kerst.
e) Als sinterklaas een nationale feestdag ( = vrije dag) wordt, dan ga ik het vieren!
quote:Op donderdag 29 november 2007 07:29 schreef Seventees het volgende:
Vier jij sinterklaas?
b) Nee. Ik vier kerst.
hey ik stond niet onder de douchequote:
whahaquote:Op donderdag 29 november 2007 07:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey ik stond niet onder de douche >:O
dit kwam thuis van t stappen geloof ikquote:Op donderdag 29 november 2007 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha
* WhiteLightning vindt 5 uur sochtends al vroeg, om onder de douche te staan
wel, gezang onder de douche ?quote:Op donderdag 29 november 2007 07:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit kwam thuis van t stappen geloof ik
quote:Op donderdag 29 november 2007 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel, gezang onder de douche ?
Sintertees!quote:Op donderdag 29 november 2007 07:29 schreef Seventees het volgende:
Vier jij sinterklaas?
b) Nee. Ik vier kerst.
Nou hier wordt t flinke chaos als het goed is, allemaal evenementjes en sowieso donderdag altijd drukke dag..quote:Op donderdag 29 november 2007 07:57 schreef LamstraalASD het volgende:
Goedenmorgen allemaal,
Klaar voor weer een dagje niets doen.
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:20 schreef diertjuh het volgende:
nou een goedemorgen hoor.
Begint al goed..direct wat te horen gekregen over dat ik 14 minuten later was. Ik nog wel zo snel fietsen maar de wind zat niet mee. Ipv dat ze eens een keer een complimentje geven ,ik werk me hier de pleuris, gaan ze zeiken over dat ik later ben.
Aan het werk dan maar.
Ik kies voor Fquote:Op donderdag 29 november 2007 07:29 schreef Seventees het volgende:
Vier jij sinterklaas?
b) Nee. Ik vier kerst.
En natuurlijk op tijd weg vanmiddag:quote:Op donderdag 29 november 2007 08:20 schreef diertjuh het volgende:
Begint al goed..direct wat te horen gekregen over dat ik 14 minuten later was. Ik nog wel zo snel fietsen maar de wind zat niet mee. Ipv dat ze eens een keer een complimentje geven ,ik werk me hier de pleuris, gaan ze zeiken over dat ik later ben.
Aan het werk dan maar.
ze zijn er toch niet achter he dat je aan het fokken bent hequote:Op donderdag 29 november 2007 08:20 schreef diertjuh het volgende:
Aan het werk dan maar.
Ze moeten gewoon niet zeuren. Ik blijf ook nog wel meestal na 5 uur ook nog ff. Daarnaast heb ik mijn werk altijd af en meestal doe ik dat goed.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:32 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
En natuurlijk op tijd weg vanmiddag:
2 keer te laat op 1 dag kan niet.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:33 schreef DavyE het volgende:
[..]
ze zijn er toch niet achter he dat je aan het fokken bent he
Gebeurd niet. Ben alleen soms beetje druk. Stelletje workaholics hierzo..quote:Op donderdag 29 november 2007 08:38 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik heb niet zo`n zin om leden te verliezen in dit topic
Tjah er is een harde kern...quote:Op donderdag 29 november 2007 08:38 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik heb niet zo`n zin om leden te verliezen in dit topic
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah er is een harde kern...
Is toch zo?quote:
ja teveel denk ik, als ik onze tarievenquote:Op donderdag 29 november 2007 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is toch zo?
En eensch! Eensch zal ik ook bij die kern horen![]()
Hoewel we baggeren wat af hier zeg
Nou thx Tinus!quote:Op donderdag 29 november 2007 00:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom
smokie wilde het voor jou doen
haha ja absoluutquote:Op donderdag 29 november 2007 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is toch zo?
En eensch! Eensch zal ik ook bij die kern horen![]()
Hoewel we baggeren wat af hier zeg
Ik kan ook nog wel wat slaap gebruiken.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:56 schreef NrSiX het volgende:
bijna de bus gemist.. wel half geslapen in de bus zZzZZz wil meer slaap
En waarom volgend jaar augustus?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
haha ja absoluutDie harde kern wisselt wel een beetje, we zijn er een paar kwijt en er zijn er een paar bij, dus gaat prima zo
Volgend jaar augustus gaat t hier helemaal los
toen begon het hier dit jaar ongeveer, vakantieperiode waar veel mensen hier nog wel aan het werk waren.. nog net geen bordspelletjes gedaan met collega'squote:Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En waarom volgend jaar augustus?
Moet ik hier serieus nog antwoord op gaan geven?quote:Op donderdag 29 november 2007 07:29 schreef Seventees het volgende:
Vier jij sinterklaas?
b) Nee. Ik vier kerst.
a,b, d, e ... f komt misschien binnenkort welquote:Op donderdag 29 november 2007 07:29 schreef Seventees het volgende:
Vier jij sinterklaas?
b) Nee. Ik vier kerst.
[img]quote:Op donderdag 29 november 2007 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
@Lynda en Droxz... ga maar alvast een gewaagd pakje kopen dus...![]()
![]()
@Dylan, in Augustus ben ik juist hier niet te vinden... vakantie enzo
* WhiteLightning schopt lynda dr bed inquote:Op donderdag 29 november 2007 09:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus nog antwoord op gaan geven?
F natuuuuuuurlijk![]()
Oja gooooooood morning!
kan dylanesque weer scrollenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:52 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ [url=
ja sorry hoor ik kon het niet laten.![]()
[img]http://jurgenverstrepen.typepad.com/./photos/uncategorized/christmascard.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan dylanesque weer scrollen
Wat wil je eraan doen dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:07 schreef Friday12 het volgende:
wie vind de OP mooi zo?
Dat had dan weer niet gehoeven...quote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
echt die kerstmannen van tegenwoordig
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
WL je mocht toch niet meer fokken?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zal het weten ook dat die zo met Lynda zit te flirtenquote:
Het staat er nu toch al, en iedereen heeft het nu toch al gezien/gelezen ..quote:
jaja, nou weet ik het wel .. ik zal me inhouden vandaagquote:Op donderdag 29 november 2007 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij zal het weten ook dat die zo met Lynda zit te flirten
het doel heiligt alle middelenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
WL je mocht toch niet meer fokken?
smokez zijn ideequote:Op donderdag 29 november 2007 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij zal het weten ook dat die zo met Lynda zit te flirten
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het staat er nu toch al, en iedereen heeft het nu toch al gezien/gelezen ..![]()
HA! Dat moet ik zien gebeurenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jaja, nou weet ik het wel .. ik zal me inhouden vandaag
pact met smokez gemaakt als ik dit topic aanmaak moet ik quotes van droxz in de op zettenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HA! Dat moet ik zien gebeuren
@Friday, snel de schuld bij iemand anders neerleggen... goed zo!
vandaag op het werk dan, mag het in de avond wel?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HA! Dat moet ik zien gebeuren
@Friday, snel de schuld bij iemand anders neerleggen... goed zo!
Gaaaast, nu doe je het tochquote:Op donderdag 29 november 2007 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
vandaag op het werk dan, mag het in de avond wel?
gisteren was het ook pas in de avond
MDAquote:Op donderdag 29 november 2007 10:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaaast, nu doe je het toch![]()
Trouwens, wat zeggen jullie? MDA Touch White of MDA Vario III (voor de laatste moet ik 190 euro bijleggen)
nou je bent aardig bezig geweest zeg.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
vandaag op het werk dan, mag het in de avond wel?
gisteren was het ook pas in de avond
ok, post deze maarquote:Op donderdag 29 november 2007 10:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
pact met smokez gemaakt als ik dit topic aanmaak moet ik quotes van droxz in de op zetten
die linker fotoquote:Op donderdag 29 november 2007 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
wat jij wil nu staat die erquote:Op donderdag 29 november 2007 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok, post deze maar
"Rookworst zonder "R" is ookworst!"
quote:
quote:WAZZUP!
* Chaos is slechts een complexe wijze van ordenen.
* Vrouwen zijn van Venus, mannen zijn gewoon de lul.
* Ik heb me nog nooit vergist, behalve gisteren,
toen dacht ik dat ik me vergist had, maar dat was niet zo...
* "Waarom moeten de rokers buiten gaan staan,
het zijn toch de niet-rokers die frisse lucht willen?"
* Of course my password is the same as my pet’s name.
My pet's name was Q47pY!3 and I change it every 90 days
* Linux is user friendly, it's just very picky about who its friends are.
* Vegetarian: an old Indian word for bad hunter
* If the facts don't fit the theory, change the facts!
* Ik belde laatst met een callcenter van een lokale begrafenisonderneming... was de lijn dood!
* Kost zeker veel stroom, zo'n windmolen laten draaien?
* There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen,
and those who just wonder what the hell happened!
* Happy endings are just stories that haven't finished.
* Rookworst zonder "r" is ookworst.
Al met al ben ik prettig gestoord
en denk ik vaak goed na voordat ik wat doms zeg!
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
![]()
* Dr.Droxz checked eigen fotoboek, en doet een qoute:
[..]zitten mooie tussen![]()
maar ik ben een weg tot later![]()
T-Mobile telefoonsquote:
ik moest even goedkijken hoor, je antwoord staat in de qoute zelfquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:18 schreef Friday12 het volgende:
diertjuh bionic womand downloaden duurt 3 uurer zijn op moment 5000+ mensen mee bezig
Nee hoor. Hier ook nog iemand. Maar ik heb weinig zinquote:Op donderdag 29 november 2007 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben zeker weer 1 van de weinige die het WEL druk heeft? ...
ik moet tot half 6 hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
**zucht wat duurt het lang tot 15:15**
iemand nog tips voor een leuke recente comedy, heb eergisteren "The Ten" gezien, die was wel ok
ja!quote:Op donderdag 29 november 2007 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
ah okequote:Op donderdag 29 november 2007 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik moet tot half 6 hoor![]()
sorry, heb niet echt veel dvd's gedown .. uh .. gekocht deze maand
Pff ik spuug op Orangequote:Op donderdag 29 november 2007 10:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oooh geen![]()
want ze gaan samen met orange
en orange is totdan nog beter
15.15quote:Op donderdag 29 november 2007 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
**zucht wat duurt het lang tot 15:15**
iemand nog tips voor een leuke recente comedy, heb eergisteren "The Ten" gezien, die was wel ok
ik begin dan ook vroeger hehquote:Op donderdag 29 november 2007 10:42 schreef DavyE het volgende:
[..]
15.15man we moeten allemaal hier volgens mij tot 17.00 -17.30
![]()
Post dan een lekker wijfquote:Op donderdag 29 november 2007 09:52 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ [url=
ja sorry hoor ik kon het niet laten.![]()
[img]http://jurgenverstrepen.typepad.com/./photos/uncategorized/christmascard.jpg]afbeelding[/url] ]
oh srry WL wist ik nietquote:Op donderdag 29 november 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik begin dan ook vroeger heh
5 uur gaat de wekker
ja idd vindt ik ook!quote:Op donderdag 29 november 2007 10:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
we moeten een beetje binnen de perken houdenanders gaat dylanesque weer boos worden
![]()
lekker vroeg je bed uit ?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
Pff hoor net dat ik misschien voor 5 weken in Zoetermeer moet werken, 1 uur en 10 minuten rijden! Leuk...
Ik moet ook altijd 1,5 uur reizen.. tis niet andersquote:Op donderdag 29 november 2007 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
Pff hoor net dat ik misschien voor 5 weken in Zoetermeer moet werken, 1 uur en 10 minuten rijden! Leuk...
wat vondt je nou van mn illustratie. nog zo mn best gedaan om die te zoekenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:52 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd 1,5 uur reizen.. tis niet anders
ik vrij? :| Was het maar zoquote:Op donderdag 29 november 2007 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning schopt lynda dr bed injij bent vrij
![]()
goeiemorgen
mwa uurtje of 3 half 4 ben ik weg hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 10:42 schreef DavyE het volgende:
15.15man we moeten allemaal hier volgens mij tot 17.00 -17.30
![]()
neequote:Op donderdag 29 november 2007 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
1 uur en 15 minuten, a 1,5 uur was voor mijn standaard voor 2,5 jaarquote:Op donderdag 29 november 2007 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
Dat wist ik eigenlijk wel, maar wilde het niet zeggen .. anders word ik weer aangevallen hierquote:
Beetje mijn probleem ook, WL doet t er om.. waar was ie gisteravond, he?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:54 schreef NrSiX het volgende:
ja die is prima hoormaar kan hem niet goed gaan bekijken.. loopt volk langs de ruiten die als ze goed kijken ook wel wat zullen zien
ik heb nu al 2 slachtoffers , goed hehquote:Op donderdag 29 november 2007 11:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beetje mijn probleem ook, WL doet t er om.. waar was ie gisteravond, he?
waat 6 uur onderwegquote:Op donderdag 29 november 2007 11:01 schreef lynda het volgende:
[..]
ik vrij? :| Was het maar zo
Dan lag ik nu nog heeeeeeerlijk in bed![]()
[..]
mwa uurtje of 3 half 4 ben ik weg hoor![]()
[..]
nee![]()
[..]
reis elke dag 2 uur heen, 2 uur terug.. gister totaal 6 uur onderweg geweest
![]()
Went vanzelf wel
zow gekekenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik kan vanaf stage niet op de server thuis komen. Dus ik heb nog niet aangezet. Maar meestal download ik vanaf een geregistreerd accountje..gaat wat sneller. Kwartiertje/ 20 minuten en klaar
Voel er weinig voor om 1,10 uur te reizen, wat hoogstwaarschijnlijk 1,5 uur wordt dankzij alle files...quote:Op donderdag 29 november 2007 11:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1 uur en 15 minuten, a 1,5 uur was voor mijn standaard voor 2,5 jaar
en dan nog ruim 45 min in de kou wachten om vervolgens in een sauna te staan wat men een trein noemtquote:Op donderdag 29 november 2007 11:12 schreef DavyE het volgende:
[..]
waat 6 uur onderwegals ik dat moet doen
ik zou gek wordenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:17 schreef lynda het volgende:
[..]
en dan nog ruim 45 min in de kou wachten om vervolgens in een sauna te staan wat men een trein noemt
Het went ook wel uiteindelijk, muziekje op, krantjes mee en dan ben ik weer in Amsterdam.. daar andere krant pakken + sigaret en ik ken de tram in om dan ff na 9 uur op de zaak binnen te lopenReistijd 2 uur
hahahaha, voortekens!! straks de roe!quote:Op donderdag 29 november 2007 11:18 schreef Dylanesque het volgende:
verdomme pepernoten op m'n hoofd klotepieten
gewoon terug gooien vinden ze niet leukquote:Op donderdag 29 november 2007 11:18 schreef Dylanesque het volgende:
verdomme pepernoten op m'n hoofd klotepieten
Na 2 weken ben je niet anders meer gewend.. Op me vrije dag word ik zelfs automatisch om 6 uur en 5 over 7 wakker omdat ik in het ritme zitquote:Op donderdag 29 november 2007 11:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zou gek worden
ik moet elke dag al 15 min in de trein naar school en 30 min n de bus naar men stage dat is al erg genoeg
wow , tegen die tijd heb je alle ochtendbladen wel gehadquote:Op donderdag 29 november 2007 11:17 schreef lynda het volgende:
[..]
en dan nog ruim 45 min in de kou wachten om vervolgens in een sauna te staan wat men een trein noemt
Het went ook wel uiteindelijk, muziekje op, krantjes mee en dan ben ik weer in Amsterdam.. daar andere krant pakken + sigaret en ik ken de tram in om dan ff na 9 uur op de zaak binnen te lopenReistijd 2 uur
als ik vrij ben slaap ik totdat ik wakker word(meestal laat) tenzei ik wakker word gemaaktquote:Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Na 2 weken ben je niet anders meer gewend.. Op me vrije dag word ik zelfs automatisch om 6 uur en 5 over 7 wakker omdat ik in het ritme zit![]()
Scheelt, ik draai me om en slaap weer
ze waren meteen weer wegquote:Op donderdag 29 november 2007 11:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
gewoon terug gooien vinden ze niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |