Wat wil je eraan doen dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:07 schreef Friday12 het volgende:
wie vind de OP mooi zo?
Dat had dan weer niet gehoeven...quote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
echt die kerstmannen van tegenwoordig
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
WL je mocht toch niet meer fokken?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zal het weten ook dat die zo met Lynda zit te flirtenquote:
Het staat er nu toch al, en iedereen heeft het nu toch al gezien/gelezen ..quote:
jaja, nou weet ik het wel .. ik zal me inhouden vandaagquote:Op donderdag 29 november 2007 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij zal het weten ook dat die zo met Lynda zit te flirten
het doel heiligt alle middelenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
WL je mocht toch niet meer fokken?
smokez zijn ideequote:Op donderdag 29 november 2007 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij zal het weten ook dat die zo met Lynda zit te flirten
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het staat er nu toch al, en iedereen heeft het nu toch al gezien/gelezen ..![]()
HA! Dat moet ik zien gebeurenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jaja, nou weet ik het wel .. ik zal me inhouden vandaag
pact met smokez gemaakt als ik dit topic aanmaak moet ik quotes van droxz in de op zettenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HA! Dat moet ik zien gebeuren
@Friday, snel de schuld bij iemand anders neerleggen... goed zo!
vandaag op het werk dan, mag het in de avond wel?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HA! Dat moet ik zien gebeuren
@Friday, snel de schuld bij iemand anders neerleggen... goed zo!
Gaaaast, nu doe je het tochquote:Op donderdag 29 november 2007 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
vandaag op het werk dan, mag het in de avond wel?
gisteren was het ook pas in de avond
MDAquote:Op donderdag 29 november 2007 10:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaaast, nu doe je het toch![]()
Trouwens, wat zeggen jullie? MDA Touch White of MDA Vario III (voor de laatste moet ik 190 euro bijleggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |