zullen we dan maar deze nemen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doe je Soemp een plezier mee
44 jaar ondertussen
Neh dacht het nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Zoveel ouder dan wij zijn ze toch niet?
nog geen 10 jaarquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Zoveel ouder dan wij zijn ze toch niet?
Wacht nou maar tot Soemp klaar is met kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zullen we dan maar deze nemen?
[ afbeelding ]
Pre-cies. Dat gaat te.ver.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Neh dacht het niet
Ik ben 16, bijna 17. Maar dat zou dus betekenen dat ik de vrienden van mijn ouders á la 40-43 nog knap kan vinden. Ehhh
dus je vind George Clooney per definitie lelijk?quote:
ik vind george clooney oudquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dus je vind George Clooney per definitie lelijk?
issie ookquote:
Zeg, mijn smaak is nog in ontwikkeling.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doe je Soemp een plezier mee
44 jaar ondertussen
Generatiekloofquote:
Doe je expres he?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik weer. Zo gaar als boter inmiddels.
Inderdaadquote:
Ik heb haast geen last gehad van muggen dit jaar. Eerder zat ik altijd onder de steken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
De koude heeft effect. Ik zie steeds minder muggen
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb haast geen last gehad van muggen dit jaar. Eerder zat ik altijd onder de steken.![]()
bulten zekerquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb haast geen last gehad van muggen dit jaar. Eerder zat ik altijd onder de steken.![]()
bulten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bulten zeker
ik hoop op een winter met sneeuw en ijs
ik praat over een maand ook wel anders hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
bulten.![]()
Ik hoop dat de winter zo snel mogelijk voorbij is.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
bulten.![]()
Ik ook, maar dan wil ik deze zomer wel lekker weer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
bulten.![]()
Jazekerquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoi.
Ik heb een vraagje.
Leeft Asmo eigenlijk nog?
Dan moet je toch écht eerst door de kou om een vriendje te zoekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef Soempie het volgende:
Ik ga me de halve winter opsluiten op m'n kamer, met een dekentje, warme chocomelk, een vriendje () en films/ boeken/ series.
![]()
Gelukkigquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker
Maar hij komt hier nooit meer en is lastig te bereiken
Komen die niet aanwaaien?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je toch écht eerst door de kou om een vriendje te zoeken
Waaien doet het in de herfstquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet kiezen. Óf dekentje, warme choco en films/boeken/series, óf een vriendje. Allebei op één avond, daar zit een vent toch niet op te wachten.
Als je contact met hem zoekt is het het gemakkelijkst even aan Iamredleader of MaJo te vragenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gelukkig
Spijtig en spijtig...
Dat viel me ook al opquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als hoogstaande journalistiek
Ja, het is toch herfst?quote:
Ja maar ook koud. Moet je wel je raam open zetten. Anders krijg je zo'n vogel-vliegt-tegen-het-raam-effectquote:
Maar dat kan heel leuk zijnquote:
Ja, over hem.quote:
Ik zie het voor me.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ook koud. Moet je wel je raam open zetten. Anders krijg je zo'n vogel-vliegt-tegen-het-raam-effect
Is geen mooi gezicht hoor, zo'n vogeltje met een gebroken nek, spartelend op de grond. Dat moet er bij een gozer helemaal raar uitzienquote:
Nee, dat moeten we niet hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is geen mooi gezicht hoor, zo'n vogeltje met een gebroken nek, spartelend op de grond. Dat moet er bij een gozer helemaal raar uitzien
Het punt was dus eigenlijk dat je raam open moet..en dat is koud. Dan heb je in ieder geval een goed excuus voor dat dekentje en die warme chocomelquote:
Ja, zie, alles valt op z'n plaats. Got it all figured out.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het punt was dus eigenlijk dat je raam open moet..en dat is koud. Dan heb je in ieder geval een goed excuus voor dat dekentje en die warme chocomel
Ben je nou nooit meer op MSN of sta je altijd invisible?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zie, alles valt op z'n plaats. Got it all figured out.![]()
Nouja!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je bij het shirt begint
quote:Maar wel een goede reden om nog verder onder de deken te kruipen dus![]()
Oke.quote:
Ik ben haast nooit meer op MSN. Al die gesprekken kan ik niet bijhouden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je nou nooit meer op MSN of sta je altijd invisible?
Okayquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit meer op MSN. Al die gesprekken kan ik niet bijhouden.![]()
quote:
Allebei niet?? Die éne was toch een eitje zei je?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m'n tentamen morgen niet halen.![]()
Nee, de belangrijkste van de twee niet. Die van 's avonds haal ik wel. Al moet ik daar morgen tussendoor nog wel voor leren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Allebei niet?? Die éne was toch een eitje zei je?
Ik kan m'n boek niet vinden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja..gewoon je best doen
De rest ging afgelopen tijd goed toch? Dan is een klein tegenslagje wel te overzien
Precies.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zou ik gewoon lekker op ééntje concentreren en die goed maken. (Dat is die 's avonds dus). En die andere gewoon proberen. Als je die niet redt, dan komt die volgende keer wel
Maar dan heb je in ieder geval resultaat
Ik was even bang dat je met een suggestie voor sloffen of een theepot aan zou komen.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je met een suggestie voor sloffen of een theepot aan zou komen.![]()
Werkt de link niet?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of palingstropdassen. Maar niets van dit alles. Het is gewoon een ordinair search form op bol.com
Mijn slechte smaak beperkt zich niet tot pantoffels en theepottenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je met een suggestie voor sloffen of een theepot aan zou komen.![]()
Pittige Tijdenquote:
Een groot showprogramma met veel publiek kost best wel een hoop geld om te maken. Vandaar dat je nu minder programma's hebt zoals Telekids, de André van Duin show, Now or Never en de Honeymoon Quiz. Omdat het zo duur is móet het wel een hit worden, en dat risico is blijkbaar te grootquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Het was zó grappig. Echt jammer dat er niets meer is zoals Telekids. Toen RTL Veronique nog bestond begonnen ze. Op zaterdagochtend lekker kijken
En dat is dus enorm jammer. Onze generatie heeft enorm fijne herinneringen eraan. En de huidige groep heeft alleen herinneringen aan Pokémon op Jettixquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een groot showprogramma met veel publiek kost best wel een hoop geld om te maken. Vandaar dat je nu minder programma's hebt zoals Telekids, de André van Duin show, Now or Never en de Honeymoon Quiz. Omdat het zo duur is móet het wel een hit worden, en dat risico is blijkbaar te groot
Dat is zeker jammer, maar voor die kinderen zelf maakt het waarschijnlijk weinig uit. Nickelodeon is Animaniacs gaan uitzenden (vanavond was de eerste aflevering) maar het was nagesynchroniseerd. En hoewel het een goede vertaling is, ik vind de Engelse stemmen toch leukerquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is dus enorm jammer. Onze generatie heeft enorm fijne herinneringen eraan. En de huidige groep heeft alleen herinneringen aan Pokémon op Jettix
Ja, misschien maakt het ook niet echt uit.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer, maar voor die kinderen zelf maakt het waarschijnlijk weinig uit. Nickelodeon is Animaniacs gaan uitzenden (vanavond was de eerste aflevering) maar het was nagesynchroniseerd. En hoewel het een goede vertaling is, ik vind de Engelse stemmen toch leuker
Animaniacs vond ik altijd vet gaaf en tof en zoquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, misschien maakt het ook niet echt uit.
Maar vanuit mijn standpunt vind ik het maar magertjes. En Animaniacs? Nou
Daar kijk ik juist wel vaak naar. En Inspector Gagdet, MASK, He-Man, Airwolf etc etc.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik keek weer nooit zo vaak naar Knight Rider en A-Team. Het kan ook zijn dat ik het veel leuker vond omdat ik ongeveer 8-10 was toen het werd uitgezonden en dan zijn high-energy cartoons geweldig
Gelukkig.........quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:18 schreef Soempie het volgende:
Na vandaag zeur ik 2 maanden niet meer over tentamens.![]()
![]()
Ik wist wel dat ik mensen daar een plezier mee zou doen.....quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik mensen daar een plezier mee zou doen.....![]()
Lekker aan het werk?
Mogguhquote:
ik heb ook zelf achter die van mij moeten aanvangenquote:
daar zat ik al te struinenquote:
quote:
RTL Boulevard is tot daar aan toe. maar Tel Sell reclamesquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn slechte smaak beperkt zich niet tot pantoffels en theepotten. Zo mag ik graag naar RTL Boulevard en Tel Sell reclames kijken
vergeet 1 ding niet hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is dus enorm jammer. Onze generatie heeft enorm fijne herinneringen eraan. En de huidige groep heeft alleen herinneringen aan Pokémon op Jettix
Als dikke stront door een trechter....quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ligt het aan mij of is fok weer vrij traag vandaag?
Ik wil dat ze achter mij aanzitten. Kom op zeg, mannen zijn toch de jagers.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb ook zelf achter die van mij moeten aanvangen
ja ik had het liever ook andersom gezienquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil dat ze achter mij aanzitten. Kom op zeg, mannen zijn toch de jagers.![]()
![]()
In elk geval heeft het gewerkt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ik had het liever ook andersom gezien
maar ja, drank he
Toch is er een hoop gezeur geweest rond de versiertruc "Knuppel een vrouw neer en slaap haar aan haar haren mee naar je grot"quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil dat ze achter mij aanzitten. Kom op zeg, mannen zijn toch de jagers.![]()
![]()
mijn zwager en schoonzus hadden een geweldig leuk trouwkaartjequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch is er een hoop gezeur geweest rond de versiertruc "Knuppel een vrouw neer en slaap haar aan haar haren mee naar je grot"
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op vakantie had ik ook leuke poppetjes gezien voor op de bruidstaart. Dan probeerde de bruidegom te vluchten maar die werd tegengehouden door de bruid
nice onequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien vindt je dit filmpje leuk als je dat Portal-spel gespeeld hebt
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:47 schreef Soempie het volgende:
Laatst ging een vriendin van me trouwen en toen haar vriend zijn ja-woord moest geven viel er even een stilte, waarbij hij haar een beetje plagerig aankeek. Vervolgens gaf ze hem een por met haar elleboog.![]()
heel flauw, maar ik moest wel lachen.![]()
Ze waren elkaar al de hele ochtend aan het plagen en achteraf zat ze ergens over te zeuren en hij: 'hallo, zo zijn we niet getrouwd.'quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat is gemeen
wel grappig
maar ook gemeen
Ik vind het ook wel een gave actiequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:47 schreef Soempie het volgende:
Laatst ging een vriendin van me trouwen en toen haar vriend zijn ja-woord moest geven viel er even een stilte, waarbij hij haar een beetje plagerig aankeek. Vervolgens gaf ze hem een por met haar elleboog.![]()
heel flauw, maar ik moest wel lachen.![]()
tot 22 december zijn al m'n zaterdagen vrij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:
waarom koop je ze dan
ik moet naar de kappermaar ik weet niet wanneer
oh ja soemp, heb je al wat geplande op de aankomende zaterdagen? (niet 3 nov)
Ik moest een pincet en ze hingen daaronder in de winkel. Weet ik veel, impulsaankoop.quote:
dat is de 3dequote:Op maandag 29 oktober 2007 11:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
tot 22 december zijn al m'n zaterdagen vrij.behalve aankomende, maar dat is geloof ik ook de 3e.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest een pincet en ze hingen daaronder in de winkel. Weet ik veel, impulsaankoop.![]()
Daar heb ik er al 4 van.quote:
Ik ook. Volgende week ergens.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:
ik moet naar de kappermaar ik weet niet wanneer
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook. Volgende week ergens.![]()
Leuk om je binnenkort weer te zien.![]()
quote:
Hehequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien vindt je dit filmpje leuk als je dat Portal-spel gespeeld hebt
Oeh yeah, oeh yeah...quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
Valt niet mee zeg, werken na 1,5 uur slaap. De worldseries wedstrijd was weer veel te spannend.
Red Sox gewonnen
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh yeah, oeh yeah...
*doet Dee Dee dansje
[..]
Oeh yeah, oeh yeah...
*doet Dee Dee dansje
[..]
Oeh yeah, oeh yeah...
*doet Dee Dee dansje
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was wel verrekte spannend. Ik durfde haast niet naar de wc te gaan, te bang om de mooie acties te missen.
dat had ik met de penaltyserie van Oranje tegen Zweden. met EK geloof ik. of WK. 't was in elk geval spannend en ze verlorenquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was wel verrekte spannend. Ik durfde haast niet naar de wc te gaan, te bang om de mooie acties te missen.
*jaloers isquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond de herhaling ook maar ga kijken.quote:
dan zou ik 'm ook meeslepenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:07 schreef Soempie het volgende:
Ik ga even iemand naar de tentamenhal slepen. Na dagen lezen en leren wil hij thuisblijven, omdat hij bang is dat hij het toch niet haalt.![]()
Moet je niet tegen mij zeggen.![]()
![]()
Heeft de Jostiband dan een begeleidend koor?????quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:47 schreef Etcetera het volgende:
tof Neslehoop voor je dat de rest ook zo goed gaat
zeg, weten jullie zo in welk koor LaBla zingt?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft de Jostiband dan een begeleidend koor?????![]()
Nee hoor, geintje. Ik weet het niet.
Dat heb ik ook weleens gehad met Wiskunde. Maar toen bleek in de pauze dat ik er flink naast zatquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:44 schreef Nesle het volgende:
WOEHOEEEEEEEEEEE![]()
![]()
economie![]()
ging zooooooooooooooooo lekker, alle antwoorden en berekeningen kwamen zo uit mijn pen rollen
vraag 1/11 zo op kunnen schrijven, toen even wat moeilijkheden maar ik heb het opgelost
YES
Het grappig is dat wat de Oreoles bij de Yankees uit hebben gehaald(in de laatste inning gelijke stand maken), dat hadden de Yankees een paar dagen ervoor uitgehaald bij de Blue Jaysquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
Na het zien van deze worldseries (en de aanloop er naar toe) en het verhaal van Nem, denk ik dat ik maar vast ga kijken of ik volgend jaar een weekje die kant op kan om een paar wedstrijden te kijken.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond de herhaling ook maar ga kijken.![]()
15 innings????? Tering, daar had ik wel in het stadion willen zitten. Hoe lang heeft die wedstrijd wel geduurt? 6 uur?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het grappig is dat wat de Oreoles bij de Yankees uit hebben gehaald(in de laatste inning gelijke stand maken), dat hadden de Yankees een paar dagen ervoor uitgehaald bij de Blue Jays
Ze stonden 4-0 achter in de 9e inning en het halve stadion was al naar gegaan in de 7e. In de 9e kwamen ze bij met 4 punten. Uiteindelijk gerekt tot de 15e(!!) inning. Daar verloren de de Yankees dan toch nog. Maar het was wel heel spannend
En dan te bedenken dat de meesten in hun auto zaten
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:33 schreef Etcetera het volgende:
m'n knieen zijn bont en blauwen doen pijn
en ik bljif ze maar tegen dingen aanrammen
5 uur. Maar eigenlijk was het na de 13e inning al helemaal niet leuk meer want er gebeurde geen bal en het werd koudquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
15 innings????? Tering, daar had ik wel in het stadion willen zitten. Hoe lang heeft die wedstrijd wel geduurt? 6 uur?
Dat is wel vetquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat ik dit maar ga doen in 2008...![]()
http://www.springtrainingtours.com/RedSox/redsox_roadtrip.html
dat zit verrotquote:
En met die lage dollar kost het haast niks.... Net al gekeken voor een vliegticket. Voor 290 euries brengt Delta mij naar Fort Myers.quote:
quote:
Geen idee, die ene keer dat ik daar was , was midden in de zomer en bloedheet. Hopenlijk is het in maart wat koeler.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In Florida is het toch altijd warm?
Hij heeft het tentamen verdorie beter gemaakt dan ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan zou ik 'm ook meeslepen![]()
succes met slepen
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die studie van jou stelt ook niks voor hè
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
en voordat je de berichten terug leest: het was een grapje hoor!!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft het tentamen verdorie beter gemaakt dan ik.![]()
En ik heb nog nooit zoveel vuile blikken gekregen onder een tentamen.![]()
want?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft het tentamen verdorie beter gemaakt dan ik.![]()
En ik heb nog nooit zoveel vuile blikken gekregen onder een tentamen.![]()
Welk koor dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]waarom heb jij vuile blikken gekregen
klasgenootje is aangenomen voor haar stage hier![]()
LaBla: bij welk koor zit jijd'r is hier een mailtje binnengekomen over een koor en mss zit jij er wel bij
Van die jongen. Hij was niet zo blij dat ik hem kwam ophalen voor het tentamen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]waarom heb jij vuile blikken gekregen
Het Nederlands Kamerkoorquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van die jongen. Hij was niet zo blij dat ik hem kwam ophalen voor het tentamen.![]()
Dus af en toe keken we elkaar zo aan:
hij:![]()
ik:![]()
Whoaaaa nee joh!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het Nederlands Kamerkoor
o.l.v. Paul van Nevel
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
dat weet ik nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whoaaaa nee joh!Da's een landelijk professioneel koor
Ik zit bij een studentenkoor hier in de stad (zonder audities) en ik zit in het oefenkoor van een vriend die vierdejaars conservatorium - koordirectie - is. Daar heb ik me onder de auditie uit weten te kletsen
Mijn nicht en haar man hadden een bruidsstelletje op hun taart waarvan de bruidegom wat versuft op de grond zat, en de bruid hem aan zijn stropdas meesleurdequote:
Ik dacht dat jij de actie had ondernomen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]vind ik ook
hè wat zijn we lekker geëmancipeerd..... vreselijk
Bij mij heeft het allemaal een tijdje geduurd maar na een halfjaar durfde hij toch ook maar actie te ondernemen![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:47 schreef B.ertha het volgende:
Sarah Jessica Parker minst sexy vrouw
Hehe, iemand met smaak
Dan ga je toch lekker Fok!ken?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:03 schreef iamredleader het volgende:
grmbl! Kl*tesysteem op werk, zit al de hele dag tegen de zandloper aan te kijken, kan gewoon helemaal niet m'n werk doen
en dat is mega-irritant
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de actie had ondernomen.![]()
Echt niet?? Ik vind haar een prachtige vrouwquote:
Ik ook. In de serie is ze echt best wel mooi!quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt niet?? Ik vind haar een prachtige vrouwEn bijzonder grappig als Carrie Bradshaw natuurlijk
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]misschien allebei een beetje.... maar uiteindelijk was hij zo dapper om me op te bellen en te vragen hoe het nou zat
![]()
Ik zat echt met mn bek vol tanden
Maargoed, maar verteld hoe het zat, en dat bleek wederzijds te zijn
En toen zijn we gaan daten
en ook pas op het eind van de tweede date ondernam hij weer de actie
Ik snap het welquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe gek het ook klinkt: ik wil m'n werk doen![]()
Ja echtquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt niet?? Ik vind haar een prachtige vrouwEn bijzonder grappig als Carrie Bradshaw natuurlijk
![]()
We zijn het niet met elkaar eens vandaagquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Js, Maxim heeft echt geen smaakin elk geval geven ze verkeerde argumenten waarom Amy Winehouse en Britney Spears niet sexy zijn
Madonna, Sandra Oh en SJP vind ik wel mooi
Klopt, ze is wel veel te dun.... maarja, dat zijn nog veel meer vrouwen, en dat was ook niet het argument van Maxim. Die hebben het over een gezicht als een paard. Stomme luiquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt
Ik vind 'r zelfs een beetje eng
Staat zij aan zij met Celine Dion. Zo'n lucifernekje, uitgemergeld. Niet mooi
Als je het zo zegt..dat vind ik ook niet zo mooi. Maar ze heeft wel een mooie uitstraling.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt
Ik vind 'r zelfs een beetje eng
Staat zij aan zij met Celine Dion. Zo'n lucifernekje, uitgemergeld. Niet mooi
Dat heeft ze toch ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt, ze is wel veel te dun.... maarja, dat zijn nog veel meer vrouwen, en dat was ook niet het argument van Maxim. Die hebben het over een gezicht als een paard. Stomme lui
Dat kan. Maar van die uitstraling ben ik ook niet gecharmeerdquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je het zo zegt..dat vind ik ook niet zo mooi. Maar ze heeft wel een mooie uitstraling.![]()
Yolanthe en Jan, elke dagquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Yolanthe en Jan doen 'het' elke dag![]()
![]()
WHO GIVES A FUCK!!
Precies, beetje zinloze discussie. Daarom zijn die lijstjes ook zo stom.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan. Maar van die uitstraling ben ik ook niet gecharmeerd
Maar ja, iedereen heeft een andere smaak he
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, beetje zinloze discussie. Daarom zijn die lijstjes ook zo stom.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou toch serieus verwachten dat er een piemel in die broek zit
"Ooooh Kelly!"
Aidan! Jaaaa die was lief......quote:
En heb je hem daar al over gebeld? Want aan komen waaien zal niet vanuit de Statesquote:
Neeeeeeeee, hij is zo grappig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aidan! Jaaaa die was lief......
Ook wel een béétje een watje trouwens, Mr Big is duidelijk wat stouter
quote:
ik blijf eeuwig smachtend achter...quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En heb je hem daar al over gebeld? Want aan komen waaien zal niet vanuit de States
*Woop* *Woop*quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]why??
Te oud zekernet als George
Maar toch, als George daar in die reclame staat met zn fles Martini......
![]()
nee ik vind 'm gewoon lelijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]why??
Te oud zekernet als George
Maar toch, als George daar in die reclame staat met zn fles Martini......
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee ik vind 'm gewoon lelijktype plofkop
George is
Uitvreterquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet zo nog opruimen en boodschappen doen voordat er vanavond weer wat lui hier komen eten. Ik moet toch eens leren vaker bij anderen te kanen ipv elke keer zelf te koken
Het plaatje is gefixed. Was linkhottend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is dat nou voor plaatje van George, Nem?
Still....quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het plaatje is gefixed. Was linkhottend.
/nerd
Ja dat vond ik net op Google. Vind 'm lachwekkendquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap het wel
Want je moet het ook allemaal nog inhalen
zo'n dik hoofdquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XiV_HcNTL-Q
![]()
![]()
Ik denk laat ik even een plaatje zoeken voor LB.. eerste hit op google afbeeldingenquote:
And the shoes!quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik denk laat ik even een plaatje zoeken voor LB.. eerste hit op google afbeeldingen![]()
![]()
![]()
Ja zoek zelf maar, dat zet ik hier niet neer
[..]
Ik denk laat ik even een plaatje zoeken voor LB.. eerste hit op google afbeeldingen![]()
![]()
![]()
ik vind 'm er altijd zo verkouden uitzienquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb ook een eh sexy oude man bedacht
McDreamy, uit Grey's Anatomy
Hee trouwens
Channing Tatumquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
voor beroemde mannen heb ik niet echt obsessiesdie gozer van she's the man was wel erg sexy
en orlando bloom in piratenpakje ook wel trouwens
He bah nee, niet Orlando Bloomquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
voor beroemde mannen heb ik niet echt obsessiesdie gozer van she's the man was wel erg sexy
en orlando bloom in piratenpakje ook wel trouwens
[..]
![]()
![]()
Alexquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind 'm er altijd zo verkouden uitzienAlex daarentegen
jaaaa diequote:
die vind ik eerder hilarisch dan sexyquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He bah nee, niet Orlando Bloom
Johnny Depp als captain Jack Sparrow; rrrrrrrrrr![]()
![]()
oh jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Alex![]()
Of dr McSteamy vind ik ook wel![]()
En dan ook maar mcVet
truequote:
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ken de meeste van die mannen niet.
Ik moet nog beginnen met leren voor vanavond.![]()
![]()
quote:
Hihi sorryquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:25 schreef Nesle het volgende:
Verdorie ik had dat plaatje ook al klaar staan PS
Een serie waar zulke namen in voorkomen kun je toch niet serieus nemen?quote:
dat zijn bijnamenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een serie waar zulke namen in voorkomen kun je toch niet serieus nemen?![]()
Met jou kan ik praten!quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hihi sorry
Maar iets jonger geeft toch beter materiaal, zoals bv Adam Brody![]()
Dan nog.quote:
Ah ziedaar! Verstand is gearriveerd!quote:
Is daar onderscheid tussen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Maken jullie wel onderscheid tussen "mooi", "sexy" en "lekker"?
Jahoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Maken jullie wel onderscheid tussen "mooi", "sexy" en "lekker"?
Miniem verschilletjequote:Op maandag 29 oktober 2007 16:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten!
Behalve dat van die Steamy dan
Is dat nu al?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Miniem verschilletjeIk ga even een aflevering OC kijken
Tot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |