zullen we dan maar deze nemen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doe je Soemp een plezier mee
44 jaar ondertussen
Neh dacht het nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Zoveel ouder dan wij zijn ze toch niet?
nog geen 10 jaarquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Zoveel ouder dan wij zijn ze toch niet?
Wacht nou maar tot Soemp klaar is met kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zullen we dan maar deze nemen?
[ afbeelding ]
Pre-cies. Dat gaat te.ver.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Neh dacht het niet
Ik ben 16, bijna 17. Maar dat zou dus betekenen dat ik de vrienden van mijn ouders á la 40-43 nog knap kan vinden. Ehhh
dus je vind George Clooney per definitie lelijk?quote:
ik vind george clooney oudquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dus je vind George Clooney per definitie lelijk?
issie ookquote:
Zeg, mijn smaak is nog in ontwikkeling.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doe je Soemp een plezier mee
44 jaar ondertussen
Generatiekloofquote:
Doe je expres he?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik weer. Zo gaar als boter inmiddels.
Inderdaadquote:
Ik heb haast geen last gehad van muggen dit jaar. Eerder zat ik altijd onder de steken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
De koude heeft effect. Ik zie steeds minder muggen
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb haast geen last gehad van muggen dit jaar. Eerder zat ik altijd onder de steken.![]()
bulten zekerquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb haast geen last gehad van muggen dit jaar. Eerder zat ik altijd onder de steken.![]()
bulten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bulten zeker
ik hoop op een winter met sneeuw en ijs
ik praat over een maand ook wel anders hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
bulten.![]()
Ik hoop dat de winter zo snel mogelijk voorbij is.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
bulten.![]()
Ik ook, maar dan wil ik deze zomer wel lekker weer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
bulten.![]()
Jazekerquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoi.
Ik heb een vraagje.
Leeft Asmo eigenlijk nog?
Dan moet je toch écht eerst door de kou om een vriendje te zoekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef Soempie het volgende:
Ik ga me de halve winter opsluiten op m'n kamer, met een dekentje, warme chocomelk, een vriendje () en films/ boeken/ series.
![]()
Gelukkigquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker
Maar hij komt hier nooit meer en is lastig te bereiken
Komen die niet aanwaaien?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je toch écht eerst door de kou om een vriendje te zoeken
Waaien doet het in de herfstquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet kiezen. Óf dekentje, warme choco en films/boeken/series, óf een vriendje. Allebei op één avond, daar zit een vent toch niet op te wachten.
Als je contact met hem zoekt is het het gemakkelijkst even aan Iamredleader of MaJo te vragenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gelukkig
Spijtig en spijtig...
Dat viel me ook al opquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als hoogstaande journalistiek
Ja, het is toch herfst?quote:
Ja maar ook koud. Moet je wel je raam open zetten. Anders krijg je zo'n vogel-vliegt-tegen-het-raam-effectquote:
Maar dat kan heel leuk zijnquote:
Ja, over hem.quote:
Ik zie het voor me.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ook koud. Moet je wel je raam open zetten. Anders krijg je zo'n vogel-vliegt-tegen-het-raam-effect
Is geen mooi gezicht hoor, zo'n vogeltje met een gebroken nek, spartelend op de grond. Dat moet er bij een gozer helemaal raar uitzienquote:
Nee, dat moeten we niet hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is geen mooi gezicht hoor, zo'n vogeltje met een gebroken nek, spartelend op de grond. Dat moet er bij een gozer helemaal raar uitzien
Het punt was dus eigenlijk dat je raam open moet..en dat is koud. Dan heb je in ieder geval een goed excuus voor dat dekentje en die warme chocomelquote:
Ja, zie, alles valt op z'n plaats. Got it all figured out.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het punt was dus eigenlijk dat je raam open moet..en dat is koud. Dan heb je in ieder geval een goed excuus voor dat dekentje en die warme chocomel
Ben je nou nooit meer op MSN of sta je altijd invisible?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zie, alles valt op z'n plaats. Got it all figured out.![]()
Nouja!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je bij het shirt begint
quote:Maar wel een goede reden om nog verder onder de deken te kruipen dus![]()
Oke.quote:
Ik ben haast nooit meer op MSN. Al die gesprekken kan ik niet bijhouden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je nou nooit meer op MSN of sta je altijd invisible?
Okayquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit meer op MSN. Al die gesprekken kan ik niet bijhouden.![]()
quote:
Allebei niet?? Die éne was toch een eitje zei je?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m'n tentamen morgen niet halen.![]()
Nee, de belangrijkste van de twee niet. Die van 's avonds haal ik wel. Al moet ik daar morgen tussendoor nog wel voor leren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Allebei niet?? Die éne was toch een eitje zei je?
Ik kan m'n boek niet vinden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja..gewoon je best doen
De rest ging afgelopen tijd goed toch? Dan is een klein tegenslagje wel te overzien
Precies.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zou ik gewoon lekker op ééntje concentreren en die goed maken. (Dat is die 's avonds dus). En die andere gewoon proberen. Als je die niet redt, dan komt die volgende keer wel
Maar dan heb je in ieder geval resultaat
Ik was even bang dat je met een suggestie voor sloffen of een theepot aan zou komen.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je met een suggestie voor sloffen of een theepot aan zou komen.![]()
Werkt de link niet?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of palingstropdassen. Maar niets van dit alles. Het is gewoon een ordinair search form op bol.com
Mijn slechte smaak beperkt zich niet tot pantoffels en theepottenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je met een suggestie voor sloffen of een theepot aan zou komen.![]()
Pittige Tijdenquote:
Een groot showprogramma met veel publiek kost best wel een hoop geld om te maken. Vandaar dat je nu minder programma's hebt zoals Telekids, de André van Duin show, Now or Never en de Honeymoon Quiz. Omdat het zo duur is móet het wel een hit worden, en dat risico is blijkbaar te grootquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Het was zó grappig. Echt jammer dat er niets meer is zoals Telekids. Toen RTL Veronique nog bestond begonnen ze. Op zaterdagochtend lekker kijken
En dat is dus enorm jammer. Onze generatie heeft enorm fijne herinneringen eraan. En de huidige groep heeft alleen herinneringen aan Pokémon op Jettixquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een groot showprogramma met veel publiek kost best wel een hoop geld om te maken. Vandaar dat je nu minder programma's hebt zoals Telekids, de André van Duin show, Now or Never en de Honeymoon Quiz. Omdat het zo duur is móet het wel een hit worden, en dat risico is blijkbaar te groot
Dat is zeker jammer, maar voor die kinderen zelf maakt het waarschijnlijk weinig uit. Nickelodeon is Animaniacs gaan uitzenden (vanavond was de eerste aflevering) maar het was nagesynchroniseerd. En hoewel het een goede vertaling is, ik vind de Engelse stemmen toch leukerquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is dus enorm jammer. Onze generatie heeft enorm fijne herinneringen eraan. En de huidige groep heeft alleen herinneringen aan Pokémon op Jettix
Ja, misschien maakt het ook niet echt uit.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer, maar voor die kinderen zelf maakt het waarschijnlijk weinig uit. Nickelodeon is Animaniacs gaan uitzenden (vanavond was de eerste aflevering) maar het was nagesynchroniseerd. En hoewel het een goede vertaling is, ik vind de Engelse stemmen toch leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |