quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft het tentamen verdorie beter gemaakt dan ik.![]()
En ik heb nog nooit zoveel vuile blikken gekregen onder een tentamen.![]()
want?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft het tentamen verdorie beter gemaakt dan ik.![]()
En ik heb nog nooit zoveel vuile blikken gekregen onder een tentamen.![]()
Welk koor dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]waarom heb jij vuile blikken gekregen
klasgenootje is aangenomen voor haar stage hier![]()
LaBla: bij welk koor zit jijd'r is hier een mailtje binnengekomen over een koor en mss zit jij er wel bij
Van die jongen. Hij was niet zo blij dat ik hem kwam ophalen voor het tentamen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]waarom heb jij vuile blikken gekregen
Het Nederlands Kamerkoorquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van die jongen. Hij was niet zo blij dat ik hem kwam ophalen voor het tentamen.![]()
Dus af en toe keken we elkaar zo aan:
hij:![]()
ik:![]()
Whoaaaa nee joh!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het Nederlands Kamerkoor
o.l.v. Paul van Nevel
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil dat ze achter mij aanzitten. Kom op zeg, mannen zijn toch de jagers.![]()
![]()
dat weet ik nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whoaaaa nee joh!Da's een landelijk professioneel koor
Ik zit bij een studentenkoor hier in de stad (zonder audities) en ik zit in het oefenkoor van een vriend die vierdejaars conservatorium - koordirectie - is. Daar heb ik me onder de auditie uit weten te kletsen
Mijn nicht en haar man hadden een bruidsstelletje op hun taart waarvan de bruidegom wat versuft op de grond zat, en de bruid hem aan zijn stropdas meesleurdequote:
Ik dacht dat jij de actie had ondernomen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]vind ik ook
hè wat zijn we lekker geëmancipeerd..... vreselijk
Bij mij heeft het allemaal een tijdje geduurd maar na een halfjaar durfde hij toch ook maar actie te ondernemen![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:47 schreef B.ertha het volgende:
Sarah Jessica Parker minst sexy vrouw
Hehe, iemand met smaak
Dan ga je toch lekker Fok!ken?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:03 schreef iamredleader het volgende:
grmbl! Kl*tesysteem op werk, zit al de hele dag tegen de zandloper aan te kijken, kan gewoon helemaal niet m'n werk doen
en dat is mega-irritant
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de actie had ondernomen.![]()
Echt niet?? Ik vind haar een prachtige vrouwquote:
Ik ook. In de serie is ze echt best wel mooi!quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt niet?? Ik vind haar een prachtige vrouwEn bijzonder grappig als Carrie Bradshaw natuurlijk
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]misschien allebei een beetje.... maar uiteindelijk was hij zo dapper om me op te bellen en te vragen hoe het nou zat
![]()
Ik zat echt met mn bek vol tanden
Maargoed, maar verteld hoe het zat, en dat bleek wederzijds te zijn
En toen zijn we gaan daten
en ook pas op het eind van de tweede date ondernam hij weer de actie
Ik snap het welquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe gek het ook klinkt: ik wil m'n werk doen![]()
Ja echtquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt niet?? Ik vind haar een prachtige vrouwEn bijzonder grappig als Carrie Bradshaw natuurlijk
![]()
We zijn het niet met elkaar eens vandaagquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Js, Maxim heeft echt geen smaakin elk geval geven ze verkeerde argumenten waarom Amy Winehouse en Britney Spears niet sexy zijn
Madonna, Sandra Oh en SJP vind ik wel mooi
Klopt, ze is wel veel te dun.... maarja, dat zijn nog veel meer vrouwen, en dat was ook niet het argument van Maxim. Die hebben het over een gezicht als een paard. Stomme luiquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt
Ik vind 'r zelfs een beetje eng
Staat zij aan zij met Celine Dion. Zo'n lucifernekje, uitgemergeld. Niet mooi
Als je het zo zegt..dat vind ik ook niet zo mooi. Maar ze heeft wel een mooie uitstraling.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt
Ik vind 'r zelfs een beetje eng
Staat zij aan zij met Celine Dion. Zo'n lucifernekje, uitgemergeld. Niet mooi
Dat heeft ze toch ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt, ze is wel veel te dun.... maarja, dat zijn nog veel meer vrouwen, en dat was ook niet het argument van Maxim. Die hebben het over een gezicht als een paard. Stomme lui
Dat kan. Maar van die uitstraling ben ik ook niet gecharmeerdquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je het zo zegt..dat vind ik ook niet zo mooi. Maar ze heeft wel een mooie uitstraling.![]()
Yolanthe en Jan, elke dagquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Yolanthe en Jan doen 'het' elke dag![]()
![]()
WHO GIVES A FUCK!!
Precies, beetje zinloze discussie. Daarom zijn die lijstjes ook zo stom.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan. Maar van die uitstraling ben ik ook niet gecharmeerd
Maar ja, iedereen heeft een andere smaak he
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, beetje zinloze discussie. Daarom zijn die lijstjes ook zo stom.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou toch serieus verwachten dat er een piemel in die broek zit
"Ooooh Kelly!"
Aidan! Jaaaa die was lief......quote:
En heb je hem daar al over gebeld? Want aan komen waaien zal niet vanuit de Statesquote:
Neeeeeeeee, hij is zo grappig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aidan! Jaaaa die was lief......
Ook wel een béétje een watje trouwens, Mr Big is duidelijk wat stouter
quote:
ik blijf eeuwig smachtend achter...quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En heb je hem daar al over gebeld? Want aan komen waaien zal niet vanuit de States
*Woop* *Woop*quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]why??
Te oud zekernet als George
Maar toch, als George daar in die reclame staat met zn fles Martini......
![]()
nee ik vind 'm gewoon lelijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]why??
Te oud zekernet als George
Maar toch, als George daar in die reclame staat met zn fles Martini......
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee ik vind 'm gewoon lelijktype plofkop
George is
Uitvreterquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet zo nog opruimen en boodschappen doen voordat er vanavond weer wat lui hier komen eten. Ik moet toch eens leren vaker bij anderen te kanen ipv elke keer zelf te koken
Het plaatje is gefixed. Was linkhottend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is dat nou voor plaatje van George, Nem?
Still....quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het plaatje is gefixed. Was linkhottend.
/nerd
Ja dat vond ik net op Google. Vind 'm lachwekkendquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap het wel
Want je moet het ook allemaal nog inhalen
zo'n dik hoofdquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XiV_HcNTL-Q
![]()
![]()
Ik denk laat ik even een plaatje zoeken voor LB.. eerste hit op google afbeeldingenquote:
And the shoes!quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik denk laat ik even een plaatje zoeken voor LB.. eerste hit op google afbeeldingen![]()
![]()
![]()
Ja zoek zelf maar, dat zet ik hier niet neer
[..]
Ik denk laat ik even een plaatje zoeken voor LB.. eerste hit op google afbeeldingen![]()
![]()
![]()
ik vind 'm er altijd zo verkouden uitzienquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb ook een eh sexy oude man bedacht
McDreamy, uit Grey's Anatomy
Hee trouwens
Channing Tatumquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
voor beroemde mannen heb ik niet echt obsessiesdie gozer van she's the man was wel erg sexy
en orlando bloom in piratenpakje ook wel trouwens
He bah nee, niet Orlando Bloomquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
voor beroemde mannen heb ik niet echt obsessiesdie gozer van she's the man was wel erg sexy
en orlando bloom in piratenpakje ook wel trouwens
[..]
![]()
![]()
Alexquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind 'm er altijd zo verkouden uitzienAlex daarentegen
jaaaa diequote:
die vind ik eerder hilarisch dan sexyquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He bah nee, niet Orlando Bloom
Johnny Depp als captain Jack Sparrow; rrrrrrrrrr![]()
![]()
oh jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Alex![]()
Of dr McSteamy vind ik ook wel![]()
En dan ook maar mcVet
truequote:
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ken de meeste van die mannen niet.
Ik moet nog beginnen met leren voor vanavond.![]()
![]()
quote:
Hihi sorryquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:25 schreef Nesle het volgende:
Verdorie ik had dat plaatje ook al klaar staan PS
Een serie waar zulke namen in voorkomen kun je toch niet serieus nemen?quote:
dat zijn bijnamenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een serie waar zulke namen in voorkomen kun je toch niet serieus nemen?![]()
Met jou kan ik praten!quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hihi sorry
Maar iets jonger geeft toch beter materiaal, zoals bv Adam Brody![]()
Dan nog.quote:
Ah ziedaar! Verstand is gearriveerd!quote:
Is daar onderscheid tussen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Maken jullie wel onderscheid tussen "mooi", "sexy" en "lekker"?
Jahoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Maken jullie wel onderscheid tussen "mooi", "sexy" en "lekker"?
Miniem verschilletjequote:Op maandag 29 oktober 2007 16:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten!
Behalve dat van die Steamy dan
Is dat nu al?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Miniem verschilletjeIk ga even een aflevering OC kijken
Tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |