abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:56:58 #101
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_54256549
Met het woord 'niet' gebeurt sowieso heel veel raars. En ik weet eigenlijk niet of het allemaal fout is. Vrijwel iedereen zegt: "Ik denk niet dat je dat moet doen." Terwijl het volgens mij toch echt zou moeten zijn: "Ik denk dat je dat niet moet doen."

Maar is het ook echt fout?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:58:38 #102
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_54256565
En dan post ik straks weer even iets wat wél ontopic is, oké?
pi_54256598
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 00:41 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Dergelijke fouten worden zo vaak gemaakt dat ik vrees dat ze niet meer uit de Nederlandse taal te bannen zijn. Bij werkwoorden waarvan het eerste deel tevens een zelfstandig naamwoord is hebben bijzonder veel mensen de neiging om 'geen' te gebruiken waar 'niet' wordt bedoeld.

"Ik wil geen tv kijken" (= ik wil niet een tv kijken) in plaats van "ik wil niet tv-kijken"
"Ik kan geen les geven" (= ik kan niet een les geven) in plaats van "ik kan niet lesgeven"
etc.
Ik moet zeggen dat ik de voorbeelden die jij geeft niet als fout aanvoel.
Ik ervaar "tv-kijken" ook nog niet als één werkwoord (en kon het ook niet vinden in twee eenvoudige woordenboeken).
"Lesgeven" weer wel, maar de betekenis van "niet een les geven" is voor mij ook minder verschillend van die van "niet lesgeven" dan "niet een plaats nemen" verschilt van "niet plaatsnemen".

Het duurde bij mij ook bijna een uur voor ik dit verschijnsel zo zag.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_54256640
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 00:56 schreef broer het volgende:
Met het woord 'niet' gebeurt sowieso heel veel raars. En ik weet eigenlijk niet of het allemaal fout is. Vrijwel iedereen zegt: "Ik denk niet dat je dat moet doen." Terwijl het volgens mij toch echt zou moeten zijn: "Ik denk dat je dat niet moet doen."

Hoe raad je het? Aan een dergelijke constructie liep ik ook te denken.
Het Nederlandse: "Ik denk het niet." op de vraag of iets waar is of niet.
In het Iraans is een van de woorden voor "denken" letterlijk terug te vertalen als: "gedachte doen". Hoe maak je dan verschil tussen: "Ik denk niet." en "Ik denk het niet."? En ik kwam uit op een constructie zoals de jouwe.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 01:22:32 #105
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_54256711
tvp
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:42:22 #106
42184 crew  DaMart
pi_54257426
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 00:59 schreef SolidArt het volgende:
Sout een eind op
Nieuwe zpelling?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:27:07 #107
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54257755
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:21 schreef Appie_HK het volgende:
Chinees cultuur vanwege dat ik ermee getrouwd ben
Expats say the darndest things!
pi_54258566
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 01:03 schreef Kees22 het volgende:

Ik ervaar "tv-kijken" ook nog niet als één werkwoord (en kon het ook niet vinden in twee eenvoudige woordenboeken).
Tv-kijken als werkwoord dient toch echt als een woord geschreven te worden, zie bijvoorbeeld hier.
quote:

Vrijwel iedereen zegt: "Ik denk niet dat je dat moet doen." Terwijl het volgens mij toch echt zou moeten zijn: "Ik denk dat je dat niet moet doen."
Goed voorbeeld! Inderdaad zeggen veel mensen (en ik zelf vaak onbewust ook): "ik hoop niet dat je ziek wordt", wat eigenlijk niet meer betekent dan dat je op dit moment niet actief wenst dat de persoon in kwestie ziek wordt (je bent geen sadist). Met "ik hoop dat je niet ziek wordt", daarentegen, wordt expliciet gehoopt dat de persoon gezond blijft.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:29:36 #109
42184 crew  DaMart
pi_54260598
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:08 schreef Bupatih het volgende:
Bekijk voor de grap eens naar de titels van columns op FOK!. Tenenkrommend.
Een oudje van de FP. Origineel, omdat het een zeldzame van Bupatih is .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:55:45 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54263062
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 13:41 schreef kopvoltwijfels het volgende:
Ik kan er maar niet overuit dat nu na 6 mnd bijna een tekening wordt gemaakt en vrij gegeven die een evt persoon laat zien die Maddy zou hebben meegenomen.

Als en als inderdaad er niks met die verklaring van die vriendin gedaan is zoals de Mc Canns claimen waarom dan nu pas een tekening.

Hun hebben al die tijd het geld, de media achter hun om die tekening al vanaf de eerste uren in de media te hebben.

Ergens heb ik trouwens in een krant gelezen (al lang geleden )dat die getuigenis al weerlegt zou zou en dat het om een persoon ging die niks maar ook niks met heel Maddy te maken zou hebben.

Heb trouwens het hele tv intervieuw gezien en weet nog steeds niet wat ik moet denken van die ouders.
De laaste woorden hoorde ik inderdaad don't say anything maar ik heb het idee dat hij zei they can controll , not mic.
Wel viel het me op wat voor woorden ze gebruikkte om haar kind te beschreven , hapy with here live, beautiful person. Ikzelf zou heel andere zinnen, woorden gebruiken en ook veel uitebreider om m'n eigen kind te omschrijven.
Ook knippert die vader wel heel erg veel met z'n ogen, zie een soort ingehouden woede.

Ennnnn het schijnt dat nog steeds de dna uitkomsten niet binnen zijn of tenminste nog niet helemaal door de molen zijn gegaan. Dus kan er officiele nog niks naar buiten komen.
Heb trouwens ook ergens gelezen dat de eerste testresultaten waren gebaseert op als ik het goed begreep op een techniek die dus niet in een rechtbank is toegestaan. Dit had iets te maken met dat je hele kleine fragmenten dus meer kan maken ,een soort aanlengen.
Weet even niet meer hoe ze dit nu noemde en ook dat de matrialen die gevonden waren dus erg waren aangetast door de warmte en omdat er zoveel tijd erover heen was gegaan.
Ennnn dat Portugal dus ipv zoveel % overeenkomsten in ander landen Potugal dus een hoger% alleen in de rechtbank accepteerd.

Wel worden de getuigen , ouders opnieuw verhoort in Engeland op een nader te bepalen datum.
Dit komt van de Mccanns Gerry's blogg

We welcome the announcement from Mr Ribeiro, the National director of the Judicial Police in Portugal, that our friends who were on holiday with us in Portugal are to be re-interviewed. We do not know how many other ‘witnesses’ will be interviewed but obviously we want to be eliminated from the inquiry as soon as possible. We constantly hope that one of the other lines of investigation leads to Madeleine being found safe and well.
Kopvolspelfouten zou ook geen gekke username zijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:39:56 #111
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54263772
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kopvolspelfouten zou ook geen gekke username zijn
Pfff.... ja
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54264472
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:56 schreef baNEEL het volgende:
het knipperen van zon licht spaart ook behoorlijk aan stroom..
scheelt een hoop branduren, plus dat het veiliger is, omdat een knipperlicht eerder opvalt..

ik zou standaardiseren dat een knipperlicht standaard wordt.
huilende automobilisten moeten maar eens volwassen worden
Lijkt me best onhandig, zo'n knipperende zon.

En de rest
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:40:18 #113
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54264641
Hoe verkeerd taalgebruik iemand volledig in verwarring kan brengen
Hij: Neemt niet weg dat ik je niet graag wil zien, dus wanneer spreken we weer eens af?
Ik? Huh?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_54265704
Hij komt niet van het forum maar ik vond hem te 'leuk' om hem niet te melden. Ik ontdekte hem zojuist in een verslag dat ik net heb ingeleverd. Ik heb het twee keer nagekeken op fouten maar heb hier gewoon overheen gelezen.
quote:
toverhaast
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:22:06 #115
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54266278
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Hij komt niet van het forum maar ik vond hem te 'leuk' om hem niet te melden. Ik ontdekte hem zojuist in een verslag dat ik net heb ingeleverd. Ik heb het twee keer nagekeken op fouten maar heb hier gewoon overheen gelezen.
[..]

te overhaast?
pi_54267638
Van een ander forum:
quote:
Nou, hier ben ik dan weer.......20 november mag ik voor de 4e keer examen doen. Ik kan iets eerder, was eerst 8 december gepland. Ik heb alleen een advies nodig....... Ik heb de "tick" dat ik nog wel eens te ver naar rechts rijd, langs de geparkeerde auto's. Dus zo'n beetje alle examinatoren hadden daar een opmerking over. "Pas op de spiegeltjes".
Vervelend, beestjes.

Op datzelfde forum zit trouwens iemand die consequent 'gecoach' schrijft als 'gecoahts'.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:22:44 #117
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_54269684
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Vandaag hoorde ik Eurlings tegen een tv-verslaggever zeggen: "En anders gooien we de boeg om"
Op Radio 1 in een interview met (ik meen) een hoogleraar bestuurskunde van de Open Universiteit hoorde ik dezelfde verhaspeling van 'het roer omgooien' en 'het over een andere boeg gooien'.

In de zin daarvoor had hij het over 'problemen onder de mat inschuiven'. Rare stoethaspels die bestuurskundigen.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:45:46 #118
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_54271442
quote:

Kwestie van klemtoon? Met 'ik denk niet' leg je de nadruk op wat je zelf vindt, met 'dat je dat niet moet doen' leg je de verantwoordelijkheid bij de ander. Met zulke rare wollige typisch Nederlandse termen willen we natuurlijk niet, alsjeblieft niet, schei uit zeg, kort en bondig een ander vertellen wat hij vooral niet moet doen.
Zoiets?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  woensdag 31 oktober 2007 @ 00:36:23 #119
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54275392
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mooi topic wel, dit doet mij deugt, als taalpurist zijnde
pi_54275570
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

Tevens TVP.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 00:49:13 #121
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_54275625
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
Met zulke rare wollige typisch Nederlandse termen willen we natuurlijk niet, alsjeblieft niet, schei uit zeg, kort en bondig een ander vertellen wat hij vooral niet moet doen.
Ja, dat indirecte viel me ook wel op. Zou het typisch Nederlands zijn om er zo omheen te draaien?
pi_54276290
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:33 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, deze lui zijn zo achterlijk dat ze geen engels willen leren. Alle films en serieus in dit land moeten nog eens ingesproken worden.
pi_54278135
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 15:21 schreef Branieschopper het volgende:
Ik stond vanmorgen op en deed mn ochtendjas aan, zoeen van badstof met lekkere fleece voering en capuchon. Aangekomen aan de ontbijttafel zegt me oom: "Goh wat een mooie penuare heb je aan.."

Ik: Wtf zeg gewoon badjas of ochtendjas

Ik nog een keer: Wtf hoe schrijf je penuare?

Klacht: Oom die Penuare zegt, plus penuare is een kutwoord
Het gaat over een peignoir dus.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:34:04 #124
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54278630
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Van een ander forum:
[..]

Vervelend, beestjes.

Op datzelfde forum zit trouwens iemand die consequent 'gecoach' schrijft als 'gecoahts'.
Dat forum staat vól met taalfouten...
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:22:22 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54283604
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 11:45 schreef Dangel het volgende:
Bij de aldi op een zaterdacht ochtend de witlof van 99 cent met 99 losse centen betalen
een Zaterdacht ochtend.....

Wat gaat er door mensen heen als ze zoiets tikken?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:40:07 #126
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54283952
27Jaar oud en zulke fouten maken......
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:09 schreef lord_sylus het volgende:
Ik ben 27 jaar oud en ben al 9 jaar samen met mijn vriendin, we hebben een zoontje van 2.
ik was nooit echt mondig met de meisjes en mijn huidige vriendin was dan ook mijn eerste echte vriendin, ook mijn eerste bedpartner. Maar na enkele maanden samenzijn had zij mij de zelfvertrouwen gegeven om andere vrouwen aan te spreken, ook al zag ik haar graag ik dacht nooit dat het zo lang zou duren.
ik ging vreemd, ni veel, in't begin 1x op een heel jaar, en dan 2x en dan een affaire met een vriendin, ze betrapte me en gaf me nog een kans (en nee niet tijdens betrapt maar een communicatie onderschept) ik probeerde mijn leven te beteren en het ging goed, we besliste een kindje te hebben die is er dan gekomen en ondertussen had ze een beste vriendin erbij gekregen...
daar kwam de volgende probleem, in't begin wa lachen met elkaar, zij stelde voor aan mijn vriendin om eens een parenclub te proberen met me, ik was wel enthousiast en stemde toe. we gingen en lekker dat da was, vonden we beide, de volgende keer namen we haar beste vriendin ook mee met haar vriendje
sinds dien heb ik een affaire met haar beste vriendin, we zijn heel voorzichtig en doen het al ruim 3 maand, maar ik vrees dat ik begin te denken dat ik ze ni meer graag zie, mijn vriendin, en dat ik er enkel bij ben uit gewoonte, hoogte punt van al ik ben stapel zot op haar vriendin en zij op mij ook

Misschien krijg ik hier geen raad maar wat moet ik doen?
En dan nog even de topictitel.....

Wanneer weet je of je haar nimeer graag ziet?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:03:59 #127
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54284422
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:40 schreef ElizabethR het volgende:
27Jaar oud en zulke fouten maken......
[..]

En dan nog even de topictitel.....

Wanneer weet je of je haar nimeer graag ziet?
Totale Vlaming, zie je da-ni?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:10:35 #128
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54284551
Uiteraard zie ik da-wel
Is nog geen vrijbrief om MSN-taal te hanteren lijkt me.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:23:44 #129
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54284802
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:10 schreef ElizabethR het volgende:
Uiteraard zie ik da-wel
Is nog geen vrijbrief om MSN-taal te hanteren lijkt me.
Ik vind het eerder een gezellige kabbelende stream of consciousness.
pi_54289301
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:28 schreef Dwan het volgende:
dat nodigd toch uit voor vandalisme..................
  woensdag 31 oktober 2007 @ 22:20:49 #131
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_54291377
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:49 schreef broer het volgende:
Ja, dat indirecte viel me ook wel op. Zou het typisch Nederlands zijn om er zo omheen te draaien?
Het zal vast ook wel in andere talen gebeuren. Maar wij zijn vaak zo wollig, ik betrap mezelf er ook op, vooral in mailtjes. Dan heb ik een heel epistel en uiteindelijk schrap ik de helft omdat het zo overbodig is.
Laatst vroeg een collega of ik diens antwoord op een krankzinnig zakelijk mailtje wilde lezen. Het begon met 'Ik ben bang dat ik dit geen goed idee vind'. Ik zei: "Waarom schrijf je niet: 'Ik vind dit geen goed idee'?"
  Moderator woensdag 31 oktober 2007 @ 22:59:43 #132
42184 crew  DaMart
pi_54292241
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:43 schreef nikky het volgende:

Heb jij een geweldige verassing voor de Sint bedacht, misschien heb
Wat wreed
pi_54292905
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:36 schreef Floripas het volgende:

[..]
Jaren geleden een Loesje: "STREEF ONBEKOMMERT NAAR HET IDEALE".
  donderdag 1 november 2007 @ 01:29:25 #134
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_54294805
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
users en adverteerders hebben hun buik schoon van deze kuttijd.
Van de dingen waar mijn buik schoon van wordt, heb ik over het algemeen niet snel genoeg.
pi_54296385
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef pascalheister het volgende:

[..]

zo is het toch? de periode wanneer het valt is nooit goed, maar schijnbaar hoort dat thuis in het wereldtje
Ik wereldje, jij wereldtje, wij wereldjen?
pi_54315790
Al een tijdje niet meer hier geweest, bij deze dan maar weer eens een tvp met een foutje.
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 06:54 schreef Xith het volgende:
1 op honderden miljoen kans op de JP is idd erg winstgevend.
Gemiddeld maak je gewoon verlies, slimme mensen kunnen dit releveren en kopen geen lot.
Zoals ik al zei, dom zijn kost de samenleving ook extra geld, dus dat moet opgehaald worden via zulke wegen..
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:24 schreef Xith het volgende:
house edge op blackjack is 0.005,
da's dus peanuts i.v.m staatsloterij
maar daar ook, belasting voor de dommen; zeker omdat het geld direct anar de staat gaat
Iemand die mensen die mee doen met de staatloterij dom noemt, maar zelf lettergrepen vergeet en afkortingen niet snapt ...
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:09:54 #137
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54317589
De leukste heb ik even aangedikt
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Koenz0r het volgende:
De eerste was een vakantie vriendin in Zweden. Haar vader was een een topman in de autofabriek van Volvo (Kreeg voor mijn verjaardag even een ipod video 80 gb) mijnheer reed elke maand in de nieuwste model Volvo rond.. Dus ik neem aan dat ik dan vaak aan het golfen was tussen de miljoenairs en een goede opleiding had en een mooi landhuisje in Zweden terwijl ik haar neukte onder een zoetsappige zweedse zons ondergang

De tweede was een knap meisje met de nodige lichamelijke gebreken (verotte rug, spierziektes noemmaarop) dus zou ik waarschijnlijk mijn loon moeten afstaan voor operaties en dingen voor een vrouw die toch al afgekeurd om te werken. Bovendien zat neuken toch al niet in het basispakket..

De derde was een een vaag wijf die ik meer als sexvriendin zag dan als vriendin. Moeder was werkloos, vader was werkloos en volgens mij zat het hele gezin aan de crack.. Dus waarschijnlijk zou ik dan mijzelf terug vinden trippend op de grond met mijn hoofd op een tapijt tussen de honden/katten haren en cavia/hamster keutels...

De vierde was een of andere chick in Leeuwarden..Die had aanleg om de nieuwe Jan Wolkers Als ik daar zou blijven zou ik constant net als Klonk veranderd zijn in een Dichter vol filosofisch gereutel... En bovendien zou ik haar alleen neuken als we niet bij mij thuis waren of bij haar thuis dus zou ik alleen maar neuken om de meest raarste plekken... :S

De vijfde was een meisje dat op europeeskampioenschap niveau aan het schoonzwemmen was... Dus als ik met haar iets zou houden zou ik waarschijnlijk haar trainer worden om haar daarna goud zien te behalen bij de olympische spelen...

De zesde was een chick wiens ma doktor was en der pa werkte als directie bij Paresto.. Heel het gezin was zo sportief als de tyfus (kwam ik aan als zuipschuit, en van de nodige drugs was ik ook niet vies van) Dus zou ik omgetoverd zijn tot sportieve jongen die braaf al zijn trainingen volgde en in het weekend gezellig met het hele gezin de persoon aanmoedigen op de tribunes..

En de volgende.. geen idee ik ben pas 17 . Geef ik tegen die tijd wel een editje :p
pi_54325418
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:33 schreef Baird het volgende:
Probeer eens 2 skyppieballen, die zijn wat groter.
Je zou bijna denken dat skype met iets nieuws is gekomen.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_54334397
quote:
De zesde was een chick wiens ma doktor was en der pa
Je vergeet 'wiens', dat hoort 'wier' te zijn. Ervan uitgaande dat 'chick' vrouwelijk is natuurlijk. En natuurlijk 'dokter' of 'doctor' ipv 'doktor'.
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:17:04 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_54335875
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:14 schreef Banzaii het volgende:
Zoeyzo geen aanrader, de huizen zijn hier duur. Echt achterlijke prijzen
Weer een nieuwe variant van sowieso!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_54336035
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Weer een nieuwe variant van sowieso!
Dat is de schuld van Eddy Zoey!
http://www.bnn.nl/page/zoeyzo

Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 3 november 2007 @ 14:38:50 #142
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54337663
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:44 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Je vergeet 'wiens', dat hoort 'wier' te zijn. Ervan uitgaande dat 'chick' vrouwelijk is natuurlijk. En natuurlijk 'dokter' of 'doctor' ipv 'doktor'.
O ja, nou ja, ik kan het niet helpen. Over doktor lees ik gewoon heen, ik woon niet voor niets in een land waar Engels de voertaal is.
pi_54351120
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 23:29 schreef Zwaardvisch het volgende:

Even serieus: een grote groep leden is het helemaal beu met Rutte. Ik behoor tot die groep.
Zat beu.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 4 november 2007 @ 15:50:56 #144
42184 crew  DaMart
pi_54357525
quote:
Op zondag 4 november 2007 15:46 schreef _Bar_ het volgende:
ik vind het van mezelf ook dieptriest maar was overwelmpt door emoties, boosheid, en een enorme frustratie naar de fam toe

tijdens een bezoek aan het graf van notabene mijn bloedeigen zoon, de fammilie ten schande gemaakt heb door ze voor alles uit te maken...
En dat aan het grafje...

Daar heb ik overgens nog steeds heel veel spijt van dat ik mijn emoties weer eens niet in de hand had
Bedwelmpt door emoties gepost?
  zondag 4 november 2007 @ 17:39:02 #145
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_54360245
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:36 schreef PieDjee het volgende:
Ik heb echt een keer je tere zieltje gekrengd he ?
"I've been a bitch to you!"
pi_54367348
quote:
Op zondag 4 november 2007 15:50 schreef DaMart het volgende:

[..]

Bedwelmpt door emoties gepost?
Dat is toch goed? De p zit toch in het kofschip?

PS: Oh, en ten schande was je vergeten
  maandag 5 november 2007 @ 00:07:20 #147
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_54370578
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:41 schreef borisz het volgende:
stiekum plijt ik voor Charly Lownoise & Mental theo in de lijst
Feine rijger
  maandag 5 november 2007 @ 11:04:52 #148
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54375468
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ophouden lukte niet meer, dus ben maar proestend en me verontschuldigend weggestompeld .

Ik kreeg er bijna de slappe lach van!
pi_54378158
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:41 schreef VisionFC het volgende:
Ik heb maar gebruik gemaakt van "" Om aan te geven dat "ik hou van jou maar ik moet nu alleen zijn, nadenken over wat ik wil" is wat zei zegt.
Wat zij zei dan?
pi_54382290
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 13:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik zat net naar OHM te kijken en daar was iemand aan het vertellen dat in het Hindoeisme God alles heeft gecreeerd vanuit zichzelf. Dat dit het grootte verschil is met westerse religies, waar God de wereld schaapt buiten zichzelf (alsof hij er naar kijk, zo te zeggen). Toen begon ik dus te malen en bedacht het volgende:
Mččččh!
pi_54387127
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik weit die ontwikkelingen niet aan God
Een weide blik verruimt het denken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 5 november 2007 @ 19:45:41 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_54387388
NOS teletekst pagina 703:
quote:
Later in de week blijft het ontstuimig
met elke dag veel wind.Ook de aanvoer
van buien gaat gewoon door en de
maximumtemperatuur zakt later naar 8-C
Hoe zou dat gaan? Ontstuimen?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_54390018
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:05 schreef Zwaardvisch het volgende:

Typische hielenlikker en excuusallochtoon. Inhoudelijk niet sterk. Is als fractieleider in Amsterdam vreselijk door de man gezakt, maar gerehabiliteerd door vriendje Rutte. Ziet er wel goed uit, maar da's niet genoeg.
Het wordt al gekker, met die moderne pervertie.
pi_54393376
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:32 schreef Soldier2000 het volgende:
A fijn ik schonk er niet zoveel aandacht omdat het gewoon haar eigen schuld was (ik snapte er ook niets van, ze weet dat ik haar leuk vind en dan gaat ze deze ervaring tegen mij vertellen?). Ze werd daarna ontzettend pist op mij toen ik vertelde dat ik haar daar niet voor aan had gezien...
A, fijn, ze pist op mij!
I had a signature once. It was awful.
  maandag 5 november 2007 @ 23:41:40 #156
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_54394195
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik dacht meteen aan een zelfmoorder..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 november 2007 @ 10:58:47 #157
13151 crew  Rewimo
pi_54400078
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:44 schreef Kalebakkus het volgende:
Volgens een 1 of andere Britse metereoloog wordt Nederland eind November getroffen door een super storm met windkrachten van 12 of meer.
Het zal de zwaarste storm worden in de gschiedenis van Nederland.
Alleen hoe kan zo'n gast dat zo zeker weten?
Alsof zo'n Brit verstand heeft van het metrieke stelsel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54401572
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef Daeron het volgende:

[..]

Je slaat de hamer op zijn kop
Waarmee dan?
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:34:20 #159
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54402435
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:19 schreef Loontjah het volgende:
Mits je 200 kg weegt, kun je bij hem op de rug gaan zitten.
Auw?
  dinsdag 6 november 2007 @ 15:19:17 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_54406296
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:17 schreef wise het volgende:
allemaal instabiele meiden. Die zoeken hun steun, verlaad en het zaad op bij de psychiater.
Wtf
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:21:36 #161
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_54411431
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:16 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Wat ik zo vluchtig zie als ik je profiel een paar seconden bekijk:

Inderdaad je foto's
Profiel vol met spel- en taalfouten (getuigd niet van niveau)
Life is what you make it.
pi_54417008
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
NOS teletekst pagina 703:
[..]

Hoe zou dat gaan? Ontstuimen?
Da's Bilderdijks.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:44:50 #163
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_54418919
  woensdag 7 november 2007 @ 10:32:56 #164
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_54423958
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:45 schreef broodjekipkerrie het volgende:
2 maanden geledent zocht ik ook een cd-speler, zag er 1 voor 15 euro ofzo bij de mediamarkt
toen zat ik heel erg krap bij de kast en had het dus niet gehaald, maar nu heb ik gewoon een telefoon besteld met mp3-speler [afbeelding]
Zou hij een heel klein huis hebben soms?
pi_54424068
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:37 schreef RToTheOelie het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan maar dan kan ik mijn kans slaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 november 2007 @ 11:05:18 #166
13151 crew  Rewimo
pi_54424561
Uit een mailtje op het werk:
quote:
Dit veroorzaakt de 'hick up' in het systeem.
  woensdag 7 november 2007 @ 12:50:00 #167
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54426847
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:11 schreef damian5700 het volgende:
Overigens, spreek ik in algemene zin. Het staat je vechter rij het persoonlijk aan te trekken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 november 2007 @ 13:03:00 #168
13151 crew  Rewimo
pi_54427147
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:01 schreef iceje het volgende:
Ik heb op zolder een wasbak met kraan (mengkraan). Ik heb het idee dat deze over tijd steeds minder water uit de kraan komt. Een tappunt eerder in de leiding geeft wel voldoende water. Kan dit aan de kraan liggen?
Zwangere kraan
pi_54428254
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:22 schreef Fastmatti het volgende:
Papen en nathouden ook niet.
Wat het ook is, het is sowieso de schuld van de katholieken
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  woensdag 7 november 2007 @ 14:12:20 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54428911
quote:
Op woensdag 7 november 2007 14:08 schreef sharonfactor het volgende:
Ja ze is aardig pogedroogd. Nu wel meerdere keren per dag het gebied rond haar ogen schoon maken ziet ze er al helemaal een stuk frisser uit. En ze is zo lief. We zijn helemaal in love.
Is dat zoiets als zindelijk?
The love you take is equal to the love you make.
pi_54430631
quote:
Op woensdag 7 november 2007 14:23 schreef RToTheOelie het volgende:

[..]

Ze was op Grand Canaria hem tegen gekomen en sinds dien hebben ze iets! ochjah.. ze zal het later wel inzien dat ze fout zat!
Dat is wel een hele grote kanarie
  woensdag 7 november 2007 @ 16:07:23 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_54431905
quote:
Op woensdag 7 november 2007 15:44 schreef -En4Cer- het volgende:
Wtf is een "busschauffeusse" ?
quote:
Op woensdag 7 november 2007 15:45 schreef Pim89 het volgende:
Een vrouwelijke busschauffeur.
  woensdag 7 november 2007 @ 22:48:54 #173
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_54443003
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Mensen, laten we eerlijk wezen: het programma is toch juist leuk vanwege figuren zoals Natasia en Brian waar je je zo lekker aan kan ergeren? Als Brian en Amanda eruit worden gegooid, dan is het programma echt ontzettend saai. Geen echte grote rellen meer, aangezien BAN altijd ervoor zorgt dat het goed uit de hand loopt. Ik zou het heerlijk vinden voor JHL om Brian en Amanda die poort uit te zien lopen, ook voor alle streamers (inclusief mijzelf) omdat ik hun gewoon totaal niet gun... maar voor het programma zelf zou het een slechte zet zijn. Ik vind persoonlijk de exit van Natasia (qua sensentatie) jammer.
Er zitten meer fouten in maar deze was wel mooi.
Life is what you make it.
pi_54446277
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik toenstraks toen ik thuiskwam van me werk even lekker onder de douche gesprongen zoals ik dat eigenlijk elke middag doe.
Onderwijl dat ik me dan ga douchen zet ik me dan meestal al het eten op het fornuis zodat wanneer ik weer helemaal het mannetje ben aan tafel kan aanschuiven om me die meuk naar binnen te schuiven.

Zo gezegd zo gedaan. Ik lekker aan het douchen. Kapt ineens het fucking water ermee net terwijl ik 100 procent ingezeept ben Dus ik stond daar echt zo van: KUT. En nu he. Ik nog wat provocorisch met mijn lichaam tegen de natte muur aanschuren zodat er schuim vanaf ging. Ik kan je verzekeren: Lukt niet

Ruik ik ineens van beneden af een enorme verotte verbrandde luch. Moest ik in mijn naakse leutert langs de voordeur, en toen via de woonkamer zo richting keuken. En jawel hoor: Loopt daar net die bejaarde kut overbuurvrouw over straat die veredelde BIFI worst uit te laten

Ik denk dat ze me gezien heeft

Klacht: Via internet nu moeten lezen dat de waterleiding een paar uur is afgesloten vanwege een reparatie. De digitale snelweg moeten hanteren voor zulkes mededelingen
  donderdag 8 november 2007 @ 00:37:14 #175
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54446552
Van een weblog:
quote:
Ik ben een amateur en heb geen aspiranties (meer) om van mijn hobby's mijn beroep te maken. Ik zing/verschijn op tv/schilder/fotografeer etc. uitsluitend voor mijn eigen plezier.
Combinatie van aspiratie en garantie??
pi_54447314
Uit een heel oud topic, maar daarom niet minder leuk:
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 01:02 schreef dane het volgende:
no-fence maar waarom wil je een meeting voor verlegen mensen regelen?
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 november 2007 @ 17:16:45 #177
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54459551
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:49 schreef afcajos het volgende:
Aan de andere kant, als jouw water er niet mee kapte en je nog lekker warm water had, was je je misschien wel lekker gaan fappen. En zodoende had je niet geruikt dat je eten aan het aanbranden was
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 november 2007 @ 19:42:31 #178
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54463436
En nog een mooie rijger...
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:15 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Ik kan me echt niet voorstellen dat dit stand houd.
Heb nu een snelheidsboete liggen thuis. Wat jij (Sjeen) dus zegt is dat ik deze eigenlijk terug kan sturen naar Leaseplan met de mededeling dat ze deze maar naar mijn werkgever moeten sturen?

Volgens mij staat een lease auto niet op naam van de werkgever maar op naam van de bereider? Bovendien zal dit wel in algemen voorwaarden zijn afgedekt, of staat deze wet daar boven?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 8 november 2007 @ 19:47:02 #179
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54463568
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:42 lschreef Dazzling het volgende:
hallo,

weet iemand hoe je logo's kan verwijderen van bedrijfkleding want onze zaak wordt overgenomen door een andere firma uit onze holding en hun hebben niet zo uitgebreid kleding pakket als wij hadden en anders moet ik al me truien en shirts en broeken weggooien want we mogen ze niet meer aan doen bij onze nieuwe werkgever terwijl het hele logo het zelfde is en alleen de naam anders is.
en we kunnen het niet omruilen dus de optie is alleen weggooien maar dat is zonder!

wie o wie kan mij helpen met een goede oplossing??

de logo's zijn er volgens mij via de sealbedrukking opgemaakt
pi_54473859
Vanochtend op Radio 1:

"Schieten met een mug op een olifant"

(in het kader van de SP die vraagt om een parlementair onderzoek in de GPD/SoZa spionage zaak)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 november 2007 @ 10:39:43 #181
13151 crew  Rewimo
pi_54476366
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:32 schreef michiel5 het volgende:
Bij je zorgvekeraar dan lijkt me?

Volgens mij vallen zaken aan je gebid die je al had voor het afsluiten van de verzekering echter buiten de dekking hoor.
pi_54478391
Kenden we deze al?
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef Chinless het volgende:
Vraag over die 2de hands auto alle info sow ie sow op!
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:35:17 #183
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54482165
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag is waarom het grot van de dames tegenwoordig van die semi/kusgebaren maakt op foto's. Overal zie ik het. WAAROM?! Het slaat helemaal nergens op en het is debiel.
Volgens mij is hier de wens de vader van de gedachte......
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:43:36 #184
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_54482378
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:23 schreef Piemol het volgende:
de kop van de kraan er af schroeven, die zal wel vol met veiligheid zitten
Voor de duidelijkheid, hij bedoelde vuiligheid
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 november 2007 @ 14:50:53 #185
13151 crew  Rewimo
pi_54482569
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:59 schreef Sjeen het volgende:
Dat dus...

Ik heb zojuist even de handleiding Loonheffing en WWB (bijstand) bekeken op de site van de belastingdienst. Daaruit maak ik op dat de gemeente in principe altijd loonheffingskorting toepast, tenzij er explicitiet wordt aangegeven dat de loonheffingskorting al bij een andere baan.uitkering verbruikt is.

Ik begin het idee te krijgen dat je zus dubbelop gevangen heeft...
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:48:07 #186
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54489571
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:25 schreef dekkered het volgende:

[..]

denk is na dombo
Er is een wachtlijst op de tennisbaan.
Maarten is na Denk, Denk is na Dombo.
pi_54493107
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 15:38 schreef Lienekien het volgende:
Ja, die haalt gewoon al je zenuwpezen eruit. Nooit nergens meer last van.
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:56:08 #188
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_54495650
quote:
Op Friday 9 November 2007 @ 20:09 schreef KristianT het volgende:
Hopen dat het niet regend anders krijgen we file
zou je niet verwachten van een gebruiker met de naam KristianT
pi_54497361
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef Copycat het volgende:
Op een aardige manier en ze was heel erg blij dat we haar hier opmerkzaam op maakte, want zelf had ze helemaal niets in de gaten.
attent op maakten?

[ Bericht 1% gewijzigd door lienelien op 10-11-2007 01:36:22 ]
  zaterdag 10 november 2007 @ 01:34:40 #190
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_54497492
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 01:25 schreef lienelien het volgende:
attent op maakte?
Maakten, in ieder geval, want het gaat over 'wij'.
pi_54497515
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 01:34 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Het is laat
  zaterdag 10 november 2007 @ 01:38:16 #192
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_54497534
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 01:34 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

scherp +1, ik had de zin niet eens gelezen
  zaterdag 10 november 2007 @ 01:39:57 #193
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_54497549
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 01:36 schreef lienelien het volgende:
Het is laat
Geeft niks, ik wilde alleen maar zeggen dat die hele zin die je quootte, niet deugde. Maar nu begin ik ernstig te twijfelen of het misschien 'quotte' is
  zaterdag 10 november 2007 @ 01:44:10 #194
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_54497612
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 01:25 schreef lienelien het volgende:

[..]

attent op maakten?
Volgens mij kan dat wel: iemand ergens opmerkzaam op maken. Volgens het Prisma woordenboek: op iets opmerkzaam maken: aandacht op iets vestigen.
  zaterdag 10 november 2007 @ 01:45:20 #196
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_54497615
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 01:44 schreef broer het volgende:
'Citeerde.'
Te laat voor een edit.
  zaterdag 10 november 2007 @ 01:58:17 #197
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54497773
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 01:39 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Geeft niks, ik wilde alleen maar zeggen dat die hele zin die je quootte, niet deugde. Maar nu begin ik ernstig te twijfelen of het misschien 'quotte' is
Het is quotete.

Tenminste, zo heb ik het een heel aantal jaren geleden geleerd, toen er een nieuwe versie van 'het Groene Boekje' uitkwam en ik een verplichte cursus nieuwe spelling moest gaan doen van mijn toenmalige werkgever.
  zaterdag 10 november 2007 @ 02:02:32 #198
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_54497815
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 01:58 schreef ElizabethR het volgende:
Het is quotete.
Maar dat druist in tegen mijn taalgevoel.
  zaterdag 10 november 2007 @ 02:04:48 #199
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54497836
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:02 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Bij mij ook hoor. Vandaar dat ik het onthouden heb. Normaal gesproken vertrouw ik eigenlijk op dat taalgevoel, maar in dit geval zit het gewoon in mijn hoofd omdat ik het op die cursus te absurd vond klinken.
  zaterdag 10 november 2007 @ 02:06:57 #200
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_54497858
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:02 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

het is ook echt een idioot woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')