Die Starlet is van familievan familie, en informatie is betrouwbaar. Vraag me alleen af of zo'n auto niet veel te oud is zodat je veel onkosten krijgt en dan alsnog duur uit bent.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef Chinless het volgende:
Vraag over die 2de hands auto alle info sow ie sow op!
Weet je zeker dat er maar 60.000 op staan? dat is 6000 per jaar en eigenlijk wel heel weinig. dus de ANWB pas en onhoudsboekje is ook zo ie zo wel nuttig!! Anders zou ik het niet vertrouwen
Rij in een starlet uit '86, heeft toentertijd 700 guldenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Starlet kopen, enig idee hoeveel jaar je dat kreng kunt onderhouden van de 5800 euro die je je bespaard?
Maar is zo'n Starlet van 10 jaar oud normaal gesproken nog wel betrouwbaar? Heb van de winter niet echt zin in startproblemen etc....quote:Op donderdag 8 november 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Starlet kopen, enig idee hoeveel jaar je dat kreng kunt onderhouden van de 5800 euro die je je bespaard?
Veel betrouwbaarder dan de Starlet zijn ze niet te vinden.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:52 schreef Tyfuszooi het volgende:
[..]
Maar is zo'n Starlet van 10 jaar oud normaal gesproken nog wel betrouwbaar? Heb van de winter niet echt zin in startproblemen etc....
De remleidingen onder de auto willen weleens roesten bij de klemmen. (APK afkeur) Is opzich makkelijk te verhelpen maar wel een aandachtspuntje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:58 schreef Tyfuszooi het volgende:
Als ik de reactie's zo lees, lijkt het mij misschien toch wel het verstandigst om die oude Starlet te kopen. Zijn er nog specifieke dingen bij de Starlet om op te letten?
Het is een Toyota he, dus normaal gesproken weinig onderhoudskosten. Weinig auto's die betrouwbaarder zijn dan een Starletquote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef Tyfuszooi het volgende:
[..]
Die Starlet is van familievan familie, en informatie is betrouwbaar. Vraag me alleen af of zo'n auto niet veel te oud is zodat je veel onkosten krijgt en dan alsnog duur uit bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |