Dat was vroeger binnen het ziekenfonds wel zo.. maar tegenwoordig geldt dat niet meer.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:32 schreef michiel5 het volgende:
Bij je zorgvekeraar dan lijkt me?
Volgens mij vallen zaken aan je gebid die je al had voor het afsluiten van de verzekering echter buiten de dekking hoor.
Nu is het bidden idd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:32 schreef michiel5 het volgende:
Bij je zorgvekeraar dan lijkt me?
Volgens mij vallen zaken aan je gebid die je al had voor het afsluiten van de verzekering echter buiten de dekking hoor.
bull, je zult nog steeds een 'toelatingsrapport' moeten laten opmaken incl. bitewing foto's of op z'n minst een gezondheidsverklaring moeten ondertekenen, voor je verzekeraar je accepteert, alle grote defecten komen dan heus wel naar voren resp. worden achteraf dan toch weer niet vergoed als duidelijk is dat je die al had vóór de verzekering.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:43 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat was vroeger binnen het ziekenfonds wel zo.. maar tegenwoordig geldt dat niet meer.![]()
bull.. ben vorig jaar voor het eerst sinds 7 jaar naar de tandarts geweest... achterstallig onderhoud laten plegen.. alles vergoed gekregen zonder al die door jou genoemde zaken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:02 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
bull, je zult nog steeds een 'toelatingsrapport' moeten laten opmaken incl. bitewing foto's of op z'n minst een gezondheidsverklaring moeten ondertekenen, voor je verzekeraar je accepteert, alle grote defecten komen dan heus wel naar voren resp. worden achteraf dan toch weer niet vergoed als duidelijk is dat je die al had vóór de verzekering.
Maar was je al die tijd gewoon verzekerd?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:54 schreef avotar het volgende:
[..]
bull.. ben vorig jaar voor het eerst sinds 7 jaar naar de tandarts geweest... achterstallig onderhoud laten plegen.. alles vergoed gekregen zonder al die door jou genoemde zaken.
nee...quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar was je al die tijd gewoon verzekerd?
Ja, die haalt gewoon al je zenuwpezen eruit. Nooit nergens meer last van.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is dat bij zo'n angst-tandarts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |