Ik bedoel hoogstwaarschijnlijk camera's achter de zwarte raam in de kist. Verder staan er twee camera's die richten op de opkomende verkeer.quote:Op maandag 5 november 2007 10:44 schreef Allan24 het volgende:
Camera's achter de zwarte raam en boven de kist?
Tot zover heb ik ze nog niet gezien ... misschien in de komende weken??quote:Op maandag 5 november 2007 10:37 schreef AcidBurner het volgende:
mmm bedankt voor de tip. staan die ook al je Tilburg binnenrijdt als je van Reusel komt? ik rij daar altijd de voorgeschreven snelheid... maar goed ... altijd handig om te weten.
Een maat van mij zei dat er ergens op de honderd weg, richting hilvarenbeek, net na de eerste de viaduct in de buurt van de stoplichten ook camera's opgehangen zijn ofzo iets.quote:Op maandag 5 november 2007 10:37 schreef AcidBurner het volgende:
mmm bedankt voor de tip. staan die ook al je Tilburg binnenrijdt als je van Reusel komt? ik rij daar altijd de voorgeschreven snelheid... maar goed ... altijd handig om te weten.
Heb je 't over de camera's langs de N65 toevallig ?quote:Op maandag 5 november 2007 13:15 schreef Tennis-boy het volgende:
Ik bedoel hoogstwaarschijnlijk camera's achter de zwarte raam in de kist. Verder staan er twee camera's die richten op de opkomende verkeer.
Nee, de n269.quote:Op maandag 5 november 2007 22:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heb je 't over de camera's langs de N65 toevallig ?
hooputniet vandaag nog met te hard langs gekomen. aquote:Op maandag 5 november 2007 13:19 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Een maat van mij zei dat er ergens op de honderd weg, richting hilvarenbeek, net na de eerste de viaduct in de buurt van de stoplichten ook camera's opgehangen zijn ofzo iets.
Ringbaan West: Enkele meters voorbij de plaats waar vroeger zwembad was. Nu staat daar leeg (grasveld).quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef Ace1 het volgende:
Waar ergens op ringbaan west en hvb laan? Ik rij regelmatig op die wegen.
In Tilburg Noord zijn er toch geen flitspalen of waren dat mobiele flitspalen?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:50 schreef theKiD het volgende:
Sinds ik een maand geleden in heel korte tijd (>2min) 2x ben geflitst.. met een heul leuke snelheid op Ringbaan Noord, heb ik me voorgenomen om nergens meer te hard te rijden
Beetje dure prenten om dat in 2 minuten te verliezen
![]()
Goeie kans dat de apparatuur van een bedrijf is dat door de gemeente of provincie wordt ingehuurd.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:31 schreef Tennis-boy het volgende:
Lijkt me wel erg duur apparaturen om het verkeer te tellen. Daar gaat onze belastingcenten ...![]()
Dat je er tijd voor hebt om dat te lezen als je er voorbij scheurtquote:Op woensdag 7 november 2007 15:12 schreef Djekko het volgende:
Zit ook een kleine sticker op de zijkant met 'Dit is een verkeersteller. Deze camera bekeurt niet!'In Kwaadeindstraat that is.
Fietsquote:Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat je er tijd voor hebt om dat te lezen als je er voorbij scheurt![]()
of je rijd zo verrekte langzaam dat de files door jou ontstaan![]()
waarom maak je niet gewoon even een foto?quote:Op maandag 5 november 2007 10:34 schreef Tennis-boy het volgende:
In Tilburg zijn er nieuwe kisten met een camera achter de zwarte raam in de kist en twee camera's boven de kist. Twee camera's boven de kist richten op de opkomende verkeer. Ik zag ze in Ringbaan West en Hart van Brabantlaan. Is dat weer een nieuwe manier om automobilisten te pesten met hun snelheid?![]()
Ja, daar ben ik ok benieuwd naar, klinkt meer als een tijdelijke meetopstelling dan een snelheidsmeter.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waarom maak je niet gewoon even een foto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |