abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54374871
In Tilburg zijn er nieuwe kisten met een camera achter de zwarte raam in de kist en twee camera's boven de kist. Twee camera's boven de kist richten op de opkomende verkeer. Ik zag ze in Ringbaan West en Hart van Brabantlaan. Is dat weer een nieuwe manier om automobilisten te pesten met hun snelheid?

[ Bericht 11% gewijzigd door Tennis-boy op 05-11-2007 13:16:08 ]
pi_54374920
mmm bedankt voor de tip. staan die ook al je Tilburg binnenrijdt als je van Reusel komt? ik rij daar altijd de voorgeschreven snelheid... maar goed ... altijd handig om te weten.
pi_54374985
Nieuwe flitsers ? hmmz zal maar eens gaan kijken, ik rij daar nogal vaak (te hard).
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_54375059
Camera's achter de zwarte raam en boven de kist?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 5 november 2007 @ 11:15:19 #5
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_54375692
In Enschede hebben ze grote groene (onopvallende) palen. Nou ja, in ieder geval 1.
http://img525.imageshack.us/my.php?image=flitspaalnm5.jpg
Die dus. (copy/pasten, imageshack.)
pi_54378401
daar hebben ze wel geld voor de HOEREN!
pi_54378521
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:44 schreef Allan24 het volgende:
Camera's achter de zwarte raam en boven de kist?
Ik bedoel hoogstwaarschijnlijk camera's achter de zwarte raam in de kist. Verder staan er twee camera's die richten op de opkomende verkeer.
pi_54378551
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:37 schreef AcidBurner het volgende:
mmm bedankt voor de tip. staan die ook al je Tilburg binnenrijdt als je van Reusel komt? ik rij daar altijd de voorgeschreven snelheid... maar goed ... altijd handig om te weten.
Tot zover heb ik ze nog niet gezien ... misschien in de komende weken??
pi_54378609
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:37 schreef AcidBurner het volgende:
Een maat van mij zei dat er ergens op de honderd weg, richting hilvarenbeek, net na de eerste de viaduct in de buurt van de stoplichten ook camera's opgehangen zijn ofzo iets.
  maandag 5 november 2007 @ 15:18:52 #10
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54381458
Bedankt gasten! Zal er volgende week op letten. Maar in het buitenland (voor mij dan) rij ik altijd de voorgeschreven snelheid, omdat ze toch zo happig zijn om is een belgje aan de kant te zetten, mooi niet! toch bedankt, i'll keep my eyes open.
pi_54390817
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:15 schreef Tennis-boy het volgende:
Ik bedoel hoogstwaarschijnlijk camera's achter de zwarte raam in de kist. Verder staan er twee camera's die richten op de opkomende verkeer.
Heb je 't over de camera's langs de N65 toevallig ?
pi_54394861
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:01 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Heb je 't over de camera's langs de N65 toevallig ?
Nee, de n269.
  dinsdag 6 november 2007 @ 07:27:49 #13
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54397355
Als ze in een kist ergens hangen kan het ook video-observatie zijn. Dat is de opvolger van de welbekende studenten in oranje hesjes die auto's zitten te tellen.
Diezelfde studenten zitten nu namelijk binnen met een bak koffie, en tellen op de videobeelden het verkeer.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:19:03 #14
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_54408813
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:19 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Een maat van mij zei dat er ergens op de honderd weg, richting hilvarenbeek, net na de eerste de viaduct in de buurt van de stoplichten ook camera's opgehangen zijn ofzo iets.
hooputniet vandaag nog met te hard langs gekomen. a
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_54410824
Waar ergens op ringbaan west en hvb laan? Ik rij regelmatig op die wegen.
pi_54423934
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef Ace1 het volgende:
Waar ergens op ringbaan west en hvb laan? Ik rij regelmatig op die wegen.
Ringbaan West: Enkele meters voorbij de plaats waar vroeger zwembad was. Nu staat daar leeg (grasveld).
Hart van Brabantlaan: vlak na de flitspaal bij de T-kruising.

Gisterenavond heb ik een krantenknipsel gelezen over deze apparatuur. Het bleek dat het geen flitsapparaturen waren maar een teller-apparatuur voor de studenten. Dus de camera's registreren je kentekennummer en vragen de gegevens op aan de databank welke soort auto, kleur, etc voorbij komt en hoe lang de auto over doet van de ene punt (bijv. Ringbaan West) naar de andere punt (bijv. Hart van Brabantlaan).
Lijkt me wel erg duur apparaturen om het verkeer te tellen. Daar gaat onze belastingcenten ...
pi_54424286
Sinds ik een maand geleden in heel korte tijd (>2min ) 2x ben geflitst.. met een heul leuke snelheid op Ringbaan Noord, heb ik me voorgenomen om nergens meer te hard te rijden Beetje dure prenten om dat in 2 minuten te verliezen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_54426786
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:50 schreef theKiD het volgende:
Sinds ik een maand geleden in heel korte tijd (>2min ) 2x ben geflitst.. met een heul leuke snelheid op Ringbaan Noord, heb ik me voorgenomen om nergens meer te hard te rijden Beetje dure prenten om dat in 2 minuten te verliezen
In Tilburg Noord zijn er toch geen flitspalen of waren dat mobiele flitspalen?
pi_54430083
Op zevenheuvelen weg ( je weet wel IFF) hebben ze het voor elkaar gekregen dat als je vanuit Reeshof/Dongen richting de grote kruising richting Noord en Waalwijk rijdt dat de flitspaal, die het tegemoed komende verkeer controleert, warempel jou controleert! Kwam ik vorige week maandag op een pijnlijke manier achter.
  woensdag 7 november 2007 @ 15:08:12 #20
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54430357
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:31 schreef Tennis-boy het volgende:

Lijkt me wel erg duur apparaturen om het verkeer te tellen. Daar gaat onze belastingcenten ...
Goeie kans dat de apparatuur van een bedrijf is dat door de gemeente of provincie wordt ingehuurd.
En dan nog... na een paar keer geen mensen meer op straat te hoeven zetten (loonkosten!) verdien je die apparatuur nog wel terug ook.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 7 november 2007 @ 15:12:59 #21
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_54430454
Zit ook een kleine sticker op de zijkant met 'Dit is een verkeersteller. Deze camera bekeurt niet!' In Kwaadeindstraat that is.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_54435274
quote:
Op woensdag 7 november 2007 15:12 schreef Djekko het volgende:
Zit ook een kleine sticker op de zijkant met 'Dit is een verkeersteller. Deze camera bekeurt niet!' In Kwaadeindstraat that is.
Dat je er tijd voor hebt om dat te lezen als je er voorbij scheurt

of je rijd zo verrekte langzaam dat de files door jou ontstaan
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  donderdag 8 november 2007 @ 15:27:04 #23
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_54456962
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dat je er tijd voor hebt om dat te lezen als je er voorbij scheurt

of je rijd zo verrekte langzaam dat de files door jou ontstaan
Fiets
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_54457095
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:34 schreef Tennis-boy het volgende:
In Tilburg zijn er nieuwe kisten met een camera achter de zwarte raam in de kist en twee camera's boven de kist. Twee camera's boven de kist richten op de opkomende verkeer. Ik zag ze in Ringbaan West en Hart van Brabantlaan. Is dat weer een nieuwe manier om automobilisten te pesten met hun snelheid?
waarom maak je niet gewoon even een foto?
pi_54460868
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

waarom maak je niet gewoon even een foto?
Ja, daar ben ik ok benieuwd naar, klinkt meer als een tijdelijke meetopstelling dan een snelheidsmeter.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')